Forums » Over Paarden » [VVDD] Verslag van de dag |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 4 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Mongol Derby 2024 |
---|
xRoossie95 | |
joey2010 schreef Ik zie bij Corrina dat achter haar naam nu "adventure class" staat , bij de overige ruiters staat er "race class". Waarom is dat? Dan doe je niet meer mee voor de overwinning. Bijvoorbeeld omdat je een stuk naar voren bent gereden. Waarom het nu zo is, is volgens mij nog niet bekend. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-08-24 12:47 |
Earth | |
Het lijkt wel of Corrina eraf is gevallen want het zadel hing scheef op de pony.
Ik hoop dat ze oke is en dat ze gewoon verder kan. |
Geplaatst: 07-08-24 12:48 |
Marcella | |
Balen gelijk dag 1 al.
Gok dat het kwam omdat ze ook te ver achterop raakte. En dan word je naar voren gereden. |
Geplaatst: 07-08-24 12:52 |
joey2010 | |
Aaa ik begrijp het.
Wel balen dat je zoiets overkomt op de eerste dag al. |
Geplaatst: 07-08-24 12:59 |
BalouArera | |
Ja ze is nu wel op horse station 2 zie ik. 1 ruiter heeft die station ook nog niet bereikt, MER.
|
Geplaatst: 07-08-24 13:36 |
Muurp | |
Ze is meerdere keren van haar paard gevallen helaas. Vraag is nog wel of ze al in de AC of dat ze nog wel in de race ligt, dat zeiden ze niet.
|
Geplaatst: 07-08-24 14:01 |
linoleum | |
Volgens de tracker is ze nu over op AC, die is inmiddels bijgewerkt.
|
Geplaatst: 07-08-24 14:04 |
BalouArera | |
Pfoe meerdere keren gevallen ook, dat is heftig. Balen begin van de race.
Edit: zie nu op twitter dat MER besloten heeft te gaan kamperen 4 km van het 2e horse station af, je ziet het station letterlijk liggen vanaf haar plekje haha. |
Geplaatst: 07-08-24 14:44 |
Psydoxy | |
BalouArera schreef Pfoe meerdere keren gevallen ook, dat is heftig. Balen begin van de race. Edit: zie nu op twitter dat MER besloten heeft te gaan kamperen 4 km van het 2e horse station af, je ziet het station letterlijk liggen vanaf haar plekje haha. Das niet slim van MER. Ze had beter een paar strafminuten kunnen nemen. Slapen met beschutting en iets van eten.... én je bent niet verantwoordelijk voor een paard als je hem ingeleverd hebt. Nu moet je 'm de hele nacht in de gaten houden |
Geplaatst: 07-08-24 15:01 |
Marcella | |
Zou niet het eerste paard zijn met camperen die niet goed gekluisterd aan de wandel gaat.
|
Geplaatst: 07-08-24 16:31 |
BrankaZ | |
Tactisch dus niet zo slim. Dan wordt het een extra uitdaging om de race uit te rijden.
|
Geplaatst: 07-08-24 18:20 |
Psydoxy | |
Marcella schreef Zou niet het eerste paard zijn met camperen die niet goed gekluisterd aan de wandel gaat. Ik heb ze tijdens de Gaucho in galop langs zien komen, ook al hadden ze kluisters om.... bye, bye... succes met vangen. En omdat ze maar 4 km van het kamp af is, paarden zijn kuddedieren, die willen naar elkaar toe. Dan wil je echt zo ver mogelijk weg zijn van een HS. |
Geplaatst: 07-08-24 19:53 |
Zoolgangster | |
Cayenne schreef Ik vind het ook wel bijzonder dat we al snel vallen over optomingen in de spring of dressuursport, maar dat er bij de Mongol Derby amper gesproken wordt over dierenwelzijn terwijl daar ook nog heel veel verbeteringen te behalen zijn. Heel veel succes Corrina! Ik ben wel benieuwd naar alle verhalen! Ook het inrijden van paarden in Mongolië is nog op de manier waarop de cowboys in het westen dat deden: zadel erop en laten uitbokken, met of zonder ruiter. Ziet er echt niet zo lief uit als tegenwoordig de norm is op Bokt... Ik gun ieder zijn sport, maar juist hoe in Mongolië er met paarden omgegaan wordt, is echt ruw en zonder lieve woordjes of klopjes op de hals. En daar gaan grote westerlingen dan op zitten om te racen. |
Geplaatst: 07-08-24 20:08 |
Bagheera_206 | |
BalouArera schreef Pfoe meerdere keren gevallen ook, dat is heftig. Balen begin van de race. Edit: zie nu op twitter dat MER besloten heeft te gaan kamperen 4 km van het 2e horse station af, je ziet het station letterlijk liggen vanaf haar plekje haha. Wellicht gewoon op HS2 en is haar GPS uitgevallen? |
Geplaatst: 07-08-24 23:16 |
leonie87 | |
De day recap gelezen op de site. Ze is in het totaal 4x gevallen. 2x per paard en dus ook 2x haar paard kwijt geraakt. Ivm het te veel missende km's is ze dus uitgesloten van de race.
Wat een pech zeg... |
Geplaatst: 08-08-24 00:30 |
Earth | |
Mag ze dan helemaal niet meer meedoen of alleen ac?
|
Geplaatst: 08-08-24 00:58 |
shadowstar | |
Ze is nu in adventure category dus mag nog wel rijden
|
Geplaatst: 08-08-24 06:49 |
linoleum | |
Ik zag zonet op Instagram al filmpje dat ze alweer lachend op het paard zat! Dus ze rijdt nog wel, maar nu enkel nog voor het avontuur
|
Geplaatst: 08-08-24 07:04 |
Psydoxy | |
linoleum schreef Ik zag zonet op Instagram al filmpje dat ze alweer lachend op het paard zat! Dus ze rijdt nog wel, maar nu enkel nog voor het avontuur Gelukkig dat ze de AC wel kan blijven rijden. Je kan dan worden verplaatst in het veld en met de 'race class' meerijden. Toen ik alleen bij HS10 aankwam, werd er gevraagd of er er een ander ruiter mocht aanhaken die in de AC meedeed. Tuurlijk, maar ik heb wel aangegeven dat ik niemand op sleeptouw neem. Uiteindelijk ben ik die ergens onderweg kwijtgeraakt omdat mijn paard veel sneller was en bleef lopen. Ze is uiteindelijk met de groep die achter mij reed bij HS11 aangekomen. Daar is ze weer forward naar een andere HS. |
Geplaatst: 08-08-24 09:20 |
Kelly_ann | |
Marieke gaat volgens mij best goed, strak genavigeerd en inmiddels op de 10 plek.
|
Geplaatst: 08-08-24 09:37 |
linoleum | |
Vraag me af of dit bovenste groepje beetje uit de richting is gewaaid, of dat door de omgeving dit meest logische route is..
|
Geplaatst: 08-08-24 09:39 |
Kelly_ann | |
Misschien is dat de enige plek om de rivier over te kunnen steken?
|
Geplaatst: 08-08-24 09:41 |
Akshay | |
Corrina is weer terug op HS2 volgens de tracker?
edit: en weer terug op het punt tussen HS3 en HS4.. |
Geplaatst: 08-08-24 09:44 |
linoleum | |
Kelly_ann schreef Misschien is dat de enige plek om de rivier over te kunnen steken? Ik zie inderdaad de rest ook die kant op gaan, dus gok bewust! |
Geplaatst: 08-08-24 09:59 |
DieL_Zor | |
Links van de doorgaande ‘weg’ ligt een behoorlijk gebergte, dus denk dat ze inderdaad voor de verstandige route gaan.
Marieke gaat lekker zeg! En fijn dat Corrina toch mee kan op deze manier. Dat doen ze altijd wel goed |
Omhoog |
Geplaatst: 08-08-24 10:52 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 4 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [VVDD] Verslag van de dag |
Inloggen |