Forums » Over Paarden » [VVDD] Verslag van de dag |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Eventing les met haflinger Alano |
---|
_activeme | |
Hi, hier zijn wij weer. Het is alweer een tijdje geleden maar wij hebben niet stilgezeten .
Het jaar 2024 begon goed. In maart hadden wij onze eerste bij Hanneke Held in Ede. Wij gaan hier met enorm veel plezier naar toe en kijken elk jaar weer uit naar deze fantastische lessen. In juli onze tweede crossles weer van Hanneke in Ede. Alano is een haflinger die enorm geniet van de eventing sport. Hij wordt hier altijd zo blij en enthousiast van. Heerlijk paard en gelukkig geniet het baasje wel mee . Maart Juli |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-08-24 10:58 |
Henrike5 | |
Wat een heerlijke fotos, bij de waterbak fotos kijkt hij ook zo vrolijk
|
Geplaatst: 07-08-24 11:10 |
Selina | |
Toffe foto’s!
|
Geplaatst: 07-08-24 11:13 |
_activeme | |
Henrike5 schreef Wat een heerlijke fotos, bij de waterbak fotos kijkt hij ook zo vrolijk Dankjewel . Selina schreef Toffe foto’s! Dankjewel . |
Geplaatst: 09-08-24 09:33 |
Nessie | |
Wat een gave foto’s! Het ziet er super netjes uit
|
Geplaatst: 09-08-24 09:35 |
hagelslag | |
Volgens mij hebben daar 2 dikke lol
Ziet er goed uit |
Geplaatst: 09-08-24 09:37 |
Polar | |
Dat ziet er netjes uit, mooi ontspannen en jullie zien eruit alsof jullie er beide plezier in hebben!
|
Geplaatst: 09-08-24 09:42 |
pol013 | |
Dat koppie van jouw paard spreekt boekdelen. Leuk hoor.
|
Geplaatst: 09-08-24 09:53 |
littleroosie | |
Nou krijg gewoon zelf zin om te crossen als ik naar deze foto's kijk (ik spring eigenlijk nooit meer haha).
Ziet er heel fijn uit en wat een plezier! |
Geplaatst: 09-08-24 11:16 |
Toushie | |
Wat een lol heeft je pony. Heerlijke foto's
|
Geplaatst: 10-08-24 09:26 |
little_birdy | |
Heerlijke foto’s! Ziet er fijn uit
|
Geplaatst: 10-08-24 09:28 |
Kincses | |
Wat een mooie foto’s! Plezier straalt eraf. Gaaf setje ook
|
Geplaatst: 10-08-24 10:50 |
Roosch | |
Wat een plezier, en wat een toffe pony
|
Geplaatst: 10-08-24 12:27 |
_activeme | |
Nessie schreef Wat een gave foto’s! Het ziet er super netjes uit Dankje . hagelslag schreef Volgens mij hebben daar 2 dikke lol Ziet er goed uit Ik vind dit ook echt heel leuk om te doen . Polar schreef Dat ziet er netjes uit, mooi ontspannen en jullie zien eruit alsof jullie er beide plezier in hebben! Dankje . pol013 schreef Dat koppie van jouw paard spreekt boekdelen. Leuk hoor. Hihi ja hij is heel duidelijk altijd . littleroosie schreef Nou krijg gewoon zelf zin om te crossen als ik naar deze foto's kijk (ik spring eigenlijk nooit meer haha). Ziet er heel fijn uit en wat een plezier! Ik zeg doen! Dankje . Toushie schreef Wat een lol heeft je pony. Heerlijke foto's Dankje . little_birdy schreef Heerlijke foto’s! Ziet er fijn uit Dankje . Kincses schreef Wat een mooie foto’s! Plezier straalt eraf. Gaaf setje ook Dankje . Roosch schreef Wat een plezier, en wat een toffe pony Dankje |
Geplaatst: 12-08-24 11:07 |
_Lorette_ | |
Die eerste waterbakfoto
|
Geplaatst: 12-08-24 11:08 |
Es_ther | |
Wat een heerlijke foto’s en 2 prethoofden!
|
Geplaatst: 12-08-24 11:15 |
_activeme | |
_Lorette_ schreef Die eerste waterbakfoto Dankje . Es_ther schreef Wat een heerlijke foto’s en 2 prethoofden! Dankje |
Omhoog |
Geplaatst: 13-08-24 10:38 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [VVDD] Verslag van de dag |
Inloggen |