Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 186 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] 2kleine pony's maar ooo zo'n grote zorgenkindjes!

 
Profiel   

Sintara het ia ook echt pijnlijk geweest voor haar de eerste weken hapte ze ook als we haar poetste dus deed ik niet veel. Nu de afgelopen 2/3 weken houdt ze er enorm van. Zelfs als ik in de weide sta met de hark, vind ze het heerlijk om met de hark gekriebeld te worden.

Dus pijn heeft ze niet meer. Wel zal het nog zeker maanden duren voordat ze bijgetrokken is in alles.

Qua prijs zijn ze in onderhoud nu wel duurder als gemiddeld in de zomer. Normaal heb ik weide genoeg maar door de droogte staan ze volledig op hooi en ja dat gaat hier nu als een speer erdoorheen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 10:20 



 
Profiel   

Staat het witje te koop zie ik net? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 09:43 



 
Profiel   

Zou goed kunnen aangezien TS altijd helder heeft aangegeven dat dat het uiteindelijke plan is. Opknappen en naar een nieuw baasje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 09:48 



 
Profiel   

Ja klopt witje was in principe al verkocht maar door omstandigheden niet door gegaan en nu dus openbaar in de verkoop.

En inderdaad dit is vanaf begin af aan al duidelijk dat dit de intensie is en was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 11:35 



 
Profiel   

Denk dat het echt een hele fijne pony is/wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 12:01 



 
Profiel   

Wist ook wel dat het uiteindelijke plan was hoor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 18:01 



 
Profiel   

Vandaag is ginny verhuisd naar haar nieuwe huisje. Ze had het niet beter kunnen treffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 19:39 



 
Profiel   

fijn voor haar! en jij goed werk verricht +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 20:16 



 
Profiel   

[ img ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 20:51 



 
Profiel   

Ah is ze bij jou nu Kiekeboefje? Wat leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 21:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd kiekeboefje

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 22:43 



 
Profiel   

Ow, wat fijn dat ze een eigen huisje heeft gevonden. Gefeliciteerd met verkoop en de aankoop :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 22:47 



 
Profiel   

Ooooh wat leuk dat ze op Bokt blijft *\o/* Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 20:04 



 
Profiel   

Ze is geweldig! Nuchter en lief. Plan is om met haar actief te gaan mennen, maar eerst spiertjes opbouwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 20:52 



 
Profiel   

Aafke doet het steeds beter, sinds dinsdag avond staat ze op ander voer. Gewoon simpel op hooi ipv op kuil. En daar doet ze het zichtbaar beter op.

Bij ons is het best wel fris en regent het gedurend kleine beetjes. dus als dit vol blijft houden gooi ik er wel een dekentje op.
Verder is het echt een grote kroeldame.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 17:02 



 
Profiel   

Ach, dat arme beestje heeft er wel wat meer moeite mee om bij te komen, he :(:) ze ziet er erg lief uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 21:10 



 
Profiel   

Ja valt me wel tegen. Morgen dierenarts bellen om een Pony te scannen en dan komt die morgen of dinsdag mag ze gelijk deze bloed afnemen en eventueel alvast voor zekerheid antibiotica spuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 21:22 



 
Profiel   

Wat een droppie. Ze kijkt alsof ze het weet dat het nu goed gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 23:03 



 
Profiel   

Ahh gefeliciteerd kiekeboefje.. je bent me voor .. ze had hier ook mooi naast mijn andere a pony gepast.. veel plezier en geluk met haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 23:17 



 
Profiel   

Had het topic nog niet eerder gezien, maar wauw wat een verschil al. Ergens ook jammer dat we Ginny niet meer kunnen volgen, ze zag er onwijs leuk en zoveel verbeterd uit. Volgens mij een hele leuke pony ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 23:30 



 
Profiel   

Dierenarts was erg tevreden.
En besloten om het op zijn beloop te laten ze ziet er goed uit en wil waarschijnlijk zelf te vlug

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 15:32 



 
Profiel   

Fotos van vandaag weer even lekker aan de wandel

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:08 



 
Profiel   

Oh wat zien ze er goed uit!! En zwartje is inderdaad al behoorlijk bijgekomen hoor!

Wat ben jij gaan voeren in plaats van de SP? Ik heb namelijk het zelfde probleem, dikke bolle buik, maar het voer lijkt niet op veel andere plekken te gaan zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:21 



 
Profiel   

Heb er daarna 2 zakken paardenmeel van 20kilo ingestopt en daar trok ze op bij maar bleef weer hangen

Nu staat ze op conditiebrok en hooi (ipv kuil) en op wat gras( kan nu niet meer teveel bijvoeren qua brok het blijft een shet en gras is op moment van 'streek'

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 20:48 



 
Profiel   

Ik heb een topic gemaakt over Jill <3 Ze doet het zo goed hier. Ik heb haar omgedoopt naar Jill omdat mijn eigen naam Jenny is.. :')
[ITP] Like it was meant to be: Jill!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-18 13:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 186 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen