Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 14 [ 345 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Als je paard ophalen Animal Rescue wordt...

 
Profiel   

Ik heb je hele topic door gelezen en al een paar dagen still meelezer. Jeetje wat zag rudi er slecht uit! Ik ben benieuwd of jij er nog werk van gaat maken tegen de opfok?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 19:17 



 
Profiel   

Jeetje ik lees net alles met grote verbazing.
Heel veel sterkte en ik hoop in de toekomst mooie updates te kunnen lezen betreft Rudi. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 20:44 



 
Profiel   

Noisy schreef
xYaartje schreef
... Ik woon al ruim 17 jaar in de omgeving van Terborg en heb helaas nog nooit van deze stal gehoord! Ook andere vrienden heb ik er tot dusver (voor zover ik weet) niet over horen praten. Was compleet verbaasd om te horen dat er nog een stal in Terborg is.
Blij dat ik nu wel van deze stal hoor zodat ik weet dat ik deze stal het best kan mijden in de toekomst en daar nooit een paard neerzet (mijn pony staat gelukkig op een geweldige plek waar we beiden ziels gelukkig zijn en ook nooit meer weg willen).
Het kan dus dat je weinig over een stal hoort in een ons kent ons omgeving :)...

Voorheen heette deze stal "de Zellemshoeve". Na het verhaal met de teckels hebben ze de naam veranderd..

Noisy. Ook van die stal naam helaas nog nooit gehoord. Hetzelfde als het Teckel verhaal wat ik nu ook pas voor het eerst hoor.
Blijf het apart/verbazingwekkend (wat is hier het goede woord voor) vinden dat zo’n stal in deze omgeving dat zo kan blijven doen. Zonder dat je er ook maar iets over hoort (tot nu toe dan).

Hoe gaat het nu met Rudi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 22:30 



 
Profiel   

Ilsje87 schreef
Ik heb je hele topic door gelezen en al een paar dagen still meelezer. Jeetje wat zag rudi er slecht uit! Ik ben benieuwd of jij er nog werk van gaat maken tegen de opfok?

Ik zit niet stil maar kan daar verder nog even geen uitspraken over doen ;)

Rudi doet het hartstikke goed, gelukkig.
Hij loopt alweer wat steviger/zekerder rond, niet meer zo wankel zeg maar en hij toont steeds wat meer interesse in zijn omgeving. Momenteel hinnikt hij naar iedereen die voorbijkomt, in de hoop op wat lekkers :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 21:45 



 
Profiel   

karuna schreef
Review gevonden van een maand geleden. Je bent niet de enige -:(-
Citaat
Het is dat je in ieder geval 1 ster moet geven. Over de pension stalling kan ik geen oordeel geven. Wat betreft de opfok... Je kostbare dier in een mini paddock terug vinden op 1 juli (nog geen uur in het weiland geweest na de winter). Niet eens de ruimte om goed de benen te strekken, poep in z'n staart, ribben kunnen tellen. Had alleen vette stinkende koeienkuil tot zijn beschikking. Ja ik weet het we hadden eerder moeten gaan, maar kijken en we wonen er een eind vandaan en de eigenaresse doet voorkomen of het heel goed met je dier gaat in haar berichten. Verhogen ook in april het maand bedrag met 50% (om de kwaliteit te waarborgen). Beloven dat de smid regelmatig komt, misschien in het pension gedeelte maar niet bij ons dier, terwijl wij dit geen enkel probleem vinden om extra te betalen. We kregen argwaan toen we aangaven in de buurt te zijn en langs ons dier te willen gaan. De eigenaresse was er niet van gediend en de discussie liep hoog op. Wij zijn uiteindelijk wel gegaan en hebben hem direct meegenomen en ons zooo ontzettend geschaamd in de auto. Hoe kun je zo iets doen!!?? Terwijl je als klant vertrouwd op de goede verzorging waar je voor betaald. Fokkers en veulen eigenaren, bezint eer ge begint. Er zijn genoeg adressen waar je dier wel goed behandeld wordt, misschien iets duurder maar onze twenter is van deze hel naar een paardenparadijs gegaan.
Like

Deze review is plotseling verdwenen? Erg jammer want ik had graag met deze persoon in contact gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 22:01 



 
Profiel   

Het lijkt er op dat de pagina uit de lucht is gehaald inmiddels.
Ik kan niets vinden in ieder geval.

Goed dat je er werk v maakt en voel je niet schuldig, jou valt niets te verwijten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 22:05 



 
Profiel   

Klopt en zo te zien is er via bokt eea aan reviews gegeven.

Ik had met reden de bovenstaande gekopieerd maar wel bewust de plaatser weggelaten. Vraag me af hoe ze die review hebben weggekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 22:08 



 
Profiel   

Er staat op Google een soortgelijke review zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 22:14 



 
Profiel   

Dat vraag ik me dus ook af Karuna. Ik neem aan dat alleen degene die het plaatst dat kan. Je kunt een review wel melden maar daarmee is hij nog niet weg, dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 09:02 



 
Profiel   

Zo dat is echt niet best!

Hoop dat hij er niks aan overhoud ts en hoop dat je een schadevergoeding krijgt voor de extra gemaakte kosten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 09:33 



 
Profiel   

jeetje Noisy, wat ziet hij er uit zeg :( Ik hoop dat hij gauw opknapt en hier niets aan overhoudt.
sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:47 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:56 



 
Profiel   

Jammer. Had dat idd ook gelezen ben al aan het zoeken geweest maar kan het ook niet meer vinden.
Wel hier op bokt toch een aantal mensen met slechte ervaringen. Misschien heb je daar nog iets aan?

Fijn dat Rudi iedere dag wat opknapt

Ik had de link naar dit topic ook even in het topic van stal Hommeldink gezet. Ook daar kwam een reactie van een bokker, misschien weet die meer gevallen.
[ED] Stal Hommelink Veulenopfok

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:17 



 
Profiel   

swartbeessie schreef
Hoe gaat het nu?

Goed!
Ik denk dat er stiekem alweer een 25kg opzit want hij toont nu al minder dramatisch, vind ik. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik hem nu iedere dag zie :o

Wachten op de smid..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:59 



 
Profiel   

Staat hij nu bij mama op stal? Ik denk het te herkennen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 15:50 



 
Profiel   

Ja klopt Cynthia, terug op de geboortegrond :)
There's no place like home in dit geval.

Vanmiddag is de smid geweest en hij staat nu ook weer netjes op zijn voeten. Er kon een behoorlijk stuk af en dat had ik ook verwacht aangezien ze erg lang waren. Hij heeft ook rotstraal zo blijkt. De smid heeft het zoveel mogelijk weggesneden en we hebben het gelijk behandeld met dry-feet.
Voor:
[ img ]
Na:
[ img ]

En nog een paar kiekjes van zijn vorderingen:
[ img ]
[ img ]

We hebben ook even het showhalster gepast.
[ img ]
[ img ]
Ik wilde met hem gaan trainen voor de "in hand" onderdelen binnen de westernsport maar dat zal voorlopig even moeten wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 18:52 



 
Profiel   

Wel heerlijk voor hem dat hij terug is op zijn geboorteplek, lekker vertrouwd, zal ook zeker helpen met opknappen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 19:00 



 
Profiel   

Gaat de goede kant weer op zo te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 19:38 



 
Profiel   

Dat gaat echt de goede kant op! Fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 20:06 



 
Profiel   

Hij heeft een smiley in zijn kol/bles-combinatie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 20:12 



 
Profiel   

Lees al een tijdje mee. Zie nu ook zijn bles en ik herken hem nu volgens mij ook van andere topics. Catch my star?
Hij ziet er echt al beter uit!

Ongelooflijk wat zo'n jong ding al heeft meegemaakt..
En ongelooflijk dat zulke mensen telkens toch een manier vinden om hun wanpraktijken voor te zetten.. over de ruggen van arme dieren en hun baasjes.. Misschien ziet Alberto Stegeman er wat in? Het kan toch niet dat dit zo onbekend blijft :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 21:12 



 
Profiel   

Wow wat een fijne foto's,
Ik zie hem groeien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 21:16 



 
Profiel   

Volgens mij kan je bij je review wel foto's plaatsen ts!
Er staan meer foto's maar die zien er gunstig uit natuurlijk..

Hopelijk is hij snel weer op gewicht en wormvrij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 06:36 



 
Profiel   

Het ziet er inderdaad uitnodigend uit. Niet een stal waar alles perfect schoon is maar gewoon een gezellige boerderijstal. De foto's laten wel precies de beste stallen die ze hebben zien, wat iedereen zou doen uiteraard. De andere stallen zijn smal,donker en met een laag plafond, meer een veredelde stand zeg maar en daar zetten ze rustig een groot paard in.
De opfok foto's zijn afgelopen voorjaar genomen toen ze net buiten stonden, die merrietjes zijn nu nl al een stuk groter ;)
De pony's die je ziet zijn van henzelf. Zij fokken en showen welshjes, die moeten moddervet zijn voor de keuring.
Dat is ook de reden waarom ik het niet snap dat ze niet willen inzien dat Rudi op sterven na dood was en dat maakt me ook bang, want bij een ander dier zullen ze het ook bagatelliseren dat hij of zij veel te mager is wordt het dier de dupe ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:17 



 
Profiel   

2 positieve reviews, daar kan je/kunnen we wat aan doen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 14 [ 345 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen