Het ging goed!!!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Orange_peach
Berichten: 1121
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:22

Super dat het nu al enkele dagen zo goed gaat! Spijtig dat je er 1 keer afviel, maar er is niets ernstig gebeurd dacht ik toch te lezen, dus das ook nog redelijk he Lachen
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's omdat ik de laatste tijd regelmatig berichten van jouw voorbij zie komen.
Ook vroeg ik me iets af over het longeren. Je doet dit zelf, toch? Zit jij dan in de je rolstoel in het midden van de piste? Heb jij dan zowel longeertouw als zweep zelf vast of heb je iemand die je helpt?

hopelijk blijft het op deze manier vooruit gaan!

Helina0611

Berichten: 1196
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 00:27

tjee wat goed zeg, heb al eerder mee gemaakt dat iemand met een verlamming ging paardrijden. ik vind het echt moedig, ik zou er 1000 maal over na moeten denken..

ik ben zeker benieuwd naar foto's

liefs Franca

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 10:32

Orange_peach schreef:
Super dat het nu al enkele dagen zo goed gaat! Spijtig dat je er 1 keer afviel, maar er is niets ernstig gebeurd dacht ik toch te lezen, dus das ook nog redelijk he Lachen
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's omdat ik de laatste tijd regelmatig berichten van jouw voorbij zie komen.
Ook vroeg ik me iets af over het longeren. Je doet dit zelf, toch? Zit jij dan in de je rolstoel in het midden van de piste? Heb jij dan zowel longeertouw als zweep zelf vast of heb je iemand die je helpt?

hopelijk blijft het op deze manier vooruit gaan!



Ik longeer zelf ja... Ze zijn freestyle beleerd dus ze worden ook losgewerkt maar ik longeer met 1 hand... dus ik heb met 1 hand de longe en de zweep vast en met de andere hand draai ik mn rolstoel mee... en als het even te snel gaat doe ik het touw even over mn hoofd zodat ik even kan blijven staan....

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 22:44

wou vandaag (zaterdag) foto's maken maar is niet van gekomen doordat veel regen enzo dus nu ga ik dinsdag met les even iemand sjatteren die even foto's van me wil maken....

Helina0611

Berichten: 1196
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:58

bij ons was het de hele dag droog, hebben wij even geluk gehad. nou dat lijkt me een hele kunst. rolstoel rijden en longeren en dan ook nog de lijn en zweep vast houden. ik kom dan echt 4 handen tekort jemig Haha!

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 10:52

hihihi... ja tis niet het makkelijkste maar ja.... en als ze gaan hangen nemen ze me ook nog wel eens door de wei mee...:p maar als het te hard gaat laat ik los hoor:p

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:52

dat is wel erg leuk voor je!
Veel succes nog! en ben ook benieuwd naar de foto's.

Ann_moi

Berichten: 3856
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:59

Wouw, gefeliciteerd dat het zo goed gaat zeg! Heb veel respect voor je dat je met een soort van handicap toch kan en wilt rijden. Ook erg knap dat je kan longeren zeg, ik vind het gewoon al moeilijk. Heel veel succes, en ook ik ben benieuwd naar foto's..Tong uitsteken

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 14:04

als het lukt ga ik morgen tijdens de les foto's maken en dan komen ze snel op bokt...

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 11:09

Ouders zijn gister even geweest om foto's te maken tijdens mijn les maar jammergenoeg stond die net op het verkeerde knopje dus zijn het filmpjes waar ik niet op sta!!! Ga donderdag weer rijden en kijken of ik mijn broer dan mee kan krijgen!!!! excuus voor het uitstel!

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:16

hahaha, t kost wat moeite om foto`s te krijgen... heb ik ook altijd last van hoor Knipoog

Helina0611

Berichten: 1196
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:51

en heb je al foto's kunnen maken..?

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 22:40

mn broer is vandaag geweest maar jenna heeft een beetje last van haar achterbenen.... dus ze gaat 2 weekjes rustig aan doen en dan hopen dat het weer goed gaat.... heb nu alleen foto's van dat ik Vip aan het poetsen ben...

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Het ging goed!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:52

sjee wat kan jij de boel in spanning houden Tong uitsteken kom op met die foto's...al zijn ze "maar" van het poetsen Ja

Hoop dat het met Jenna snel weer beter gaat Ach gut