Net als Kloontje het reuzekind!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
doekenbas
Berichten: 259
Geregistreerd: 29-10-08

Net als Kloontje het reuzekind!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 21:43

Nadat vele bokkers ons voor gingen hebben een vriendin en ik ons vanochtend gewaagd aan de Shire rit bij bokker Dapper!!! We zijn om 8 uur aangereden om om 10 uur in Zutphen te kunnen zijn. Eenmaal aangekomen bij Joke werden we hartelijk ontvangen. Tijdens een kopje koffie en een glaasje water hebben we de (sommige verschrikkelijke) levensverhalen van de Shires gehoord. Hoe kan het toch zo zijn dat je als menselijk wezen paarden als Samson, Dandy, Big Ben en Mickael zoiets aandoet??? :( Zo zie je maar dat gezond verstand soms ver te zoeken is!!

Maar evengoed hebben ze een geweldig nieuw tehuis gevonden bij Joke. We mochten zelf onze paarden uitzoeken. Ik kreeg de geweldige Mickael onder mijn hoede (ben stiekem wel verliefd op hem geworden, wat een heerlijk dier!! :o :D ) , en mijn vriendin kreeg Dapper de draak als maatje. Joke ging mee op Big Ben.

We hebben echt heerlijk gereden, een rit van 2 uur. Lekker relaxed, veel gestapt en van de omgeving genoten. De shirerace hebben we ze bespaard, aangezien het zo ontzettend warm was. Wel jammer, maar dit gaan we de volgende keer goedmaken!!

Bij terugkomst mochten we nog een rondje om de wereld maken, vervolgens op de rug gaan staan, om er uiteindelijk via de afgeronde billetjes vanaf te glijden :+

We hebben ze nog lekker naverzorgd ik heb nog een poging gedaan mijn zak wortelen alleen voor Mickeal en Dapper te bewaren....missie mislukt....en dan voel je je eigen best wel klein als er 8 reuzen om je heen staan te dringen :o

Helaas was de kofferbak van onze vw golf te klein en konden we Mickael en Dapper niet mee naar Eindhoven nemen :=

We hebben echt een geweldige ervaring opgedaan en we gaan 100% zeker nog eens terug....dan nemen we nog een paar vriendinnen mee want dit mogen ze niet missen....enne...mijn paardje is alvast gereserveerd!!!! :j

We hebben ook hele leuke foto's gemaakt maar het laden wil niet echt lukt dus ik zal later nog proberen wat foto's online te zetten!!