Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nancy

Berichten: 14099
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 17:45

Bedankt voor de fijne reacties! :)

Morgen heb ik afgesproken, zij wil haar kant van het verhaal vertellen..
En ik ga dan afscheid nemen van pony en een paar mensen..

Ik vind het zo misselijk dat ze zoiets hebben gedaan..
Ze moet nu binnen 9 weken iemand anders vinden want dan vertrek ze naar het buitenland..
En ik heb dit keer géén medelijden met haar :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:53

HET probleem, JIJ doet Alles voor haar en daardoor heb je je zelf helemaal onderaan gezet, zij loopt nu over jouw heen en verwacht alles van jouw. Dat heet gebruiken en gebruikt worden. Jij laat toe dat je gebruikt wordt.

Nooit meer zoveel doen, nooit meer alle k.u.t klusjes doen, doe er 1tje en hou je daarbij. Trek je grenzen en hou je er aan. Respect dwing je af, dat krijg je niet.

Doordat het haar paard is, ben je al afhankelijk, maar je stelt je zo op dat je heel erg afhankelijk bent, dat je heel erg nodig bent en dat ZIJ dankbaar moet zijn met jouw en dat is ze niet. Als jij meer neemt wat je toekomt en je verder van alle andere verantwoordelijkheden afwendt, dan is er al meer gelijkheid. Jullie moeten blij zijn met elkaar, anders klopt de relatie niet. Elke dag naar haar paard zou ik al zeker niet doen. Gewoon 2 of 3 vaste avonden en alleen jouw zooi opruimen en schoonmaken en de rest Houdoe en Doei.

Nu je een ander paard hebt, een opsteker voor de volgende keer, dat je ook wat aan je zelf moet veranderen om het nog een keer te laten gebeuren. Mensen zitten zo in elkaar en in de paardenwereld heb je zat verwende meiden met ponies en geen tijd.

mars_loves
Berichten: 389
Geregistreerd: 06-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:48

Dat is banketstaaf !
Ik hoop dat je bij dat andere paardje wel weer veel plezier heb.
En inderdaat, neem alles mee wat jij heb betaald, inclusief die dazenspray
ook als je er niks aan heb. Het is haar eigen schuld.
Vertel haar maar eens goed wat jij ervan vind.

Noatjuhh
Berichten: 634
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:53

Wat erg van haar!
Ik ben ook benieuwd hoe het gesprek gaat morgen, heel veel succes!

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:54

Meid wat een rotsteek zeg! Maar misschien wel beter dat je erachter bent gekomen, hoe vervelend het nu ook voor je is.

Heel veel sterkte maandag! Ik hoop dat je de moed hebt om alles te zeggen wat je nog kwijt wilt.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:58

Wat een rotstreek zeg. Ik zou zo nooit met mijn verzorgster omgaan. Ben veel te blij dat ik haar heb (kan door een knieblessure niet zo veel meer rijden) Ze is lief voor mijn paard en heeft er alles voor over. Ze hoeft van mij niet eens te helpen met klusjes (wat ze wel doet) Geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken zo'n smsje te sturen.
Heel goed dat je de eer aan jezelf gehouden hebt. Mooi terug gaan naar je vorige paardje :j

RustyK

Berichten: 595
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: ergens in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:22

Jammer he, gebeurd vaker zo lekker achter je rug op bokt of per sms naar vriendinnen. Was bij mij ook (werd zelfs beschuldigd terwijl ik mijn eigen spullen had meegenomen), en vervolgens zoeken ze weer een andere verzorgster die ze kunnen misbruiken.
Sommigen waarderen hun paard (en verzorgers) helemaal niet.

Succes met zoeken naar een ander paard met leuke eigenaar (ze zijn er wel! ;) ) .

Evanescence8
Berichten: 556
Geregistreerd: 17-08-08
Woonplaats: Verwegistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:25

_Nancy schreef:
Ik ben er klaar mee,,
Maandag gewassen dekjes terug brengen en mijn spullen mee terug nemen.. ;( ;(


Groot gelijk!! ;) Het is echt niet normaal hoe je behandeld bent

moonfish13
Berichten: 18233
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:27

Groot gelijk dat je stopt.

Ponytjee

Berichten: 78
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:29

wat een rotstreek
maar wel goed dat je bent weggegaan ;)

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:36

russel schreef:
HET probleem, JIJ doet Alles voor haar en daardoor heb je je zelf helemaal onderaan gezet, zij loopt nu over jouw heen en verwacht alles van jouw. Dat heet gebruiken en gebruikt worden. Jij laat toe dat je gebruikt wordt.

Nooit meer zoveel doen, nooit meer alle k.u.t klusjes doen, doe er 1tje en hou je daarbij. Trek je grenzen en hou je er aan. Respect dwing je af, dat krijg je niet.

Doordat het haar paard is, ben je al afhankelijk, maar je stelt je zo op dat je heel erg afhankelijk bent, dat je heel erg nodig bent en dat ZIJ dankbaar moet zijn met jouw en dat is ze niet. Als jij meer neemt wat je toekomt en je verder van alle andere verantwoordelijkheden afwendt, dan is er al meer gelijkheid. Jullie moeten blij zijn met elkaar, anders klopt de relatie niet. Elke dag naar haar paard zou ik al zeker niet doen. Gewoon 2 of 3 vaste avonden en alleen jouw zooi opruimen en schoonmaken en de rest Houdoe en Doei.

Nu je een ander paard hebt, een opsteker voor de volgende keer, dat je ook wat aan je zelf moet veranderen om het nog een keer te laten gebeuren. Mensen zitten zo in elkaar en in de paardenwereld heb je zat verwende meiden met ponies en geen tijd.



En dit vind ik dus een zeer onterechte reactie!!!!
TS doet dit voor die meid met goede bedoelingen!
Zij wil die meid helpen, en dat doet ze! En dan wordt je zo behandeld. Ik geef TS gelijk dat ze haar spullen pakt en weg is!
TS doet superveel voor die meid, of niet voor die meid, maar voor dat paardje!
Die meid die eigenaar is van dit paardje, verdiend geen eigen paard.
Een eigen paard betekent gewoon snoeihard werken!

TS: Super dat je daar weg gaat, niemand hoort zo behandeld te worden, zo iemand die dat een ander aan doet, verdiend zelf geen respect!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:10

Wat gemeen van haar zeg! Goed dat je daar weg gaat, hopelijk vind je iets heel leuks terug :).

Succes vandaag.

ikduss

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-04-09

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:14

Ben benieuwd wat die meid ervan vind dat je weg gaat!!
Heel veel succes vandaag en hou je sterk. Als ze zich gaat verontschuldigen: gewoon niet intrappen. Het is haar probleem!
Ik hoop dat ze zich goed rot voelt en het meteen is afgeleert.
Laat je weten hoe het is gegaan ? :o

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:20

Wat een verwaand nest, goed dat je er mee stopt. Is die helemaal gek!
Idd, vergeet niet al je spullen. Cap, dazenspray etc. En als ze die wilt houden gaat ze maar dokken. Pfff zeg.
Zeg je het hoe het is afgelopen!

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:26

Ik vind, dat als je daar zelf geen bezwaren tegen zou hebben, je gewoon alles kan doen hoor. Het is niet TS' eigen schuld dat dat meisje nu zo doet. Zij zit nu met de gebakken peren, en laat haar maar lekker. TS veel succes met je gesprek :(:)

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:29

Bah, wat walgelijk.
Hartstikke goed dat je ermee stopt.

NoGo

Berichten: 1899
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:30

Ik geef je groot gelijk dat je opstapt, alleen snap ik dus niet waarom die meid haar kant van het verhaal moet uitleggen.
Dat smsje was toch duidelijk genoeg.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje kan begrijpen van haar kant dat ze de balen ervan heeft dat je niet zeker weet of je die dag kon :o de manier waarop is alleen een beet banketstaaf dat je dat zo te lezen kreeg.

mhollander

Berichten: 2387
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: pekela, groningen

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:39

wat gemeen. Ik zou haar zeker nu ook niet helpen. Laat ze maar iemand anders vinden in 9 weken die zo voor haar pony zorgt.

dejavu

Berichten: 3576
Geregistreerd: 22-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:40

Poeh, pijnlijk zeg... Ik vind het knap van je dat je stopt met de pony te verzorgen, op deze manier verder gaan lijkt me ook niks. Ik ben wel benieuwd wat zij jou nog te vertellen heeft. Wat zit haar nu zo dwars? Als ik jouw verhaal hoor, schort het er bij jou weinig aan. :)
Nah, ik hoop dat je snel een nieuwe leuke verzorgpony hebt, met een bazin met wie je ook op een lijn zit.

crystalclear
Berichten: 24
Geregistreerd: 10-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:25

eigenlijk word je als verzorgster vaak gebruikt
Ik had ooit een verzorg shetlander
die s'avonds naar binnen ging dus ik moest de stal ook doen
Nou oke was goed maar ik mocht niet meer rijden( werd te groot)
oke en moest wel doorgaan met stal ( verder verzorgen deed ik ook nog wel)
ik van 11jaar (toen) Nou dan spreek je de eigenaar niet tegen
zijn me ouders keer gaan kijken
bleekt het dus dat ik de stal van haar paard
aan het uitmesten was Terwijl ze zei dat het die van Spook was. :Y)
Hoe gemeen kun je zijn.
Volgende dat zijn mijn ouders er weer heen geweest en gepraat met die vrouw.
Niet er uit ge komen en moest ik helaas stoppen met het verzorgen van spook |(

X

mhollander

Berichten: 2387
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: pekela, groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:59

heb ooit een verzorger gehad die haar motto was. Niet rijden niet verzorgen. Dus haar heb ik niet lang als verzorger gehad. Ze kon nog niet op mijn paard rijden omdat hij nog maar 2 jaar was. Af en toe mocht ze dan op het paard van mijn zus rijden. Dit beviel haar blijkbaar zo goed dat ze mijn paard gemaks halve maar vergat.

beaniej
Berichten: 225
Geregistreerd: 24-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:17

Ell_en schreef:
russel schreef:
HET probleem, JIJ doet Alles voor haar en daardoor heb je je zelf helemaal onderaan gezet, zij loopt nu over jouw heen en verwacht alles van jouw. Dat heet gebruiken en gebruikt worden. Jij laat toe dat je gebruikt wordt.

Nooit meer zoveel doen, nooit meer alle k.u.t klusjes doen, doe er 1tje en hou je daarbij. Trek je grenzen en hou je er aan. Respect dwing je af, dat krijg je niet.

Doordat het haar paard is, ben je al afhankelijk, maar je stelt je zo op dat je heel erg afhankelijk bent, dat je heel erg nodig bent en dat ZIJ dankbaar moet zijn met jouw en dat is ze niet. Als jij meer neemt wat je toekomt en je verder van alle andere verantwoordelijkheden afwendt, dan is er al meer gelijkheid. Jullie moeten blij zijn met elkaar, anders klopt de relatie niet. Elke dag naar haar paard zou ik al zeker niet doen. Gewoon 2 of 3 vaste avonden en alleen jouw zooi opruimen en schoonmaken en de rest Houdoe en Doei.

Nu je een ander paard hebt, een opsteker voor de volgende keer, dat je ook wat aan je zelf moet veranderen om het nog een keer te laten gebeuren. Mensen zitten zo in elkaar en in de paardenwereld heb je zat verwende meiden met ponies en geen tijd.



En dit vind ik dus een zeer onterechte reactie!!!!
TS doet dit voor die meid met goede bedoelingen!
Zij wil die meid helpen, en dat doet ze! En dan wordt je zo behandeld. Ik geef TS gelijk dat ze haar spullen pakt en weg is!
TS doet superveel voor die meid, of niet voor die meid, maar voor dat paardje!
Die meid die eigenaar is van dit paardje, verdiend geen eigen paard.
Een eigen paard betekent gewoon snoeihard werken!

TS: Super dat je daar weg gaat, niemand hoort zo behandeld te worden, zo iemand die dat een ander aan doet, verdiend zelf geen respect!


Ik vind dit geen onterechte reactie, het is absoluut niet aanvallend bedoeld voor de TS. Ts doet het inderdaad met goede bedoelingen, maar als je stank voor dank krijgt moet je wel na gaan denken en dan kom je uit op die reactie van Russel. Het is in ieder geval een wijze les voor de volgende keer.

TS: Gelukkig ben je er nu achter en daar weggegaan ben erg benieuwd hoe je gesprek is afgelopen vandaag. Veel succes met je nieuwe paardje.

_Nancy

Berichten: 14099
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 18:45

Bedankt allemaal!
Ik ga er zo heen (9 uur) en wordt met de minuut kwader :(
Ik kan het niet helpen, ben zo boos!

En indd.. weer wat geleerd..

Ben heel blij dat ik weer op de plek zit waar ik eerst had gereden,, ik ben daar toen gestopt voor haar!! :( :(


Ik voel ook geen greintje medelijde met haar, dat ze nu zo in de stress zit om iemand anders te zoeken voordat ze naar het buitenland vertrekt..
Laat haar maar voelen,, :(

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:48

Succes straks.
Fijn dat je weer op de plek zit waar je eerder zat, lekker daar blijven :).

M_EL_ISSA

Berichten: 2176
Geregistreerd: 26-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:51

Sterkte voor straks! Lijkt me erg moeilijk, niet alleen om haar face to face te zien, maar vooral het afscheid van je vz pony.
Vind dat je het goed aanpakt hoor, niet over je heen laten lopen! :j