Tinkerdag Grave 2009

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:49

Ja heb van ieder paard 2 foto's geplaatst dat weet ik :) ik schrijf ook deze [2 foto's] en deze [weer 2 foto's] ;)

Hmm dus toch dezelfde als 7 := maar dat is dan dus niet die "nieuwe" van Marsafuba, die was er geloof ik toch ook :j tenminste ik heb dacht ik toch in ieder geval Bart met dekje met naam erop gezien... maar weet dat nu niet meer helemaal zeker :o

Meeste foto's zijn van de site van SSdesign ;)

Heb wel zelf ook nog wat kiekjes gemaakt, maar da's voornamelijk van bekende bokkers en nog wat paardjes die al aan het rijden waren voordat zij kwamen :=
http://s305.photobucket.com/albums/nn22 ... yla/Grave/

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 14:01

_Micha_ schreef:
De tinker op foto 7 is wel degelijk de zelfde als die waar het meisje met de rose blouse op zit :j

Die op foto 7 heet Max en die andere die je later post is ook weer 1 hetzelfde paard, en die heet gijs.
(de volslanken :)) )

Heb je toevallig nog meer foto's? Was benieuwt of je mijn tinkie ook op de foto hebt


Voor alle foto's (370 stuks) kun je kijken op www.silentshiver.nl :)

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:18

Ok dan had ik je verkeerd begrepen, maar nee dat was niet bart :n heb ook nog even met de eigenaresse van bart staan praten :j bart is een stukje kleiner en had idd een dekje met bart.

Edit: heb al een aantal foto's van mezelf gevonden uit jouw linkje Grid thanks :)
Thanks voor de link SSDesign staan leuke foto's tussen, leuk dat ik nu ook spring foto van mijn dikkerd heb

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:46

:= Nee niet Bart zelf, maar der "nieuwe" ;) maar weet dus niet of ze die bij had ? in ieder geval dus wel Bart gezien :)

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Tinkerdag Grave 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:57

Oh, sorry weer verkeerd begrepen haha, nee volgens mij had ze die niet bij, ze kwam met een éénpaardstrailer en heb haar alleen met bart geizen.

NicoleN
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:19

Die op foto 7 is idd erg leuk en vond onderstaande 2 ook 2 ontzettend leuke grote dikbillen :)) *D =:) (wel ook een beetje "volslank" :=)

Al zie ik nu op foto wel dat ze wel meer manen zouden mogen hebben :o , maar hebben wel heerlijke dikke voorpluk, staart en sokken :9

Deze "volslanke" tinkers zijn van ons!
Wat betreft de manen: die hadden ze heel erg veel, maar ze knabbelen de manen bij elkaar weg, dus wordt steeds minder helaas .....

Leuk om te horen dat je ze leuk vindt!

Ik vond het erg leuk om tussen al die tinkers te rijden, dat komt niet zo vaak voor hier in de buurt op wedstrijden!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:13

Ik vond het de leuksten die er rondliepen :)) Vielen ook echt op 8-)

Ah stelletje knabbelaars sonde >;)

Je komt elkaar idd weinig tegen op officiële wedstrijden als je al in dezelfde kring rijdt moet het ook nog toevallig rond dezelfde tijd op dezelfde wedstrijd zijn :=

O zie nu dat je bij ons ook hebt ingeschreven Leuk Leuk *D

Tot Dan :D

NicoleN
Berichten: 55
Geregistreerd: 17-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:34

Dank je, dank je :o

Ik heb ook heel veel zin in de wedstrijd in Nistelrode, ik hoop dat er dan wel een aantal meer meedoen in mijn klasse, M1.... Ik was nu de enige, vond ik wel jammer.

In Heeswijck-Dinther had ik ook mee willen doen, maar toen was ik op vakantie. Volgens mij heb jij mij toen ook getipt bij de wedstrijd in Geldrop, of was jij dat niet?

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:01

Je hebt PB ;)

Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:45

Mooie foto's Susan! Heerlijke paarden zitten er ook tussen.... :j

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:16

:o misschien beetje offtopic maar
Hé Karen jij had vorige keer foto's gemaakt, zie dat ze nog op de site staan 8-) Ben nog steeds ontzettend blij met die foto's 1tje staat hier naast de PC :+:

FroukeW

Berichten: 232
Geregistreerd: 18-04-09
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 08:24

Ohhh was zo leuk daar !!
echt lache.. weer is een keer wat anders !!

hiboune

Berichten: 2301
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: ergens in het boerenland

Re: Tinkerdag Grave 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:17

hier de eigenaaresse van tinkie op foto nr 8(dacht ik) met hackamore!

mooie foto :D het was een heerlijke dag!