Sponsorrit voor Roparunteam 345

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 21:47

Mijn vader is sinds vorig jaar chauffeur bij Roparunteam 345 Samen Sterk.
Vorig jaar kocht ik nog lootjes voor het team, maar dit jaar wil ik iets anders doen. Mede omdat ik iets wil betekenen voor de strijd tegen kanker.

Ze zoeken op meerdere vlakken sponsoren. Zo heeft mijn moeder vorig jaar 3 schilderijen verkocht voor het team. Ook werd er een rommelmarkt georganiseerd, een drekrace, een chocoladeworkshop en nog veel meer dingen.
In totaal hebben ze ruim € 11.000,00 opgehaald en het doel voor dit jaar is € 15.000,00.

Dus ik dacht, ik ga ook iets doen. Iets waarbij ik het gevoel heb ook écht iets te doen, in plaats van een lootje kopen.
Dus ik dacht, ik ga een sponsorrit doen. Ik heb een route uitgezet van 26 km. Een rondje Binnenmaas. Hier in de regio wel bekend. De start zal bij rijvereniging Johan Willem Friso in Maasdam zijn.
Ik heb nog geen datum, maar dat zal een zondag in januari of februari zijn.
Ik heb inmiddels een emailadres aangemaakt en zal ook nog een simpele website maken. Plus heel veel promotie op Facebook :))
En natuurlijk op moeten we onze training weer wat oppakken. Van de zomer reden we met gemak 20km, maar de laatste tijd maken we wat kortere ritjes.

Hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken? Tijdens de rit, maar ook in de voorbereiding?
Zijn er mensen die ook al eens zoiets gedaan hebben?

Ons rondje:
Afbeelding

saskiaojan

Berichten: 7254
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:17

Ik ben naar Leeuwarden gereden vorig jaar, wat ik fijn vond was dat mijn zus mee was op de fiets en dat er een auto achter mij aan reed, nu moest ik ook diverse grotere kruispunten over. Verder kleed je warm aan en hou rekening ermee dat er sneeuw kan liggen. Ojan liep op ijzers met sneeuwringen erin.

Ik reed ook veel op straat dus dat heb ik in de voorbereiding ook veel meegepakt.
Verder sponsor ik graag, dus kom maar op!enne succes!

Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 22:31

Sneeuw :)*
Ik hoop echt van harte van niet :=
Jim moet de laatste week van december opnieuw op ijzers. Dus dan kijk ik tegen die tijd wel.
Al denk ik dat het eerder februari dan januari wordt. En ik plan een reservedatum voor als het weer echt te slecht is.

Wij rijden nu ook veel op straat, dus dat scheelt. En we gaan op zondag, dus dan is het ook al rustiger.
Fietser wil ik mijn vader voor vragen. Dat vind ik zelf ook wel fijn.
Verder zadeltassen mee met wat te eten en te drinken. Of in fietstassen. En setje extra teugels.
De rit is een prima afstand om in 1x te rijden, dus een tussenstop is denk ik niet nodig. Misschien voor de zekerheid een sanitaire stop halverwege regelen :+

Zodra ik echt sponsors ga zoeken weet ik je te vinden :D

Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 23:04

Nou, de datum is gezet op 15 februari met 22 als reserve. Ik heb geen medefietser, maar een mederuiter :D
2 blondjes op pad voor het goede doel. Uiteraard wel met achtervang met auto dat ik van tevoren regel, mocht het nodig zijn :j
Maar in principe rijden we de rit samen.

Website is ook bijna af. Nog even kijken wat handig is qua inzameling (contant, rekening nummer, maar welk rekeningnummer dan?) en dan kunnen we actief sponsors gaan zoeken.

Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 10:37

Het wordt steeds concreter :D

Liesbethje van Bokt en ik gaan samen rijden met onze haflingers. De website is rond. Het team heeft het geld graag per overschrijving. Ik ga het verzamelen en na afloop overhandigen we dan symbolisch een cheque.

We hebben de site af: http://sponsorritsamensterk.weebly.com/
Tips en opmerkingen zijn zeer welkom :j
En nu maar sponsors gaan verzamelen :D

Tips qua training zijn overigens ook zeer welkom! Ik heb op internet een enduranceschema gevonden. Dat heb ik van de zomer ook gebruikt om op te bouwen, dus dat ga ik nu weer doen.
Liesbeth en ik gaan binnenkort afspreken om de paarden kennis met elkaar te laten maken en meteen een testrit maken. Ook willen we voor die tijd nog een keer samen naar het strand. Zo kunnen we aan elkaar wennen, de paarden zelf, maar ook tempo en dergelijke.

Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 23:22

Nou, even een enorme update :D

De rit gaat 21 maart plaatsvinden in plaats van 15 februari en is open gesteld.
De animo is zo groot dat we in 2 dagen tijd al 35 aanmeldingen hebben en we hebben maar plek voor 50 trailers :oo
De route is ook gewijzigd. Deze is nu in de Ambachtsheerlijkheid, waarvan een deel door privéterrein gaat, wat niet toegankelijk is voor publiek, maar speciaal voor ons wordt open gesteld.
Het is echt fantastisch gewoon!
Dankzij vrijwilligers van de Menners Hoeksche Waard hebben we dit kunnen doen. Zij waarschijnlijk doen los van de deelnemers ook nog met zo'n 40 combinaties mee.
Hierdoor gaan we echt een behoorlijk bedrag binnen halen voor het team :):)

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:14

Ja Amanda! Wat super goed zeg dat jullie dit in eerste plaats organiseren maar natuurlijk ook dat er zo veel aanmeldingen zijn!
Ik heb er in elk geval al veel zin om ieder op de foto te zetten!

Daihyo

Berichten: 88075
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Sponsorrit voor Roparunteam 345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 09:18

De inschrijving is inmiddels gesloten. We hebben van het weekend de 75 aanmeldingen bereikt, dat was wel even genoeg :=
Ongelofelijk dat het zo snel is gegaan. Nu de rest organiseren :j