Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 229 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Afscheid nemen van Zyalda.. maar gelukkig geen vaarwel

 
Profiel   



<3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 20:32 



 
Profiel   

Voor de nieuwschierige..

nu het hooi:

8:00 Grote portie hooi (voor allebei) verspreid in de bak (zijn ze tot 13:00 zeker wel zoet mee)
smiddags gaat de grote (rond n uur of 4) de wei op
dan rond 18:00 hooi (beide apart)
en om 23:00 laatste grote portie in de slowfeeder

En nog een update:
Zyalda heeft schimmel gehad nu is alles opgelost heb haar behandelt met imaverol etc. Ben nu aan het opbouwen, Het kriebelt al heel lang om weer met haar naar buiten te gaan. Ik heb een beetje buitenrit angst gekregen omdat zyalda n keer besloot dat de sloot leuk was toen er een tractor voorbij kwam :')

Dus gister mee met een stalgenootje gaan wandelen. eerst was ze peper druk, ze vind het buiten helemaal geweldig. Maar daarna liep ze heel braaf mee zelf naar een gebied waar ze nog nooit is geweest.

Vandaag alleen even een klein stukje gedaan bij een gebied dat ze al 100x heeft gezien, nou alles was ineens eng en de wereld ging dr aanvallen ofso. Ben een paar keer heen en weer gelopen tot dat ze rustig deed. Ben toen weer naar huis gegaan, vind t al heel knap van dr.

Over 4 dagen heb ik haar alweer 3 jaar... tijd gaat snel <3

Nog wat foto’s:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Dylana_Z op 25-03-19 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:58 



 
Profiel   

Dylana_Z schreef
Voor de nieuwschierige..

nu het hooi:

8:00 Grote portie hooi (voor allebei) verspreid in de bak (zijn ze tot 13:00 zeker wel zoet mee)
smiddags gaat de grote (rond n uur of 4) de wei op
dan rond 18:00 hooi (beide apart)
en om 23:00 laatste grote portie in de slowfeeder

En nog een update:
Zyalda heeft schimmel gehad nu is alles opgelost heb haar behandelt met imaverol etc. Ben nu aan het opbouwen, Het kriebelt al heel lang om weer met haar naar buiten te gaan. Ik heb een beetje buitenrit angst gekregen omdat zyalda n keer besloot dat de sloot leuk was toen er een tractor voorbij kwam :')

Dus gister mee met een (oud) stalgenootje gaan wandelen. eerst was ze peper druk, ze vind het buiten helemaal geweldig. Maar daarna liep ze heel braaf mee zelf naar een gebied waar ze nog nooit is geweest.

Vandaag alleen even een klein stukje gedaan bij een gebied dat ze al 100x heeft gezien, nou alles was ineens eng en de wereld ging dr aanvallen ofso. Ben een paar keer heen en weer gelopen tot dat ze rustig deed. Ben toen weer naar huis gegaan, vind t al heel knap van dr.

Woensdag ga ik naar ladiesnight bij epplejack met wat vrienden, ik hoop dat ik me kan inhouden met mijn dekjesverzameling :')

Over 4 dagen heb ik haar alweer 3 jaar... tijd gaat snel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 22:07 



 
Profiel   

Wat ziet ze er toch mooi uit! :+:

Jullie doen het goed samen! Geniet van het heerlijke weer!

Amai, al 3 jaar bijna! Wat vliegt de tijd :wow:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 229 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen