Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jaren later.

 
Profiel   

lieve bokkers,

jaren gelden schreef ik dit..[VVDD] ik wil niet meer rijden

Wat ik hartverwarmend vond waren alle lieve reacties van bokkers ,het goede advies de mooie pb's .

En nu...zijn we jaren verder ben ik een stille meelezer ,en reageer sporadisch.

Mijn meisje is er helemaal bovenop gekomen vooral door geweldige instructrice's ,geweldige pony's en zelfs een geweldig paard.

Een andere manege een persoonelijke aanpak ,en begrip.

Al haar dromen die ze had heeft ze waargemaakt ,ook de gym op het paard. :j

Voltige dus...

Zo zie je maar,dromen doorzettingsvermogen ,mooie tips,goede keuze's en je hart volgen ,soms werkt het gewoon.

Inmiddels is ze een tiener ,haar grote liefde paarden is nog steeds haar wereld.

zelfs uitmesten doet ze zingend....haar kamer dan weer niet...iemand tips hahahaha.

Nu voorzichtig op zoek naar een eigen pony.

Welkom in warrig paardenland...

Dus in het kader van durf te vragen :o

Op zoek naar een betrouwbare grote D of kleine E.

Ik zoek niet de ultieme sportpony,geen tweede totilas [hoewel :+ ]gewoon een pony waar ik haar vertrouwd op kan zetten.

Zul je misschien denken gooi er een euro in...ik weet ook wel dat het zo niet werkt.

Dieren zijn dieren,en dat begrijp ik als geen ander.

Maar ben best zuinig op mijn meisje en vind het plezier voor dier en mens belangrijker !


Laatst bijgewerkt door basic_21 op 30-07-17 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 00:53 



 
Profiel   

Als je een paard zoekt kun je beter een advertentie op de boktmarkt zetten, en dit topic over de vooruitgang van je dochter laten gaan. Geluk gewenst daarmee trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 00:57 



 
Profiel   

Ik heb even je oude topic teruggelezen. Wat fijn dat het uiteindelijk zo is gelopen en wat ontzettend stoer van je dochter dat ze zo heeft doorgezet! Heel veel succes met jullie zoektocht naar een leuk paard voor haar!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 14:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen