Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Beide dames 37 jaar en 25 jaar onafscheidelijk

 
Profiel   

Augustus is een bijzondere maand voor mij en mijn arabische merrie Jarghi!

Wij zijn namelijk vanaf ons *\o/* 12e jaar *\o/* onafscheidelijk samen. Wat heb ik veel van deze geweldige mooie lieve clown geleerd.

Ook heeft ze hele mooie veulens in de wereld gezet o.a. Barisan die op europees niveau heeft gelopen.

Dit zegt genoeg dat zij wel degelijk een plekje in the picture hier op bokt verdient en dit wil ik als trotse eigenaresse met jullie delen!

Lieve Jarghi, hopelijk komen er nog vele mooie gezonde jaren met vele clown acties erbij.

Jarghi & Margrietha

[img]
[ img ]
[/img]


[ img ]


Laatst bijgewerkt door Doorzetter op 19-08-17 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 11:38 



 
Profiel   

Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 11:45 



 
Profiel   

Dat is een mooi jubileum, gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 11:46 



 
Profiel   

nuscaniels schreef
Dat is een mooi jubileum, gefeliciteerd.


Absoluut! Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 12:05 



 
Profiel   

Zo wat gaaf! Dat is een hele lange tijd. Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ik heb mijn paardje ook vanaf dat ik 13 jaar ben dus hoop dat die van mij ook net zolang meegaat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:36 



 
Profiel   

Arantes schreef
Zo wat gaaf! Dat is een hele lange tijd. Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ik heb mijn paardje ook vanaf dat ik 13 jaar ben dus hoop dat die van mij ook net zolang meegaat :D


Dankjewel! Foto is van 2014, maar ze ziet er nog net zo uit... nog steeds een hittepetit met haar clown acties :)

Ik zal voor je duimen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 22:10 



 
Profiel   

Wat een prachtig jubileum, en ze ziet er zo goed uit! Wat zal jij blij en dankbaar wezen dat jullie zo lang samen mogen zijn :+: Hopelijk komen er nog heel wat mooie jaren voor jullie samen bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 22:19 



 
Profiel   

Omdat dit topic beter past op [VVDD] Verslag van de dag verplaats ik hem daar naar toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 19:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen