Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ik breng ongeluk...

 
Profiel   

Ik moet het hier toch even van me afschrijven, want ik voel me zo enorm rot en schuldig.

Dit weekend ging ik naar een leuk paardje kijken.
Een iets oudere merrie die als vriendje voor mijn andere merrie zou dienen en waar mijn vriend een beetje de paardenbasics van kon leren (en kleine stapritjes maken).
Ik was aangenaam verrast toen ik haar in de wei zag staan en ze was ontzettend lief en rustig, ideaal dus!
Na een grondige inspectie kon ik weinig verkeerds aan haar vinden buiten een teek :+
Ik zei er nog iets van en de eigenaresse zou wat later langs komen met een tangetje en ontsmettingsmiddel.

Ik heb daar ter plekke nog niet beslist, maar ik zei dat ik zeker iets zou laten weten in de komende dagen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik was overtuigd en enkele dagen geleden probeerde ik de eigenaresse te bereiken.
Het lukte mij maar niet na wat pogingen en de volgende dag van hetzelfde.
Uiteindelijk toch kunnen bereiken en wat blijkt nu?

Het lieve dier ligt al van gisteren tegen de grond met koorts. De dierenarts vermoedt Lyme, maar ze krijgen haar niet meer recht...

Ik ben altijd al een enorme pechvogel geweest en nu voelt het wel aan alsof het een beetje mijn schuld is en ik haar heb vervloekt -O-
ja dat klinkt nogal stom, maar ik heb al heel wat tegenslagen in korte tijd te verduren gehad

Duimen jullie mee dat ze snel weer beter wordt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 21:32 



 
Profiel   

Wat rot! Het klinkt natuurlijk inderdaad een beetje dom maar ik snap wel dat je je rot voelt in combinatie met je andere tegenslagen.

Hier een duimpje voor jou en het paardje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 21:33 



 
Profiel   

Dat is heel vervelend. Ik duim ook voor jullie!! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 21:40 



 
Profiel   

Wat rot! Dat is heel vervelend

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 15:08 



 
Profiel   

Alvast superbedankt voor het meeduimen!

Het paardje is er boven op gekomen, maar het enorm hersenletsel en is haar zicht grotendeels verloren.
Ze kan nog amper lopen...

Ik hoop dat de eigenaars de juiste beslissing maken, want dit lijkt mij geen paardwaardig leven.
Ik vind het echt verschrikkelijk, arm dier ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 21:52 



 
Profiel   

Ach wat naar. Lyme heeft volgens mij wel een aantal weken incubatietijd, denk niet dat de teek die jij gezien hebt de eerste was. Alsnog snap ik dat je je rot voelt. Voor iedere eigenaar ontzettend naar om je paard zo aan te treffen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen