Mijn grote nachtmerrie werd werkelijkheid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:38

Hoe is het nu met Bo?

bernadetl

Berichten: 352
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: Ermelo

Re: Mijn grote nachtmerrie werd werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 22:51

Lief dat je het vraagt..

Nog flinke terugval in gedrag door het ongeluk.
Verder zijn de wonden nu goed genezen. Hij heeft alleen nog erg last van zijn lijf, de osteophaat en homeophaat moeten hem nog flink ondersteunen..

Verder lig ik nog flink in de kreukels en hebben we behoorlijk gedoe met de verzekering en kosten verhalen. Waardeloos allemaal

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:33

Die pony gaat nooit nog van zijn leven in een trailer willen!
Blij dat jullie het goed maken

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:32

bernadetl schreef:
Lief dat je het vraagt..

Nog flinke terugval in gedrag door het ongeluk.
Verder zijn de wonden nu goed genezen. Hij heeft alleen nog erg last van zijn lijf, de osteophaat en homeophaat moeten hem nog flink ondersteunen..

Verder lig ik nog flink in de kreukels en hebben we behoorlijk gedoe met de verzekering en kosten verhalen. Waardeloos allemaal


Heel veel sterkte, een nasleep van zo'n ongeluk kost veel energie.

bernadetl

Berichten: 352
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 21:58

ElsieC schreef:
Die pony gaat nooit nog van zijn leven in een trailer willen!
Blij dat jullie het goed maken


Ja hoor, met veel liefde en geduld kom je een eind. Hij vertrouwd mij gelukkig nog steeds blind!

Scheelt dat mijn paarden nooit meer in zn doodskist komen te staan, alleen nog per vrachtwagen.

Dank je xxvon!

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Re: Mijn grote nachtmerrie werd werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:19

Ik heb een vrachtwagen gehad. Maar staar je daar niet blind op. Ondanks dat daarop ook stond dat het paardenvervoer betrof, waren er genoeg automobilisten die dan bijvoorbeeld voor het stoplicht net voor je invoegen zodat je alsnog een noodstop moet maken. Of rechts naast je over de vluchtstrook inhalen en m ervoor prakken. Zo'n vrachtwagen voelt door zin bouw uiteraard een stuk meer solide en meer hufterproof en kan niet scharen, maar bij echt rare manoeuvres van weggebruikers ben je ook met een vrachtwagen aan de goden overgeleverd. Anticiperen en vooruitkijken blijft t belangrijkste (zowel met een trailer als met een vrachtwagen); helaas voorkomt dát niet een dergelijk ongeluk wat jou is overkomen, helaas...

Succes!