Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Preventief aangehouden. Zoutelanden

 
Profiel   

Ik gok dat ze op die manier de ruiters minder anoniem laten zijn waardoor ze misschien sneller gaan opruimen, bij sommige mensen werkt dat wel.
Word een tijd dat ze er een beetje achteraan gaan om mensen de mest van hun eigen knol te laten opruimen, het is toch van de zotte dat het niet opgeruimd word ik vind dat ronduit smerig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 09:09 



 
Profiel   

Polly schreef
Ik gok dat ze op die manier de ruiters minder anoniem laten zijn waardoor ze misschien sneller gaan opruimen, bij sommige mensen werkt dat wel.
Word een tijd dat ze er een beetje achteraan gaan om mensen de mest van hun eigen knol te laten opruimen, het is toch van de zotte dat het niet opgeruimd word ik vind dat ronduit smerig.

Nou ja, mensen hoeven ook niet op te ruimen wat hun auto de lucht in blaast. In wezen is paardenmest niet veel anders, namelijk de uitstoot van een vervoermiddel. Vergelijken met hondenpoep gaat niet op, want honden zijn al sinds het trekhondenbesluit geen vervoermiddelen meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 09:45 



 
Profiel   

Alleen al die instelling van ruiters maakt dat van mij de boetes veel hoger mogen, ruim gewoon je troep op

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:36 



 
Profiel   

Staande houden = de VERDACHTE kort ter plaatse ophouden met als enig doel de vaststelling van zijn/haar identiteit.
In artikel 27 geeft het wetboek van strafvordering aan wat in het strafproces onder het begrip verdachte moet worden verstaan, namelijk:
*als verdachte wordt, voordat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten en of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan een strafbaar feit voortvloeit, en
*nadat de vervolging is aangevangen, wordt als verdachte aangemerkt degene tegen wie de vervolging is gericht.
Deze tekst type ik net letterlijk over uit mijn BOA boek. Een opsporingsambtenaar mag je dus echt NIET zomaar staande houden. Er moet echt eerst een strafbaar feit zijn gepleegd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 11:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen