Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Open brief aan mijn paard: Meneer Anton. En hoe nu verder?

 
Profiel   

<3 lief. Dank je
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 13:18 



 
Profiel   

Gelukkig nieuwjaar.

2018 was niet ons beste paardenjaar. We gaan op naar een nieuw jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Meneer Anton en Janouk willen jullie ook bedanken voor alle lieve berichten.

Filmpje van het zootje ongeregeld, mijn gouden duo

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6896689923

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-19 13:28 



 
Profiel   

Gelukkig Nieuwjaar en ik hoop dat 2019 een mooi jaar wordt vol paardenliefde maar dat zit bij jullie wel goed. Geniet van jullie mooie kanjers!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-19 14:36 



 
Profiel   

Dank je wel Meneer Anton en Janouk.

Dat 2019 voor jullie en jullie baasjes maar weer een mooi jaar mag worden waarin jullie samen kunnen genieten van het leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-19 18:57 



 
Profiel   

Ik krijg geregeld vragen hoe het nu met Meneer Anton is.
Hij loopt 6 uur per dag op de wei met zijn chickie en verder loopt hij op de paddock voor de slanke lijn

Hij werkt niet meer. Echt een pensionado. Hij voelt zich goed, hij is happy, zijn lijf is zacht, hij knarssetandt niet, is goed rad Kortom hij geniet, al vindt hij het wel lastig als de rest aam het werk gaat en hij niet mee mag.


Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 09:31 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:11 



 
Profiel   

Wat fijn om te zien dat het goed met hem gaat. <3 Dat geeft mij ook weer meer hoop voor mijn eigen tienjarige met een vergelijkbaar verhaal. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:50 



 
Profiel   

Meneer Anton: alive and kicking. En helemaal tevreden met zijn chickie HRB Janouk. Fijn om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:04 



 
Profiel   

Fijn dat het nog goed met hem gaat! Hebben jullie het een beetje een plekje kunnen geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:34 



 
Profiel   

Wauw. Respect! Mooi om te lezen dat hij het nog prima doet op zijn pensioentje ;-)
Hoewel het natuurlijk nooit tof is om een afgekeurd paard te hebben, denk ik wel dat jullie hem het mooiste geven wat er is: tijd, onbelast. Chapeau.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 13:26 



 
Profiel   

smileydees schreef
Fijn dat het nog goed met hem gaat! Hebben jullie het een beetje een plekje kunnen geven?


Ja, dank je wel. <3 We weten nu wat er van binnen mis is. Het blijft zo jammer, want hij had veel potentie voor de mensport. En we missen onze ritten over de hei met het tweespan voor de koets. Maar het is zoals het is. Hij geniet van alle aandacht en zijn leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 13:58 



 
Profiel   

Die meneer Anton...Zo fijn je nog eens te zien!
En baasje bedankt voor je berichtje destijds, onze shet is ingeslapen onze dochter is maanden boos geweest...Maar gelukkig kwam er een nieuwe lieve shet en samen crossen ze weer over het erf!
Heb even geen foto maar ik en wij hebben veel aan jou brief voor meneer Anton gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 16:41 



 
Profiel   

Wat een fijn bericht TS, dankjewel! Zou hij in de toekomst nog meekunnen als handpaard of is dat ook te belastend? Kan hij wel mee maar niet belast.

Zou niks voor mijn eigen haf zijn overigens, die laat zich echt niet tegenhouden door een halstertouwtje als ie het te langzaam vind gaan/liever naar rechts had gewild ipv rechtdoor/toch liever een hapje van die boom had genomen/etc/etc/etc :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:41 



 
Profiel   

Janouk, had jij ook niet het allerleukste blije paardenfilmpje van Meneer Anton ooit? Iets met als een dolle kip de stal uit rennen als jij hem roept?
Wat jammer te horen dat het zo loopt, maar wat heeft hij een fijn huis om te verblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:45 



 
Profiel   

Altijd heb ik voor bewondering je toppics gelezen. Jullie hebben zoveel respect voor de dieren.
Wat eeuwig zonde van dit paard dat ie al zo vroeg uit de running is, maar wat heeft ie een mazzel dat je bij jullie staat.
Ik weet zeker wat jullie beslissing ook mag zijn, dat deze aan alle kanten goed overwogen is.
Doe wat goed voelt en waar meneer Anton plezier aan heeft, als dat betekend inspuiten, doen.
Als hij daar ondanks inspuiting teveel last van heeft zijn jullie geen mensen die dan willens en wetens doorgaan.
Rustige ritjes met een lichte kar vind hij juist misschien wel leuk, gewoon rechtuit en geen gekke toestanden.
Jullie kennen m t beste en als er iemand goed in de gaten heeft hoe het paard zich voelt dan zijn jullie dat wel.

Heel veel sterkte met deze rotuitslag en veel wijsheid.


(Zie dat het toppic ouder is )

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:54 



 
Profiel   

Bedankt jesito <3

We hebben besloten hem niet in te laten spuiten. Het is stuk van binnen. Het voelt niet goed om hem dan te belasten met werk. Vooral omdat hij een bikkel is. Zeker in tweespan, dan wil hij niet onder doen voor zijn spanmaatje. Je ziet pas de volgende dag hoeveel hij gegeven heeft. Al is het wel verleidelijk haha het is en blijft een gaaf paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:50 



 
Profiel   

@zunzuncito bedoel je deze?



Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:53 



 
Profiel   

Nee, geen van beide, maar ik keek even op je youtube kanaal en daar staat dat filmpje ook niet bij. Op dat filmpje roep je Anton daar en dan hoor je hem hinniken en komt hij door die tussenstal gerend, maakt een rond of drie, paar bokjes en ziet er gewoon heel vrolijk uit. Maar ik zie nu wel meer filmpjes dat jullie paarden uberblij zijn, dus het zal wel in het water zitten daar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 13:11 



 
Profiel   

O ik weet wat je bedoelt, deze...

janouk @ [ITP] Hoor ik daar iemand mijn naam roepen? Joehoe hier ben ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:41 



 
Profiel   

AAAn-ton! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:52 



 
Profiel   

janouk schreef
Bedankt jesito <3

We hebben besloten hem niet in te laten spuiten. Het is stuk van binnen. Het voelt niet goed om hem dan te belasten met werk. Vooral omdat hij een bikkel is. Zeker in tweespan, dan wil hij niet onder doen voor zijn spanmaatje. Je ziet pas de volgende dag hoeveel hij gegeven heeft. Al is het wel verleidelijk haha het is en blijft een gaaf paard.


Dan niet doen idd. Heel veel respect voor de eerlijkheid naar t paard en dat ie bij jullie mag blijven. Zou willen dat iedereen zo was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 07:33 



 
Profiel   



Het gaat goed met Meneer Anton. 1 jaar na het besluit om hem met pensioen te sturen.

Even gefilmd hoe enthousiast hij naar stal komt om zijn voer te halen.

Ik word altijd zo blij van hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 18:04 



 
Profiel   

Wat fijn om hem zo enthousiast aan te zien komen rennen. Jullie boffen maar met elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 18:41 



 
Profiel   

Je topic met alle filmpjes van een half jaar weer bekeken en bij gelezen. Zo gaaf die blijheid. Hier zijn die merens toch wel een stuk rustiger. Ik vind het mooie paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 19:35 



 
Profiel   

Bedankt.

Het aparte is dat Haflingers het imago hebben van rustige kalme paarden hahaha
Die van mij bewijzen het tegendeel: ze zijn altijd vrolijk, enthousiast en bezig. Het liefst etend of op weg naar eten. :Y) {:}
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen