Een (kleine) fan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 01:13

AnnexUdith schreef:
Goed nieuws! Het meisje is gevonden. Ze is hartstikke blij haha. Ze was al verdrietig dat Udith de vorige keer niet in de camera keek toen ze een foto maakte. En ze heeft allemaal vragen over Udith en Ofira (Udith haar veulen).


Ik las al even mee, maar kon je niet helpen. Nu wil ik toch even reageren: Wat gaaf dat ze gevonden is en dat je haar zo een geweldige belevenis kan bezorgen!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 06:17

Wat leuk! Echt een Penny verhaal. *\o/* Veel plezier allemaal. Wel een verslagje hier neer zetten :D dit is te schattig om het einde niet te kunnen lezen :j

SsSimonee

Berichten: 2939
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Een (kleine) fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:02

Zo super leuk dit! Heel tof dat je dit doet.

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Een (kleine) fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:45

Oh wat leuk voor het meisje. Wat zal ze blij zijn.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:50

Dit is echt zo'n feel-good verhaal !
Zo fijn dat je het meisje ondertussen gevonden hebt.
Kan mij voorstellen dat 't kind de dag van haar leven gaat beleven <3

Enne...wij willen uiteraard foto's van de fandag ! :o :D

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:58

Verslagje is leuk. Foto's.... Niet zonder toestemming van de ouders zou ik zeggen. Het is tenslotte een klein kindje van, voor TS, vreemde mensen.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Een (kleine) fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:09

Echt super leuk zeg!
Ik fietste vroeger toen ik klein was een keer langs een wei met een groot trekpaard. Ik heb toen ook een keer gevraagd hoe hij heette (Driekus). En elke keer als ik langs fietste en z'n naam riep galoppeerde hij naar me toe! Dat was echt een magisch gevoel. Als klein meisje kunnen zulke (penny) momenten zo speciaal zijn!

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:12

Bravura schreef:
Verslagje is leuk. Foto's.... Niet zonder toestemming van de ouders zou ik zeggen. Het is tenslotte een klein kindje van, voor TS, vreemde mensen.


Mee eens ja.
Al kan het gezicht/uiterlijke kenmerken vh kindje heel makkelijk weggewerkt/geblurd/afgeschermd worden.

Anoniem

Re: Een (kleine) fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:29

<3
Dat meisje krijgt een megaervaring.
Laat je de resultaten zien?

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:37

Excuses mensen voor mijn late reactie. Mijn laptop had afgelopen donderdag besloten dat het wel tijd werd om de harde schijf te laten crashen. Dus berichten beantwoorden ging wat lastig! Ondertussen na uren van alles proberen doet mijn laptop het (gelukkig) weer *\o/*

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:39

JoyCiej007 schreef:
Wat fijn en leuk zeg!!
En, je verrassing verklapt of dat nog niet?


Ik wou het inderdaad nog even geheimhouden , maar haar moeder vroeg al of ze een keer mochten komen kijken. Dus ik denk dat ze het ondertussen al wel weet , maar nog steeds is het voor het meisje een hele grote verrassing.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:40

MarjanB schreef:
Wat leuk, ik las mee omdat het zo’n lekker penny verhaal is :D super leuk en hoop dat t meisje de dag van haar leven heeft!


Blijft stiekem altijd leuk van die Penny verhalen! Ik wou dat zoiets als dit mij overkwam toen ik nog een penny meisje was hahaha

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:41

Balenciaga schreef:
AnnexUdith schreef:
Goed nieuws! Het meisje is gevonden. Ze is hartstikke blij haha. Ze was al verdrietig dat Udith de vorige keer niet in de camera keek toen ze een foto maakte. En ze heeft allemaal vragen over Udith en Ofira (Udith haar veulen).

Àh super lief dat je dit doet TS! <3


Dankjewel! Ik vind het zelf ook leuk om iets voor anderen te doen. En helemaal als ik er iemand echt een top dag mee kan bezorgen.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:42

Bravura schreef:
Wat leuk! Echt een Penny verhaal. *\o/* Veel plezier allemaal. Wel een verslagje hier neer zetten :D dit is te schattig om het einde niet te kunnen lezen :j


Zeker komt er een verslag! :)

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:45

Bravura schreef:
Verslagje is leuk. Foto's.... Niet zonder toestemming van de ouders zou ik zeggen. Het is tenslotte een klein kindje van, voor TS, vreemde mensen.


Klopt hoor zonder toestemming zal ik dat ook nooit doen. Ik werk op een woongroep met mensen met een verstandelijke beperking waar foto's niet op sociale media gedeeld mogen worden. Dus ik ben inderdaad op de hoogte ervan en helemaal tegenwoordig ben je ook verplicht om te vragen wat ik zeker een hele goede regelgeving vind.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:46

Em_ schreef:
Echt super leuk zeg!
Ik fietste vroeger toen ik klein was een keer langs een wei met een groot trekpaard. Ik heb toen ook een keer gevraagd hoe hij heette (Driekus). En elke keer als ik langs fietste en z'n naam riep galoppeerde hij naar me toe! Dat was echt een magisch gevoel. Als klein meisje kunnen zulke (penny) momenten zo speciaal zijn!


Ook zo'n heerlijk penny verhaal <3

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 22:46

Anoniem schreef:
<3
Dat meisje krijgt een megaervaring.
Laat je de resultaten zien?



Ja zeker! :)

Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Re: Een (kleine) fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:39

Wat gaaf dat je haar gevonden hebt. Was je topic kwijt en vroeg me al af of het een lange zoektocht ging worden. Dat meisje krijgt een superleuke ervaring!! Heel leuk dat je dat organiseert voor haar *\o/*