Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

i did it!

 
Profiel   

hey iedereen,
vandaag heb ik een kleine angst overwonnen! ik heb helemaal zonder tuig gereden!
dus zonder zadel en absoluut geen hoofdstel, halster, teugels of neckrope! aan het eind ben ik ook even andersom gaan zitten en naar mijn verzorgpony's lekkere billetjes gekeken :P
zouden jullie dit ook durven? ben benieuwd :D
(sorry als dit topic verkeerd staat) als je vragen hebt kan je ze altijd stellen.
foto's volgen later :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:29 



 
Profiel   

Ik heb mijn paardje zo ruitermak gemaakt na de eerste paar keer :+

Maar super fijn dat het zo goed gaat, heb je ook echt rond gedraafd enzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:31 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik heb mijn paardje zo ruitermak gemaakt na de eerste paar keer :+

Maar super fijn dat het zo goed gaat, heb je ook echt rond gedraafd enzo?

wow! super leuk!
ja, ik heb gedraafd. aangezien de pony al oud is en geen zadel meer heeft mag ik helaas niet galopperen. is ook weinig ruimte voor. het is zo leuk om te doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:33 



 
Profiel   

Op HAW is het alleen toegestaan om foto's te plaatsen waar rijtechnisch commentaar op gegeven wordt.
Vandaar dat ik het naar verslag van de dag verplaats. Daar krijg je vast ook meer reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:45 



 
Profiel   

Coby schreef
Op HAW is het alleen toegestaan om foto's te plaatsen waar rijtechnisch commentaar op gegeven wordt.
Vandaar dat ik het naar verslag van de dag verplaats. Daar krijg je vast ook meer reacties!

dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 18:46 



 
Profiel   

Super zeg! Ik reed ook wel eens tuigloos. heerlijk gevoel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 11:13 



 
Profiel   

quincydesi12 schreef
Super zeg! Ik reed ook wel eens tuigloos. heerlijk gevoel

ja he :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 16:06 



 
Profiel   

oh ja, inmiddels mocht ik uit het niets van de eigenaresse galopperen, ik was al zonder zadel en met neckrope aan het rijden dus dacht, okeeee doen of niet? 1 keer raden... ja hoor ik deed het! 1 keer ging mijn vp een paar keer bokken en steigeren dus toen viel ik. toen ging ik meteen weer door en toen had ik zo'n vertrouwen dat ik ook zijn neckrope af ging doen! zo'n intens fijn gevoel :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 16:11 



 
Profiel   

Ja zeker durf ik dat! Gisteren met Jasper naar Valentine gereden zonder zadel en teugels! Eerst wel even wennen op die harde rug maar binnen 5 minuten waren we er beide aan gewend! Echt een aanrader om dat zo af en toe eens te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 21:18 



 
Profiel   

Dekhengst69 schreef
Ja zeker durf ik dat! Gisteren met Jasper naar Valentine gereden zonder zadel en teugels! Eerst wel even wennen op die harde rug maar binnen 5 minuten waren we er beide aan gewend! Echt een aanrader om dat zo af en toe eens te doen!

wat leuk! had je het wel eens eerder gedaan? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 15:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wil het ook graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 16:41 



 
Profiel   

Curlyknight schreef
Gefeliciteerd! Wil het ook graag

dankje! leuk dat jij het ook wil en als je het doen, succes :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 17:52 



 
Profiel   

Proficiat! Wou dat ik het ook kon doen met mijn paard, maar dat is nog eventjes wachten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 00:45 



 
Profiel   

haha, mn vp is gelukkig heel sloom maar nu rond het nieuwe jaar durf ik het niet. hij staat tegenover een wijk met heel wat bewoners dus vuurwerk hoor je redelijk vaak. helaas is hij totaal niet bomproof. ben in een half jaartje al rond de 15 keer gevallen maar daardoor heb ik mijn evenwicht leren vinden en nu blijf ik heel vaar zitten(ben al een paar maandjes niet gevallen en hij schrikt altijd 1 keer minstens!)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 12:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen