Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Stal de Bonte Dijk

 
Profiel   

Waarom ik dit topic open? Omdat ik ondertussen facebook lam aan het spammen ben met foto's/filmpjes van de paarden en ponys die ik op stal heb en dacht, misschien is het leuker om dit te delen met een doelgroep die dit ook leuk vindt ;) Ik mag momenteel namelijk niet werken (corona-virus) en zit dus verplicht thuis, op zich niet heel vervelend voor mij en misschien kan ik jullie tijdens deze tijd wat afleiding bieden. Wie ik ben? Mijn naam is Roos, ben 33 jaar en ik woon sinds vorig jaar samen met mijn vriend op een boerderij waardoor we de paarden aan huis kunnen hebben. Ik had toen al 3 paarden en nu heb ik er 5 en een pony van iemand anders om te beleren.

De 3 paarden die ik al had zijn Botticelli, een dekhengst, Disan Montana die hoog drachtig is en Big Hunk of Love, een 2 jarige hengst. De andere 3 stallen worden gevuld door pony's/paarden die voor de verkoop zijn. Nu heb ik er 2 voor de verkoop, Desperado en Lollipop en staat Micky hier om beleerd te worden.

Even wat foto's om er een beter beeld bij te geven:

[ img ]

[ img ]
Dit is Botticelli een 14 jarige hengst van Paddox x Samber. Hij is goedgekeurd als dekhengst en ik rij Z1 dressuur met hem. Ik hoop dat het dekseizoen een beetje wil lukken gezien de omstandigheden waar we nu in leven. Ik was klaar voor het buitenseizoen om lekker te starten op concours, maar dat kunnen we dus eerst even vergeten. Lekker doortrainen en hopelijk wat merries dekken.


[ img ]

[ img ]
De hoog drachtige merrie, Disan Montana, roepnaam Moontje. Moon is een 13 jarige NRPS ster merrie van Whats Color x Criminal Law. Ik reed met haar L dressuur maar Moon wil liever springen dan dressuren. Ik ben zelf geen springer, wanneer haar veulen erbij weg kan dan wordt het tijd om een huisje voor haar te zoeken met een ruiter die beter bij haar past. Ze is drachtig van Botticelli en is 26 april uitgerekend. Ik hoop op een merrieveulen, wie durft er een gokje te wagen?


[ img ]

[ img ]
Big Huk of Love, een net 2 jarige hengst van Disan Montane en Botticelli, ik verwacht dus een volle broer of zus van hem. Op deze foto's is hij anderhalf, moet weer even nieuwe foto's van hem maken. Een ontzettende lieverd, een sul met enorm lange benen, hij is al bijna 1.70 := Hunk wordt straks de opvolger van Botticelli.

Dan heb ik momenteel voor de verkoop:


[ img ]

[ img ]
Lollipop, een 6 jarige bonte fjord. Zij heeft 6 jaar lang op de weide gestaan en is daar waarschijnlijk ook geboren. Kon er geen halster om krijgen, poepte water, wilde niet eten, enorm verkouden en hoesten. Nou inmiddels gaat het gelukkig stukken beter met haar en hebben we er nu 3 keer opgezeten wat ze ontzettend lief en braaf doet. Ergens kriebelt het om haar eerst te houden en te laten dekken door Botticelli, maar ik denk dat mijn vriend dan gek wordt :D


[ img ]

[ img ]
Deperado, een 7 jarige ruin, type welsh cob, 1.50 groot. Een hele leuke sympathieke pony waarmee we dressuur rijden, springen en buitenritjes. We hebben hem via een veiling gekocht en is nu een dikke maand bij ons. Was niet super voor gezorgd maar dat is inmiddels allemaal verzorgd. Gister voor de 3e keer met hem onder het zadel gesprongen en hij pakt het super leuk op, heeft er veel plezier in en heeft oog voor de sprong. Dinsdag komen er mensen voor hem kijken, dus wie weet.

Als laatste staat er een jonge grote tinker ruin Micky bij ons om beleerd te worden. Hij heeft al zadel en hoofdstel op gehad en heb er ook al even over heen gehangen waarvan hij niet onder de indruk was. heb zo nog even geen foto van hem.

Zo dat was even een voorstelrondje, op naar de avonturen met deze super leuke dieren! Ik heb ook een instagram account aangemaakt; stal.de.bonte.dijk
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 12:38 



 
Profiel   

Oh wat is die lollipop gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 16:13 



 
Profiel   

[ img ]
Even een mooie foto van Lollipop, fotomodelletje. Gister is ze voor de 4e keer onder het zadel geweest en heeft ook al een drafje gedaan, ze is zo super braaf. Is ook wel eens makkelijk!

Desperado is onder voorbehoud van goede keuring verkocht, nog even spannend dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 09:25 



 
Profiel   

Leuk topic! en ik ben benieuwd naar het veulen!
Waar hoop je op? Ik gok op een merrieveulen met wat minder wit. Ik vind de tweejarige net wat te veel wit hebben. Wat een poetswerk := :P

En Lollipop is superleuk zeg! :oo Wat een mooi hoofd heeft ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 20:47 



 
Profiel   

Hier ook meteen fan van Lollipop, wat een super leuk paardje.
Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 21:14 



 
Profiel   

@Cayenne ik hoop ook op een merrieveulen, mag van mij ook wat minder wit hebben haha.

Lollipop is ongeveer 1.48 groot. Nog even een foto van gister onder t zadel:
[ img ]

Desperado ontwikkeld zich als een echte springpony:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 06:55 



 
Profiel   

Wat een leukerd is lollipop. :o ik zou ook zeggen een leuk veulentje van Botticelli. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 09:37 



 
Profiel   

Lollipop <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 10:04 



 
Profiel   

Lollipop is echt heel gaaf <3 de andere ook overigens

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 10:34 



 
Profiel   

Het is even stil geweest en ondertussen loopt er een prachtig mooi veulen in de weide: La Primavera een merrie van 2,5 week oud. We waren bij de bevalling en dit ging allemaal mooi vlot en het veulen was zelf gelijk helder en vlug met staan en drinken. Ik vind haar prachtig en ben ontzettend blij met haar.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Vandaag hebben we een nieuwe pony gekocht. Een 4 jarige fjord/haflinger mix van 1.47 groot. Ik zal van de week even mooie foto's van haar maken. Ze werd bereden dus we gaan eens kijken wat ze allemaal kent en hoe ze het doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-20 19:32 



 
Profiel   

wow mooi getekend veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-20 19:49 



 
Profiel   

Ben ook echt enorm blij mee het veulen!

De nieuwe pony; Nickie. Beetje netjes gemaakt. Van de week komt de hoefsmid wat absoluut niet overbodig is en voor de rest maar een beetje op dieet.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:18 



 
Profiel   

Komt de laatste pony bij hetzelfde boertje vandaan?
Beetje zelfde type als lollipop :)
En nog gefeliciteerd met je knappe merrie veulen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:27 



 
Profiel   

Alja schreef
Komt de laatste pony bij hetzelfde boertje vandaan?
Beetje zelfde type als lollipop :)
En nog gefeliciteerd met je knappe merrie veulen :)


Ik zei voor de gein al zusje van Lollipop maar komen niet bij dezelfde boer vandaan. Wel beide bij een boer die goed kan voeren :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:30 



 
Profiel   

Die pony’s <3
Hoe kan iemand zoveel leuke pony’s bij elkaar krijgen. Heel gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:33 



 
Profiel   

Wow, ze is prachtig <3
Precies mijn smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 19:34 



 
Profiel   

Afgelopen weekend is Desperado naar zijn nieuwe huisje verhuisd, ook al bericht gekregen dat het allemaal erg goed gaat. Vind ik fijn om te horen. Nu is er een stal leeg maar door de corona zijn de prijzen op t moment niet normaal, dus ik denk dat de stal nog even leeg blijft.

Mn kleine clown:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 18:55 



 
Profiel   

Ahhhh echt en leuk veulen. Je andere paarden vind ik ook top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 19:18 



 
Profiel   

Cutie!

Grappig wat je zegt, wij hadden verwacht dat de prijzen enorm omlaag zouden gaan door deze crisis. Maar paarden zijn nog steeds hartstikke duur inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 22:00 



 
Profiel   

san4nie schreef
Grappig wat je zegt, wij hadden verwacht dat de prijzen enorm omlaag zouden gaan door deze crisis. Maar paarden zijn nog steeds hartstikke duur inderdaad.


Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel komen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 22:48 



 
Profiel   

We hebben gister Nickie voor het eerst onder t zadel gehad hier. Ik wist dat ze bereden was maar heb haar bij aankoop niet onder t zadel gezien. Wat een super lieve en leuke pony is het! We zijn ook gelijk een blokje om geweest en dat deed ze ook heel braaf.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 08:33 



 
Profiel   

Echt leuk :)
Maar kannie met zo n nek überhaupt naar beneden lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 19:46 



 
Profiel   

Wat een leuke paarden en ponies allemaal! Ik kom ook gezellig meevolgen!

Je boft met deze leuke projectjes om verder te verkopen weer! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 19:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je veulen, deze is wel supermooi getekend, wow!

Leuke sympathieke ponys verkoop je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 20:09 



 
Profiel   

wat een leuke ponys heb je te koop
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen