Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Stal de Bonte Dijk

 
Profiel   

Hunk was deze keer erg braaf :D (Hij is nu 2x heel stout geweest en 3x heel braaf). Ik geloof ook wel dat als hij weet dat hij het niet gaat winnen dat het klaar is, maar hij heeft af toe gewoon een beetje moeite met luisteren }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:20 



 
Profiel   

Hunk is wel erg knap ohz, jonge hengsten en luisteren is natuurlijk wel vaker een dingetje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:24 



 
Profiel   

Weer even een update van onze leuke paardjes :)

Suus is inmiddels verhuisd naar een vriendin van mij. We hebben nog geprobeerd om haar te dekken met Hunk maar ze toonde geen hengstigheid en dat lukt dat met natuurlijk dekken helaas niet.

Met Lauriston heb ik ondertussen ons M1 debuut gereden, we kwamen helaas net een paar punten te kort maar hij pakt het wel allemaal erg leuk op. Voor het fijne moet er nog wel meer gas op.

[ img ]

[ img ]

Ook ben ik met hem naar een trainingsweekend geweest waar we 2x dressuurles hebben gehad en een TREC training, dat was erg leuk!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het rijden van Noel heb ik overgedragen aan een vriendin van mij. Zij heeft heel onverwacht haar paard moeten laten inslapen en is nu paardloos. Tot dat zij een nieuw paard heeft kan ze mooi met hem rijden, ze gaat hem ook starten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Het is echt een super fijn paard, loopt heel fijn en makkelijk door het lijf. Soms nog wel iets kijkerig maar zij is een stoere ruiter dus dat komt wel goed.

Zelf rij ik ondertussen op Odilon rond, dat is zo'n schatje.

[ img ]

Eapolita heb ik besloten om met zwangerschapsverlof te gaan. Ze heeft wat ongemakken in haar lijf tijdens het rijden die opgelost moeten worden voordat we verder gaan. Dit doe ik liever na de dracht, ze is nu halverwege.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 15:51 



 
Profiel   

Even een hele dikke Lauriston spam :D We hebben een hele gave foto-shoot gehad.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 12:47 



 
Profiel   

Wow, gave foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 14:21 



 
Profiel   

Heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 15:24 



 
Profiel   

Mooie setting met een mooi resultaat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 16:06 



 
Profiel   

OE! Mooie setting zeg!
Is dit in NL?

Is dit een pony voor de verkoop of start je hem nog wat door?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 16:34 



 
Profiel   

Haha ja dit is in Bolsward, in de Broerekerk. Fotograaf had deze voor een dag afgehuurd en zo meerdere combis op de foto gezet.

Met Lauriston is het een beetje een apart verhaal. Ik heb hem als weidemaatje gekregen want hij was niet goed. Loopt inmiddels M1 en ik geloof ook wel dat ik hem naar t Z krijg. Tja en dan? Ik ben er eigenlijk te groot voor en hij is nu 12, doodzonde om zo'n super pony dan stil te zetten. Ik heb de oude eigenaren alleen beloofd om hem nooit te verkopen. Ik ga dus eerst maar gewoon lekker doorrijden en kijken of hij het werk aan kan. Als het eenmaal zover is in t Z dan moet ik maar eens met de oude eigenaren bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 19:39 



 
Profiel   

Wat een gaaf dier die lau :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:23 



 
Profiel   

Is een leaseverhaal op stal of in de buurt geen optie eventueel? Er zijn weinig leuke sportpony’s voor een redelijk budget, dus een hele gave kans voor iemand dat wel kan betalen, maar geen 15000 heeft liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:23 



 
Profiel   

Heb ik ook al aan zitten denken, maar vind ik ook wel weer lastig hoor. Maar goed, eerst naar t Z toe en heel houden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:29 



 
Profiel   

Leuk topic, ik ga volgen.! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:50 



 
Profiel   

Wat een gave paarden heb je! En stoere foto's met Lau zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 08:58 



 
Profiel   

Ik zie ineens je foto's van de Broerekerk in uitgelicht staan. Wat zijn die van jou ook gaaf geworden!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 15:12 



 
Profiel   

Jaaa ben er ook super blij mee!

Afgelopen vrijdag was ik bij een D pony wezen kijken, kruizing haflinger, leuk dier. Was bereden maar de laatste jaren niks meer gedaan. Pony leek goed dus op de trailer en gaan, dacht ik. Pony stond zo op de trailer om vervolgens met 2 voorbenen in de voerbak te staan en helemaal gek. Pony uit de trailer gezet en op de rechterkant gezet van de trailer want hier is aan de voorkant minder ruimte door de zadelkamer. Binnen no time weer een voorbeen over de stang en helemaal wild. Pony was absoluut niet bang maar gewoon echt heeeel boos. Dierenarts gebeld want ze konden wel een verdovingspasta ophalen, maar dat durfde ik niet aan. Heb er genoeg gezien die niet op een pasta reageren of snel weer uitgewerkt, ik moest anderhalf uur weer terug en was alleen. Die meid boos omdat ik dat niet wilde maar ben achteraf blij dat ik er voor bedankt heb.

Gister even spontaan een paar foto's van Noel gemaakt, begint echt een toppertje te worden.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En voor wie Hunk leuker vindt zonder poes-pas;

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 10:53 



 
Profiel   

oei balen van die pony, dat die zo leip deed zeg := dus zo laden en dan de boel afbreken ik zou daar ook niet heel gelukkig mee zijn :=

#edit typo


Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 13-09-21 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:37 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
oei balen van die pony, dat die zo lijp deed zeg := dus zo laden en dan de boel afbreken ik zou daar ook niet heel gelukkig mee zijn :=



Ik had m ook laten staan ja... dat soort leip gedoe is aan mij niet besteed... ik heb er 1 gehad met een trailer trauma... mijn hemel... geef mijn portie maar aan fikkie...

Noël wordt een echte gave bok zo hè :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:43 



 
Profiel   

Als ze het doen uit angst dan zie ik er nog wel mogelijkheden in, maar deze was zoooo brutaal dat is wel even wat anders.

Jaaaa Noel doet het echt super goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:46 



 
Profiel   

Maar heb je die pony nou wel of niet meegenomen? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:43 



 
Profiel   

Haha nee was niet te doen. Met zo'n verdovingspasta vertrouwde ik het niet en ze wilde geen da laten komen om in t bloed te spuiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:07 



 
Profiel   

Het klonk wel als een leuke kruising, jammer dat hij niet te laden was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 12:08 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Haha nee was niet te doen. Met zo'n verdovingspasta vertrouwde ik het niet en ze wilde geen da laten komen om in t bloed te spuiten.


Ah ok haha. Jammer hoor, mja je moet ook niet willen verongelukken natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 13:52 



 
Profiel   

Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ondertussen ben ik zo ver (door de over-hitte paardenmarkt) dat ik paarden uit Spanje wil halen. Ik heb al wat op het oog maar nu natuurlijk nog het stukje transport. Normaal ben ik gek genoeg om er zelf heen te rijden maar door de tolwegkosten, benzinekosten en tijd kan dat eigenlijk niet uit. Weten jullie goede, prijstechnisch interessante transportbedrijven? Het gaat dan om Noord Spanje naar Oldemarkt. Ik heb één gevonden voor 700 euro per paard maar dan moet ik er gelijk 5 doen, heb ik geen plek voor :P Gaat dus eigenlijk om 2 paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 09:42 



 
Profiel   

Die van mij is uit Zuid-Spanje gekomen met Koekoek transport. Kosten waren bijna 1000 euro, maar wellicht dat je met twee wel wat korting kunt regelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 09:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen