Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Stal de Bonte Dijk

 
Profiel   

StalNollie schreef
Weet wat je aanschaft mensen zijn niet happig op de Spaanse en 700 per paard! Ik zou achter mijn oren krabben. Er komt veel troep deze kant op. Je bent dan denk voordeliger uit om hier in nl bije een groothandelaar te kijken. Iets meer kwijt maar geen transport kosten risico transport en je kunt dus op voorhand gaan kijken.


Ja voor dat geld moet je eigenlijk in een hoger klassement paarden zitten of echt een hele vrachtwagen vol laten komen. Maar er zijn inmiddels inderdaad een boel spaanse paarden te koop.

Ik weet eventueel wel een betrouwbaar tussenpersoon als je dit nog wel wilt doen.

Hunk is leuk ohz, fijn dat ie zo braaf is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:15 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ik ben het ermee eens, vind hem eigenlijk ook echt niet lekker lopen en het zou me niet verbazen als hij nog steeds pijn heeft aan z'n voorbenen. (hij loopt stijf en lijkt zijn schoft vast te zetten) Wel een ontzettend leuke pony om te zien en ik wil ook geen azijnzeiker zijn. Soms krijg je dit soort paarden met goede training juist beter, ik weet niet waar hij vandaan komt qua beweging/ problemen.


Ik vindt hem just vast zitten in het bekken. Lijkt alsof hij zijn achterkant niet me wilt nemen.
Ik zou zelf hier niet op zitten denk ik, het ziet er best pijnlijk uit…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 18:31 



 
Profiel   

Het een is het gevolg van het ander denk ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:27 



 
Profiel   

We hebben een Botticelli nakomeling terug in de familie, Barrichello (Botticelli x Lauriston). Een 2,5 jarige ruin van zo'n 1.70 groot. Moeder heeft internationaal gesprongen. Heeft als veulentje in pension bij ons gestaan en nu via een omweg weer terug :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:43 



 
Profiel   

We hebben er nog een projectje bij; Lausann. 14 jarige duitse rijpony merrie gekocht. Dressuurgefokt volgens papier, Bartholomeo x Calvados. Grote D pony.
Is een echte merrie en opvoeding heeft ze nog niet echt gehad dus wel een uitdaging. Heb al even kruiden besteld voor haar hormonen.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:12 



 
Profiel   

Leuke pony!
Is ze al gereden?
Ben benieuwd hoe ze uitpakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:32 



 
Profiel   

Volgens de verkoper niet. Maar aan haar uier te zien heeft ze nog geen veulens gehad dus ergens zou ik er niet van opkijken als ze wel geprobeerd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:52 



 
Profiel   

Ah! Die laatste kwam ik tegen in het topic van de Zuidlaardermarkt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:27 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Ah! Die laatste kwam ik tegen in het topic van de Zuidlaardermarkt !


Hihi ik ook..

Leuk dier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 20:40 



 
Profiel   

Ja die fotos heb ik gepost ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:05 



 
Profiel   

Ja zag ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:40 



 
Profiel   

oehhh wel spannend dat je haar er zo bij gooit in de wei. := niet bang voor besmettingen? Hoor toch al eens vervelende verhalen. Ze is wel heel leuk denk dat je daar een hele leuke pony aan kan krijgen. Nu duimen dat deze niet als stuk is. Je hebt wel ballen zou zelf niets boven de 2 durven kopen op de markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:41 



 
Profiel   

Ook ik ben heel erg benieuwd naar hoe je beide nieuwe projectjes gaan uitpakken, wat hebben ze beide een aansprekend hoofd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:58 



 
Profiel   

Wat betreft besmettingen, ik heb open boxen dus ze kunnen toch al met elkaar snuffelen en doen. Dan kunnen ze ook samen staan. En het is er ook niet echt één om alleen te zetten. Vandaag 'even' t halster verwisseld voor een nieuwe, man man halve worsteling haha. Maar ik kan haar nu wel een beetje op haar neusje aaien zonder piepen, oren in dr nek en dreigen. We boeken dus al vooruitgang.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

T weekend komt de hoefsmid, zal ook een leuk grapje worden.

Barrichello is heel onverwacht al verkocht. Goede vriendin van mij was mee hem ophalen. Ze was opzoek naar een paard maar eigenlijk 4-7 jaar oud en al gereden. Maar ze vond hem zo leuk en lief en de markt is op t moment ook niet makkelijk. Heel blij dat hij naar haar toe gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verkoop!

Stiekem vind ik het wel een beetje jammer, ik was nieuwsgierig naar een foto van hem aan het "werk".

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:33 



 
Profiel   

Oei dus je hebt een best projectje aan die pony :D

en gefeliciteerd met de verkoop ;) ik dacht juist dat de markt zo goed was momenteel. Ik ben wel benieuwd hoe die het gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:31 



 
Profiel   

Dat is waarschijnlijk wat ze bedoelt met dat de markt niet makkelijk is..altijd fijn in ieder geval om een paard zo niet geheel uit het oog te verliezen.

Het is wel een erg leuke pony zeg! Niet beleerd verder zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:34 



 
Profiel   

Ik vind het ook heel fijn dat Barrichello bij een vriendin van mij terecht is gekomen en komt volgend jaar waarschijnlijk terug om bij ons beleerd te worden.

Lausann is wel een projectje maar ik ga nu met binnen en buiten zetten iig niet meer het hele erf over haha. Ze is nog niet beleerd nee. Ik ga woensdag even met haar naar de kliniek om te scannen of ze niet drachtig is.

Hunk is voor de eerste keer mee geweest op een buitenritje;

[ img ]

Zaterdag waren we met Odilon en Lauriston op concours geweest. Hele leuke jury, not haha. Nog nooit een jury mee gemaakt die zulke lagen punten geeft aan iedereen. Odilon vond het allemaal erg spannend en ging daardoor te diep lopen, moest de baan uit wegens dierenwelzijn. Als ze er nou op zat te plukken en rukken maar ze liet juist teugels langer om hem de ruimte te geven. Maar goed, hij is op pad geweest en heeft een hoop geleerd.

[ img ]
[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:09 



 
Profiel   

Wat?! De baan uit! Jeetje zeg, ik heb graag dat jury's wat strenger worden maar dit is wel een beetje overdreven. Of trok ze hem bijna dicht ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:32 



 
Profiel   

Nee absoluut niet, maar hij duikt in zichzelf als hij het spannend vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:25 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Nee absoluut niet, maar hij duikt in zichzelf als hij het spannend vindt.


Dat herkent een jury toch? Bizar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:55 



 
Profiel   

Huh? De baan uit wegens dierenwelzijn omdat hij te diep liep? :wow:
Bedoelde de jury niet dat ze dacht dat hij te veel spanning opbouwt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:00 



 
Profiel   

Ja ze vond dat het paard teveel spanning had, maar laat hem dan gewoon in rust zn proefje doorlopen zodat hij ervaring kan opdoen. We hebben de proef ook doorgereden want om die reden mag ze een paard niet diskwalificeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:21 



 
Profiel   

Wauw bizar dat heb ik nog nooit gehoord of gezien wat een droeftoeter, neem aan dat de organisatie zo'n jury niet meer inhuurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:40 



 
Profiel   

Blijft leuk om jouw updates te lezen! Bizar van die Jury wel..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 30 [ 734 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen