Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 11 [ 273 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Hoezee hoezee, 3 Tinkers vinden wij OK!

 
Profiel   

balance schreef
Da’s ook wel wat veel van het goede, 2 uur fietsen enkele reis.

Kuch kuch... ik heb me een beetje verrekend (volgens Google dan!)


[ img ]

1 uur en 14 minuten dus. Maarja, met de stoplichten erbij...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 19:41 



 
Profiel   

Nou, ik vind een uur en een kwartier fietsen voor je werkdag ook behoorlijk hoor! Lekker dat je met de taxi kan toch? :D Zeker als we straks het najaar en de winter tegemoet gaan.

Wel leuk dat je een goeie indruk hebt kunnen opdoen van de manege. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 20:57 



 
Profiel   

Nieuwe manier gevonden, met de metro naar capelle en dan het stuk verder fietsen. Metro: 20 minuten, verder met fiets, iets van 3 kwartier. Snij ik gelijk een heel stuk af (ipv dwars door rotterdam te gaan) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:11 



 
Profiel   

Kijk, da’s weer mooi meegenomen dan ;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 23:04 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Nieuwe manier gevonden, met de metro naar capelle en dan het stuk verder fietsen. Metro: 20 minuten, verder met fiets, iets van 3 kwartier. Snij ik gelijk een heel stuk af (ipv dwars door rotterdam te gaan) :)

Mag je wel op dat tijdstip met je fiets in de metro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 01:31 



 
Profiel   

purny schreef
CoonArt schreef
Nieuwe manier gevonden, met de metro naar capelle en dan het stuk verder fietsen. Metro: 20 minuten, verder met fiets, iets van 3 kwartier. Snij ik gelijk een heel stuk af (ipv dwars door rotterdam te gaan) :)

Mag je wel op dat tijdstip met je fiets in de metro?

Volgens de RET tussen 9 en 4, dan is het veilig :)


[ img ]


Ennuhhh.... de tinkers staan weer vrolijk op stal en uit het weiland. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 08:10 



 
Profiel   

Ik vind het alsnog best een hele reis

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 12:57 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Ik vind het alsnog best een hele reis

Ik moet er maar aan wennen, no way back. En de Tinkers staan weer op het privelandje achter bij de eigenaresse. Komende maand weer een ritje plegen, denk zo midden van de maand Sept. Ze staan even niet meer in het weiland langs de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 08:09 



 
Profiel   

UHUUH AHAHHAH UHUHUHH AHAHHAA (flails arms!) Vanaf 27 Sept eindelijk werken bij de manege! **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 18:14 



 
Profiel   

Top, man! Nog maar even wachten dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 20:13 



 
Profiel   

Even kijken hoe het met de lieverds gaat... (en ja, komt helemaal niet vaak voor maar één pepermuntje gaat er heus wel in!) :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 11:51 



 
Profiel   

Jaaaa! Ze waren weer in de wei, het hele stel was weer compleet! Oef! En ja hoor, riep naar Luuk, hoofd omhoog, oortjes naar voren en op standje 'slofferdeslof' kwam hij toch maar even gedag zeggen. Heerlijke vent, zo über-relaxed naar je vriendje komen aan het hek! <3 Ennuh... 2 heerlijke pepermuntjes waren niet genoeg voor Luukie, bedelde om méér! Maar toen hij merkte dat er niets meer was, ging ik nog even wat kroeltjes doen bij hem. Daarna vond hij het blijkbaar weer genoeg en ging hij terug naar zijn kameraatjes! :)

ACH! En die BLIK van 'm...


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 08:30 



 
Profiel   

Te veel haast om mij te zien?

Ahjee, Luuk schrok zich een hoedje! Ineens vloog er vanuit de bosjes een kwakende eend op, meneer maakte ineens een geschrokken schijnbeweging maar had zich toch weten te redden op zijn hoefjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 14:25 



 
Profiel   

En we komen óm van de honger....

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 14:28 



 
Profiel   

Ritjestijd! [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Ennuhhhhhhh........... Luuk (niet die op de foto want dat is Soof) lijkt al wat ouder maar toch is hij nog maar 3. Binnenkort moet hij zadelmak worden gemaakt. Wordt nog wat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 11:45 



 
Profiel   

Heerlijk zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 11:54 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Heerlijk zeg!

Bedankt, ritje van anderhalf uur! De eigenares liep voorop, daarom ook dat touw in het gras! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 11:56 



 
Profiel   

Ahh dat ziet er leuk uit!! Heb je genoten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 12:09 



 
Profiel   

PoelieWoelie schreef
Ahh dat ziet er leuk uit!! Heb je genoten?

Héérlijk! Ze kwam een paard tegen van een paar dagen terug in Drente en het was gelijk 5 minuten lang één groot hinnik-concert! Héérlijk! :D (ze kenden elkaar nog blijkbaar!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 12:12 



 
Profiel   

Genieten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 14:34 



 
Profiel   

marley93 schreef
Genieten! :D

Ja, in oktober weer! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 19:58 



 
Profiel   

Kan je geloven dat Meneer Luuk hier nog maar 3 jaar oud is? Volgend jaar wordt Luuk getraind voor onder het zadel, ben benieuwd! [ img ]

Ja meneer, je ontkomt er niet aan! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:27 



 
Profiel   

OH NEEEEEEE!!!!!!! Ik was dus gisteren aan het werk op Manege Hitland, kom ik later thuis, kreeg ik te horen dat ALSNOG 4 OKT. daar moest gaan werken, en NIET vanaf de 27e... Dus: 1 dag daar gewerkt... week vrij en pas VOLGENDE WEEK aan het werk.

Achja, leuk beginnetje dat wel. Lekker even wat zooi weggeharkt, achter de schermen gehoord hoe een paard zijn - ahum! - 'mannelijkheid' werd ontnomen... (geen veulies meer maken) (en wat een paniek in de stal!) wat aangeveegd, heerlijk in de middag een pony gepoetst met iemand anders en heerlijk gespeeld ermee in de rijbak. (yay!) En ja... in de KLETSBUI weer op de fiets (zeikesnat!!!!) in de metro terug naar huis (waar ik dus hoorde dat ik eigenlijk niet hoorde te werken, pas op 4 okt en verder!)

Maar was wel leuk voor een dagje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 11:37 



 
Profiel   

Ieniemienie-updeetje: de kuilberg was zo laag geworden bij het hek, ze kwamen er niet meer bij! Dus even van een bergje een BERG gemaakt zodat ze weer heerlijk bij het hek kunnen eten! (Sorry, vergeten een kiekje te maken maar trust me, probleem : SOLVED!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:07 



 
Profiel   

Voor de bokkers die het nog niet wisten en dit topic volgen: Mien is helaas komen te overlijden op 22-jarige leeftijd. Ze had al een tijd een zere rug en liep steeds slechter door een bochel.


[ img ]

Rust in vrede meisje, zonder pijn. Run free among the stars!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 14:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 11 [ 273 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen