Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 11 [ 273 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Hoezee hoezee, 3 Tinkers vinden wij OK!

 
Profiel   

Ahhh was echt te warm vandaag in het veld blijkbaar... Kontjes in de zon en lijfjes in de schaduw, netjes naast elkaar![ img ]

En Ross had weer even een kroelmoment nodig, ze begint steeds meer en meer aan mij te wennen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 15:42 



 
Profiel   

Ohneeeee!!!!! Roosje heeft alweer jeukplekjes op haar hoofd! :( Mien kwam naar me toe.... en gaat gelijk haar grote tinkerhoofd op mijn schouder leggen, alles lief en aardig maar dat hoofd was groter dan MIJN hoofd. Toch lief bedoeld, maar qua gewicht? OEF! Even met Roosje een beetje gekroeld (zachtjes krabbelen op haar wangetje, blijft ze netjes voor staan!), klein fotoshootje gehouden waarbij Luuk mij STEEEEEEEEEDS in de gaten hield waar ik naartoe ging, geobsedeerd met ALLES wat ook maar een béétje kraakt! (voer??) Ik hoef ze nu alleen nog maar te roepen of ze komen al stappende op mij af (jaja, we komen al, we zien je wel van ver!) Gelijk respons!

Ze stonden ook een beetje weg te suffen, heerlijk! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:31 



 
Profiel   

Leuk, TS. Ik word altijd vrolijk van je updates. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:39 



 
Profiel   

marley93 schreef
Leuk, TS. Ik word altijd vrolijk van je updates. :D

Kijk, daar hou ik van! :D Alleen wat Luuk deed werd ik niet zo vrolijk van en kon hij niks aan doen, mij twee x met zijn kaak mij een tand door mijn lip slaan. Auw. Maar ik vergeef het hem, zijn 'draaicirkel' van zijn hoofd is niet zo groot hahaha! :') (maar ik heb het overleefd!)

Mister Lompie haha! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:41 



 
Profiel   

Zie je topic nu pas. Wat ontzettend leuk, ik ga je volgen hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 12:07 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Zie je topic nu pas. Wat ontzettend leuk, ik ga je volgen hoor

Ohhh leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 12:07 



 
Profiel   

Ahh wat ene gezellig topic met 4 pracht knollies! Geniet ervan coonart! Het is je gegund

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 17:40 



 
Profiel   

Ik was er vanmorgen weer even bij het weiland. Paarden: ZEIKES. NAT. Gewoon DOORDRENKT met de regen. En wat deed het 'm met hen? Niets. Helemaal niets. Stoere binken, dan zijn het. Wel even bij het hek (onder een beetje protest) hun hoofden afgedroogd met een handdoek, hoewel Soof dat doek wel wat eng vond (wapperde!).

Maargoed, zoals jullie wel ook hadden gemerkt trokken de buien weg (althans hier in Schiedam!) en kunnen ze weer heerlijk graasjes doen! :) Oja, en Mien en Soof luisteren echt naar hun naam! :) Roos en Luuk negeren dit blijkbaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 20:03 



 
Profiel   

Raaaaad eens wie er lekker mag stappen met me? :D [ img ] ROOSJE!!! <3 En Soof mag mee! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:27 



 
Profiel   

Wat leuk CoonArt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:29 



 
Profiel   

Wat een prachtige paarden zijn het :)) Mocht je met ze buiten de wei? Of even in de wei gestapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:31 



 
Profiel   

PoelieWoelie schreef
Wat een prachtige paarden zijn het :)) Mocht je met ze buiten de wei? Of even in de wei gestapt.

Eindje rijden! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:32 



 
Profiel   

Nou ja zeg, dat is al helemáál eer feestje! Waren ze braaf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:35 



 
Profiel   

balance schreef
Nou ja zeg, dat is al helemáál eer feestje! Waren ze braaf?

Bomproof :D

Onderweg een trotse mamma tegen gekomen incl veulie... (lang leve zoooooom lens!)


[ img ]
Mamma? Wie gaan daar? Ik ruik vreemden!

[ img ]
Effe wat drinken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:36 



 
Profiel   

Ik haal alle namen weer door elkaar....... AND CHECK > ME < OUT!!!!
Soof dus en ik!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:26 



 
Profiel   

Het ging al bijna mis op de dijk want Soof wilde naar links (weilandje!) en wij wilden naar RECHTS, dus de gebruikelijke route nemen. Dus effe keren met dat bolle lijffie van d'r (achos, arme Tinkie!) en konden we onze weg vervolgen langs de dijk. Heel wat mensen tegen gekomen waarvan er een aantal een paar kiekjes van ons maakten. (mag, vind ik niet erg). Was samen met Roosje die bereden werd door de súperbazin van de mooie Tinkerkudde, waarvan heeel hartelijk DANK DANK! Ook kreeg Roosje blijkbaar wat HONGER onderweg dus wat is er handiger dan bitloos wat rietstengels af te bijten en die naar binnen te werken. Grote honger blijkbaar. Ook halverwege wilde Soof galopperen maar jullie weten vast hoe het is met mij en galop... ;( Sja, verleden hè? Geloof dat draven nog wel gaat. In totaal toch zo'n anderhalf uur gereden en morgen vast ZADELAUW!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:32 



 
Profiel   

Super gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:35 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk dat je mag rijden, ts! :D Anderhalf uur is ook best lang voor weer de eerste keer. Hopelijk valt de zadelpijn/spierpijn toch mee, maar wat zal jij genoten hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:36 



 
Profiel   

marley93 schreef
Wat ontzettend leuk dat je mag rijden, ts! :D Anderhalf uur is ook best lang voor weer de eerste keer. Hopelijk valt de zadelpijn/spierpijn toch mee, maar wat zal jij genoten hebben!

Haha ja en ze heeft al een beeeeetje door laten schemeren dat dit niet de laatste keer was! :D Werd bekogeld met complimentjes en dat ik het nog niet verleerd was! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 18:47 



 
Profiel   

Wat gaaaaaf TS! Supertof voor je en wat ben jij altijd vrolijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:04 



 
Profiel   

Myfairytale schreef
Wat gaaaaaf TS! Supertof voor je en wat ben jij altijd vrolijk. :D

WEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeehHHHHHHHhhhhhh!! Drein drein jank jank, voetenstamp voetenstamp! ;( ;( ;( ;(

Grapje!

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:06 



 
Profiel   

Oortjes? OORTJES! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:08 



 
Profiel   

Super leuk voor je HD (nee nog steeds niet aan je andere naam gewend :P )
Staat je goed zo’n tinker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:11 



 
Profiel   

Zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ontspannen!!!!!! Gapedoossie![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:12 



 
Profiel   

Mars schreef
Super leuk voor je HD (nee nog steeds niet aan je andere naam gewend :P )
Staat je goed zo’n tinker!

Foei! Na ál die jaren!? :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 19:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 11 [ 273 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen