Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 213 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Toevallig bezoekje eindigt in spoedrit kliniek, dappere Odin

 
Profiel   

Wat een knapperd is het <3 En hoe bijzonder hoe zijn naam zo bij hem past (helaas)!

Hij gaat zich vast prima redden met 1 oog, wij hebben ook een merrie gehad die op 20jarige leeftijd door een tumor haar oog moest afstaan en zij heeft daarna nog meer dan 10 jaar een fijn leven gehad waarin ze alles nog heeft kunnen doen. Zeker als ze zo jong zijn als die van jou komt dat helemaal goed :j

Veel beterschap!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:06 



 
Profiel   

Lindaonline schreef
Heel veel beterschap! Wat heeft hij geboft met jou als zijn bazin +:)+

Wat lief, dankjewel!


emilyslaluna schreef
Ik dacht dat het aan mij lag dat er een restrictie was. Ik vroeg me af wat er te zien zou zijn wat niet voor 22 jarigen bedoeld is _O-

Dat vraag ik me dus ook af. Je ziet z'n missende oog niet eens :')


MartineC1711 schreef
Wat een knapperd is het <3 En hoe bijzonder hoe zijn naam zo bij hem past (helaas)!

Hij gaat zich vast prima redden met 1 oog, wij hebben ook een merrie gehad die op 20jarige leeftijd door een tumor haar oog moest afstaan en zij heeft daarna nog meer dan 10 jaar een fijn leven gehad waarin ze alles nog heeft kunnen doen. Zeker als ze zo jong zijn als die van jou komt dat helemaal goed :j

Veel beterschap!

Dankjewel! Het heeft ook wel wat, een naam dat exact bij het paard past hahah

Ik geloof er ook in dat we alles gaan kunnen doen. Hij doet het nu al zo onwijs goed en handig met een oog minder :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:24 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed met hem gaat en dat je mooi plekje met maatjes hebt. Heb je het labeltje van de kliniek nog aan zn halster hangen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:33 



 
Profiel   

kimmie1 schreef
Fijn dat het zo goed met hem gaat en dat je mooi plekje met maatjes hebt. Heb je het labeltje van de kliniek nog aan zn halster hangen? :D

Ja _O-
Al is die er ondertussen wel vanaf hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:43 



 
Profiel   

Diertjec schreef
kimmie1 schreef
Fijn dat het zo goed met hem gaat en dat je mooi plekje met maatjes hebt. Heb je het labeltje van de kliniek nog aan zn halster hangen? :D

Ja _O-
Al is die er ondertussen wel vanaf hahah


_O- Heeft bij mijn paard ook ff geduurd hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 18:09 



 
Profiel   

[ img ]
Odin heeft gisteren voor het eerst weer met een ander jonkie gestaan *\o/*

Echt super leuk, ze hebben 1,5 uur lopen donderen en spelen toen ik erbij was en 's middags hebben ze nog een keer mogen spelen.
Hij doet het echt heel goed en je ziet niks aan hem als ie zo tekeer gaat.
Hij was ook echt helemaal voldaan en moe toen hij weer op stal stond <3




Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 10:21 



 
Profiel   

Geweldig. Wat fijn. Waar staat die nu? Stal lijkt me bekend voor te komen. Maar twijfel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 11:35 



 
Profiel   

Hij staat op een stal in Stolwijk, Zuid Holland :)

Heel fijn ja! Kon niet anders dan heel de tijd lachen toen ik hem zo zag

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 11:49 



 
Profiel   

Ah heerlijk zeg! Hij heeft zich al helemaal aangepast aan zijn nieuwe gezichtsveld +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 11:51 



 
Profiel   

<3 heerlijk om hem zo bezig te zien. Het blijft een clown :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 13:17 



 
Profiel   

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat :j !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 21:29 



 
Profiel   

Ik had nog eens gezocht, dit is het paardje waar ik op reed dat ook zijn oog kwijt was. Op foto's zie je er eigenlijk niets van als je niet beter kijkt.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 18:22 



 
Profiel   

Daar zie je idd haast niks van!
Moet zeggen dat het bij Odin ook niet echt opvalt, hij heeft een redelijk volle voorpluk gelukkig.

[ img ]
Vandaag weer even wezen knuffelen <3
Hij is gelukkig al een heel stuk minder happerig en hij wordt goed opgevoed door degene waar hij staat :D
Als het goed is, mag ie binnenkort ook al samen met z'n maatje bij de andere 2 jonkies :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 18:31 



 
Profiel   

Lekker die voorpluk laten groeien. Dat paardje, Japie, daarvan was het ook niet opgevuld. Ook dichtgenaaid ooit. Ik kan me ook herinneren dat mensen het soms niet eens doorhadden, omdat Japie precies deed als andere paarden. Je merkte het niet aan hem. Er werd wel met rijden geadviseerd om zelf alert erop te blijven, maar ik denk dat paarden het zelf het best op kunnen vangen. Ze zien sowieso veel breder dan wij en horen en ruiken zoveel beter. Het is voor jou als eigenaar het meeste slikken geweest. Maar nu je ziet dat hij het zo goed doet en dat hij er nog is, denk ik dat jij het nu ook al wel een plekje hebt kunnen geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 18:38 



 
Profiel   

Ja zeker, zeker doordat hij het nu zo goed doet, heb ik er veel meer vrede mee. Het is gebeurd en er is niks meer aan te veranderen, we moeten er nu mee zien om te gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 19:19 



 
Profiel   

Diertjec schreef
we moeten er nu mee zien om te gaan :)
LOL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 19:23 



 
Profiel   

Ahh wat een vervelend verhaal, maar fijn om te horen dat jet nu weer goed gaat! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 21:45 



 
Profiel   

Wat een heftig verhaal!
Het is goed om te horen dat hij het nu goed maakt en wat is hij knap!
Hadden de staleigenaren niks in de gaten gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 15:45 



 
Profiel   

Blue258 schreef
Wat een heftig verhaal!
Het is goed om te horen dat hij het nu goed maakt en wat is hij knap!
Hadden de staleigenaren niks in de gaten gehad?

Nee, 's ochtends was er nog niks te zien en toen ik kwam was het zo. Deze bacterie staat er om bekend dat ie zo agressief is dat het in korte tijd zo erg kan escaleren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 15:58 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Odin doet het super goed. 2 weken geleden was z'n goede oog wat dicht en tranen, maar de stal eigenaresse heeft direct actie ondernomen en dat was de dag erna weer zo goed als weg :D
Hij staat ondertussen ook met 3 andere jonkies en dat doet ie ook super goed. Weer lekker donderen en spelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 14:16 



 
Profiel   

Mooie foto's! Fijn dat er zo snel is gehandeld voor zijn andere oog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 15:15 



 
Profiel   

Thanks!
Ja dat is een hele geruststelling, ik weet in ieder geval zeker dat ie goed in de gaten wordt gehouden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 09:06 



 
Profiel   

Wow, zie dit topic nu pas, maar wat heftig als je je paard zo aantreft! Dat het zo onwijs snel kan gaan..

Maar juiste keuze gemaakt dus, en hele toepasselijke naam, whahaha. Zo fijn dat het herstel zo goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 10:08 



 
Profiel   

Je zult je in eerste instantie wel weer een bult geschrokken zijn dat hij weer een druipoog had. Gelukkig dat het niet hetzelfde was en er goede controle is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 13:55 



 
Profiel   

Marocje schreef
Wow, zie dit topic nu pas, maar wat heftig als je je paard zo aantreft! Dat het zo onwijs snel kan gaan..

Maar juiste keuze gemaakt dus, en hele toepasselijke naam, whahaha. Zo fijn dat het herstel zo goed gaat!

Ja bizar hè! Blij dat ik die dag geweest ben, wie weet hoe het anders had afgelopen.

Thanks! Nooit gedacht toen ik hem z'n naam gaf, hij er ook eer aan zou gaan doen _O-


Monique1963 schreef
Je zult je in eerste instantie wel weer een bult geschrokken zijn dat hij weer een druipoog had. Gelukkig dat het niet hetzelfde was en er goede controle is.

Ja schrok me rot, ik dacht neeee gaan we weer |(
Gelukkig wel ja! Heel blij met het plekje waar hij nu staat :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 213 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen