Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Okay, paard weg......waar te zoeken? Gras!!!

 
Profiel   

Nee hoor, dat zouden Janouk of Meneer Anton noooooiiiiitttt doen. Die vinden gras helemaal niet het allerbelangrijkste in deze wereld. O:) O:) O:)

Toen Aladdin (NRPS / Rarebier) net bij ons was, kon hij soms een uur in de wei stil staan en voor zich uitkijkend dromen. Met zijn mond gesloten :x %)

Ik dacht geregeld dat hij ziek was............want dat zou bij de haflingers nooit voor komen. Of ze rennen, duiken, springen, stuiteren over de wei of ze eten. :Y) dromen en slapen doen ze 's nachts op stal. Op gras eet je..........er zal eens een grasspriet langer doorgroeien dan strikt noodzakelijk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 16:53 



 
Profiel   

OOh geweldig, prachtig geschreven!!!
Leuke foto's ook met een ondeugend prethoofd.

Hier kan Abby, kruising tinker en geen idee waarmee kruising, maar zeker weten geen koudbloed. Ook wel eens staan te suffen in het zonnetje.
En ik schrik me dan ook de pleuris want ben dat helemaal niet gewend!
Ook niet bij de kwpn-ers voorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 17:01 



 
Profiel   

janouk schreef
Neon schreef
Klikspanen dat het zijn...



Ja echt.....mannen }:) ~~}> ze willen altijd bij je zijn. Je mag nooit eens iets alleen doen als dame



Foei foei... en jij als dame gunt jouw dametje dat rustmomemtje niet even... heeeeeeel flauw...


Overigens heb ik recent ontdekt dat niet alleen Haflingers maar Freibergers eveneens professoren in groene zaken zijn... dat staat dus ook gewoon non-stop met de neus aan de grond :')

(gelukkig wel meestal in de daarvoor aangewezen groenvoorziening...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 17:06 



 
Profiel   

:D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-21 23:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen