Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een meisjesdroom die uit komt

 
Profiel   

Ja.. zo mag ik het toch wel noemen. Een meisjesdroom die is uitgekomen vandaag.

Ik heb namelijk paard gereden met mijn vader. Voor mij (ons) erg bijzonder. Ik heb lange tijd gereden maar door dat ik zelf pony's kreeg gestopt met verzorgpaarden. Het rijden mis ik af en toe nog wel.

Mijn vader heeft helaas de ziekte van parkinson en gaat de laatste tijd toch wel langzaam achteruit..
We doen dus af en toe dingen die hij graag nog eens wilde doen. Morgen hoopt hij 60 te worden en ik vroeg wat hij graag eens wilde doen. En dat was paardrijden. Dat heeft hij toen hij 16 jaar was regelmatig gedaan. Zonder zadel door de wei heen lopen.
Nu heb ik zelf 5 shetlanders en hij helpt me daar mee voor zover hij dat nog kan. Ik geniet daar ook altijd van en vind het heerlijk om met mijn vader te kunnen doen waar ik intens gelukkig van word.
Dus we hebben vandaag paard gereden. Een half uur prive les. Het was fantastisch. Mijn vader heeft vrijwel altijd last van zijn rug.. na afloop zei hij dat hij op de rug van het paard zijn rug helemaal niet voelde... Ik vind dat echt bijzonder en heb intens genoten. Zo ook mijn vader. We gaan nu dus een abbonement nemen zodat we voorlopig lekker kunnen rijden samen.
<3
Verhaal is langer geworden dat ik dacht :+ bedankt voor het lezen :o


[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:19 



 
Profiel   

Een leuke dag om op terug te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:21 



 
Profiel   

Wat mooi!
Ik hoop voor jullie dat julie dit nog heel lang samen mogen doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:23 



 
Profiel   

Wat bijzonder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 22:32 



 
Profiel   

Ach wat mooi!
Fijn dat dit kon! Koester dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:01 



 
Profiel   

Wat fijn! Even heerlijk genieten samen met je vader <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:18 



 
Profiel   

Wat leuk zeg! Dikke plus als het ook nog eens verlichting geeft aan zijn rugpijn +:)+

Zou het iets zijn van dat de spieren lekker een beetje los geschommeld worden door de bewegingen van het paard...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:25 



 
Profiel   

Wat leuk, en wat mooi dat jullie dit nog samen konden doen. :) Dit pakt niemand jullie meer af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:28 



 
Profiel   

Wat mooi om zoiets te delen met je vader, en geweldig dat hij zich zo lekker voelde op de
rug van het paard...heel veel sterkte en hopelijk nog veel lessen om samen van te genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:33 



 
Profiel   

Wat een mooie ervaring voor jullie beide!
Hopelijk kunnen jullie nog lang plezier halen uit het abonnement! Geniet ervan! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:49 



 
Profiel   

Wauw, wat een super mooie ervaring voor jullie beide. En herinnering om te koesteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:53 



 
Profiel   

Heerlijk zeg. Een mooie herinnering om te koesteren. Veel plezier met jullie andere lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 23:55 



 
Profiel   

Bedankt voor de leuke reacties :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-21 19:45 



 
Profiel   

Wat onwijs gaaf dat jullie dit samen kunnen doen, zeker gezien je vaders ziekte! En wat fijn dat je vader na de les nu eens geen last van zijn rug had. Het paard als de ultieme therapeut :D Koester dit soort herinneringen, ze zijn zo kostbaar. Heel veel plezier nog samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 09:39 



 
Profiel   

Wat ontzettend gaaf en bijzonder dat jullie dit samen hebben kunnen doen <3
Doet me denken aan mijn vader, die ooit rijles wilde nemen zodat we samen een duinrit konden maken. Helaas werd hij ziek en is het er nooit meer van gekomen. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 14:10 



 
Profiel   

Super leuk! En heel fijn dat die zn rug niet meer voelde +:)+
Ik hoop voor jullie dat dit nog heel veel vaker mag gebeuren. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:18 



 
Profiel   

Wat leuk!
Mijn vader rijdt ook paard en 2 jaar geleden samen met mijn vader en zusje op paardrijvakantie geweest in IJsland. Dit was ook bijzonder. Leuk om een hobby te kunnen delen.

(en ik herken de manege, ben ik mijn paardrijcarrière begonnen :) ).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen