Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[volg] Heb ik ineens twee vierhoevige fans?

 
Profiel   

Nou, zal je zeggen: die twee hebben mooie namen. De ene heet Isaya en de ander Daimler. :) Toch maar even aangedurfd om te vragen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 14:53 



 
Profiel   

Chique.

Vooral Isaya vind ik mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 14:55 



 
Profiel   

Aaaah leuk!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 14:57 



 
Profiel   

*\o/* Superleuk! En dapper van je! En inderdaad prachtige namen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 15:17 



 
Profiel   

Moedig dat je het gevraagd hebt! Je zou ook eens kunnen vragen of je ze af en toe wat lekkers mag geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 15:18 



 
Profiel   

Nu het probleem, wil even de foto's posten MET naam... :) Jullie willen toch ook weten wie wie is? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 15:18 



 
Profiel   

noviceh schreef
Moedig dat je het gevraagd hebt! Je zou ook eens kunnen vragen of je ze af en toe wat lekkers mag geven.

Aan de boer een snackie voor hun bekkie mondjes gegeven! :D lekkere kraaksnoepjes :) (van de EJ!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 15:19 



 
Profiel   

En ja hoor, Isaya móest even heerlijk kroelen met me! (hoofd op mijn schouder!) <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 15:21 



 
Profiel   

Wat een bijzondere, mooie naam zeg, Isaya.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 11:32 



 
Profiel   

Dacht ik even bij de paddock aan de straatkant even op mijn mobiel te kijken (leunende tegen het hekje en de paarden achter me) en wat mailtjes te lezen (ook waar Isaya en Daimler lopen in de buitenbak), totaal onverwachts schrok ik me rot, ineens gesnuffel in mijn rechter-oor, wat gesabbel... en ineens had Isaya mijn OOR vast (en wilde in eerste instantie niet loslaten), maar na een (corrigerende!!!) zachte tik op de neus liet ze gelukkig mijn rechteroor weer los, met veel 'STOUT' erbij... Oh, ik voelde het even bonken in mijn oor zeg. Het zijn superbrave dieren maar vandaag even niet.

Oef. Maar gelukkig zit alles er nog aan.

En oh wat kunnen we dan onschuldig doen, èh? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 19:12 



 
Profiel   

Wel, het was weer zo'n dagje haha!

Kwam langs de buitenbak en ik dacht dus een fietstochtje te maken langs het water. Werden de paarden Whisper, Isaya en Daimler na een rit losgegooid door de bazinnetjes. (aardige dames!) Dus Isaya sjeest eerst naar de waterbak om wat te drinken, merkt mij ineens op, gaat met een mond vol WATER (druiperdedruip!) naar mij toe, smeert haar mond af aan mijn jas en ruikt daar ineens MIJN MEEGEBRACHTE APPEL VOOR MIJN RIT LANGS HET WATER! (was een flinke). Dus zij echt hevig snuiven tegen mijn linkerjaszak aan, zo van hmmmmm lekker! Voor mij! Voor mij! (you know! :D ) Toen maar geroepen tegen de dames of ze het mocht hebben, het mocht. Nou, flinke knauw van de appel af, jammie! Nu had Daimler ook in de gaten wat er was, kreeg ook een helft. Caring = sharing!

Tijdje later gingen ze nog wat lekker noppen (knabbelen) bij elkaar.

Pas toen ik weer wegging... was Isaya wat al te enthousiast. Ze stond bij me, keek ze ineens om. BATS! Kreeg ik ineens een HOOFD tegen mijn koppie aan. Ik voelen, geen tand door mijn lip. Wilde ik weer verder, kwam ze terug. BATS. Alweer. Auw. Weer dat hoofd. Kijk nou uit gekkie zei ik nog, maar nu had ze door dat ze mij pijn had gedaan. Dus kwam ze weer langzaam naar me toe, heel voorzichtig, hoofd laag, in haar hoofd duizenden verontschuldigingen... Ik haar even weer aanhalen en toen was het goed <3 Ik fietste verder en zij ging weer bij haar vriendjes eten aan het hooi. Ze wist dondersgoed dat ze te wild was en liet ze blijken ook. Slimpie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 13:35 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Nou, zal je zeggen: die twee hebben mooie namen. De ene heet Isaya en de ander Daimler. :) Toch maar even aangedurfd om te vragen! :D

Nummer 3 is erbij gekomen, Whisper de vos pony.

noviceh schreef
Moedig dat je het gevraagd hebt! Je zou ook eens kunnen vragen of je ze af en toe wat lekkers mag geven.

Met vragen kom je verder. Had ook om hulp gevraagd bij hulp in de huishouding (manege werk) maar ze zeiden dat ze het wel af konden... Toch gevraagd maar niet het gewenste JA-antwoord! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 13:43 



 
Profiel   

Hoe is het met je nieuwe vriendinnen, CA?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:16 



 
Profiel   

Nielojram schreef
Hoe is het met je nieuwe vriendinnen, CA?

Goed hoor, alleen mijn lijf wilde even niet vandaag. Hoop auw auw auw door die tweede prik. Maar het gaat goed met Whisper, Isaya en Daimler!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:18 



 
Profiel   

Goed om te horen.

Doe maar even lekker rustig aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 07:25 



 
Profiel   

Goed...

Isaya heeft weer een nieuwe bezigheid gevonden. Komt ze rustig naar me toe. Steeds dichter met haar neus tegen me aan, ik onder haar kin krabbelen (heel zachtjes kroelen!), oogjes van d'r half-dicht, even wat zuchten, ik wat onmogelijke kinderpraat uitkramen zachtjes... Heaven! <3 En dat ging zo'n 2 minuten door tot ze het weer zat was en weer ging eten (ook haar specialiteit).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 15:07 



 
Profiel   

Fijn he :D

Heerlijk dat je nieuwe vriendjes hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 15:17 



 
Profiel   

Ja vooral Isaya is echt een enuuuuuuurrrrrrrrmmmmmmmmeeee kroeldoos! <3

En vindt het totaal niet leuk als ik weer wegga, kan je aan alles merken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 15:33 



 
Profiel   

Ik ken deze paarden! :D ze zijn echt heel lief. Isaiah is daar op de boerderij geboren ;) het zijn 2 ruinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 15:40 



 
Profiel   

ukkiepuk schreef
Ik ken deze paarden! :D ze zijn echt heel lief. Isaiah is daar op de boerderij geboren ;)

Ohhhh schrijf je het zó! :D Weet ik dan ook weer, superschatten zijn het! (blijkbaar reageert HIJ op Iesje...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 15:41 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Goed...

Isaya heeft weer een nieuwe bezigheid gevonden. Komt ze rustig naar me toe. Steeds dichter met haar neus tegen me aan, ik onder haar kin krabbelen (heel zachtjes kroelen!), oogjes van d'r half-dicht, even wat zuchten, ik wat onmogelijke kinderpraat uitkramen zachtjes... Heaven! <3 En dat ging zo'n 2 minuten door tot ze het weer zat was en weer ging eten (ook haar specialiteit).

Oops, ZIJ = HIJ! :') (kon het niet meer editten!) :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 16:51 



 
Profiel   

Wat raars opgevallen, Isaiah eet steeds takken, en het kleine boompje tegenover de paddock is inmiddels ook al helemaal 'gesnoeid' (lees: finaal opgegeten!) Kwam hij blijkbaar makkelijk bij en nu zit er aan de bovenste helft geen tak meer aan... :( Ook eet hij kleine en grote takjes vanaf de grond...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 19:14 



 
Profiel   

Agosje, Daimler heeft weer wat: lekker het linkeroortje zachtjes kriebelen! Nekkie naar voren, oogjes stijf dicht en maar murmelen! Hoofd ging steeds schuiner naar links. Meneertje genóóóót! <3 (rechteroor ging ook wel maar niet zo succesvol als de linker...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 13:46 



 
Profiel   

Wel, Izzy (Isaiah) laat mij niet met rust! Dacht ik alleen wat foto's te bekijken terwijl hij naast mij staat, gaat hij ineens mijn linkeroor en wang helemaal aflebberen... Totáál onverwachts! :\ Dat zag ik niet aankomen. BEN TOCH GEEN ZOUTBLOK?? Een zwieper met mijn arm was voldoende om te zeggen: Stop! Maar heel mijn linkerwang zat al helemaal onder het kwijl. Gets.

Ook heeft hij een favo plekje voor heerlijke krabbels, net onder de linkerschoft. Verfrommeld neusje de lucht in, gekke bekken trekken en het was feest! :') Maarja, meneer wilde meer en mijn vingers werden zowat lam... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 14:15 



 
Profiel   

Wat super leuk om dit zo te lezen. Ik word er helemaal blij van.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 14:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen