Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 115 [ 2872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

 
Profiel   

:+ *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:03 



 
Profiel   

Hilarisch filmpje _O- vooral die spaanse stem :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 10:06 



 
Profiel   

Hahahaha dat filmpje _O- heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 10:10 



 
Profiel   

Haha ja dat Spaanse accent is grappig he!! :') Vandaag alweer 8.5km gewandeld, heerlijk vroeg gegaan. Was weer fijn! Lord of the Rings muziekje op en genieten samen! <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 12:59 



 
Profiel   

Mooi hoofd heeft hij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 13:18 



 
Profiel   

Geweldig zeg die progressie en feit dat hij gewoon hengst mag en kan zijn zonder de vaak bijbehorende hengstenstreken.

Kleine tip; neusdeel van een touwhalster hoort op dezelfde plek te liggen als een hoge neusriem. Bij een correctie kan bij te lage ligging de druk op het laatste deel van het neusbot te hoog worden waardoor je daar problemen kan gaan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 13:57 



 
Profiel   

Hahaha dat filmpje :D :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 18:34 



 
Profiel   

Taucha schreef
Geweldig zeg die progressie en feit dat hij gewoon hengst mag en kan zijn zonder de vaak bijbehorende hengstenstreken.

Kleine tip; neusdeel van een touwhalster hoort op dezelfde plek te liggen als een hoge neusriem. Bij een correctie kan bij te lage ligging de druk op het laatste deel van het neusbot te hoog worden waardoor je daar problemen kan gaan krijgen.


Ja weet ik! Moet nog even een kleinere kopen, dit is full en hij heeft cob.

Denk dat ik hem de komende dagen even wat rust geef, ondanks dat hij niets aangeeft vind ik toch dat ik al best veel doe ondanks dat hij hier pas 7 weken is! :oo Vanavond ga ik even een bitloos hoofdstel passen die ik nog van Menno heb.. Ik verwacht dat het niet past maar kan altijd ff checken. En dan heeft hij morgen ook vrij want het gaat de hele dag regenen, en dan woensdag de tandarts.

Dit hoofdstel is het trouwens:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:48 



 
Profiel   

Het hoofdstel van Menno past! :oo
Denk dat ik binnenkort lange teugels ga bestellen voor lange lijnen. Gisteren heb ik hem geleerd te wachten. Omdat hij graag bij me is, is het zo'n schaduw soms. Gisteren geleerd dat hij moet wachten en pas mag komen als ik roep'goedzo kom maar!' Hij vond het maar stom. :')

[ img ]

Ben overigens bezig met een heel mooi filmpje.. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 06:48 



 
Profiel   

Staat hem goed Captain :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 07:30 



 
Profiel   

Captain schreef
Het hoofdstel van Menno past! :oo
Denk dat ik binnenkort lange teugels ga bestellen voor lange lijnen. Gisteren heb ik hem geleerd te wachten. Omdat hij graag bij me is, is het zo'n schaduw soms. Gisteren geleerd dat hij moet wachten en pas mag komen als ik roep'goedzo kom maar!' Hij vond het maar stom. :')

[ [url=m/mnLP81.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben overigens bezig met een heel mooi filmpje.. <3

Hij moet in een praatgroep met Stippel :j

Ik heb hele goede lijnen, ooit op de Equitana gekocht.
Ik zal eens kijken voor het merk. Het is ook on line te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 07:35 



 
Profiel   

Ja graag! Ik heb wel lange lijnen gehad van volgens mij lovelance maar die vond ik wat te dun..

Even een kort filmpje van wat beelden die mijn vriendin vrijdag gemaakt heeft. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 10:35 



 
Profiel   

Prachtig filmpje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 10:39 



 
Profiel   

Captain schreef
Ja graag! Ik heb wel lange lijnen gehad van volgens mij lovelance maar die vond ik wat te dun..

Even een kort filmpje van wat beelden die mijn vriendin vrijdag gemaakt heeft. <3
[ Video ]

Ik vind dat dunne dus fijn. Die van mij zijn iets van 15mm breed maar slechts enkele mm dik.
Ik zal vanmiddag even kijken als ik op stal ben.

Leuk filmpje, trouwens :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 10:55 



 
Profiel   

Volgens mij ben je verliefd op Latino <3 <3 en ik dus ook. Mooi filmpje en mooi halster dat hem goed staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 12:50 



 
Profiel   

Mooi filmpje, maar dat geluid van die kip.... intrigerend :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 15:03 



 
Profiel   

Captain schreef
Het hoofdstel van Menno past! :oo
Denk dat ik binnenkort lange teugels ga bestellen voor lange lijnen. Gisteren heb ik hem geleerd te wachten. Omdat hij graag bij me is, is het zo'n schaduw soms. Gisteren geleerd dat hij moet wachten en pas mag komen als ik roep'goedzo kom maar!' Hij vond het maar stom. :')

[ [url=m/mnLP81.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben overigens bezig met een heel mooi filmpje.. <3


staat hem erg mooi dat hoofdstel. maar wat heeft hij onder zijn oog zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 18:54 



 
Profiel   

Wat een vertrouwen heeft hij in je. Mooi hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 19:11 



 
Profiel   

Dank jullie wel! :D

senna21 schreef
Mooi filmpje, maar dat geluid van die kip.... intrigerend :+


Haha, zulke gezellige kipjes hebben we op stal! <3


iiSunshine schreef
staat hem erg mooi dat hoofdstel. maar wat heeft hij onder zijn oog zitten?


Vitiligo! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 20:28 



 
Profiel   

Ben ik nog even, over die teugels: die zijn van La Rienda, o.a. te koop bij https://suedsattel-shop.de/produkt/larienda-langzuegel/

Dat katoenen touw waar ik eerder over schreef: https://www.busse-reitsport.de/en/produ ... 04&WGR=BQS

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 22:25 



 
Profiel   

Dank je wel voor de linkjes ikke!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 10:27 



 
Profiel   

Tandarts is net geweest. Was inderdaad nog een veulentand die in de weg zat. Hij heeft hem er uitgehaald en nu hopen dat de volwassentand nog wat recht gaat trekken.

Verder liep hij mooi op schema qua wisselen vd kiezen, en geen haken. Hij heeft rechts wel een wolfstandje zitten, maar die zit tegen de kiezen aan dus heb hem laten zitten. Mocht hij er bij het rijden met een bit last van krijgen dan kan hij er altijd nog uit.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nu even wachten tot hij weer wakker is en dan mag die de wei weer op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 13:30 



 
Profiel   

Ach gossie dat pijnlijke snoetje......Zo voel ik me ook wel eens na de tandarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 13:40 



 
Profiel   

Omdat ik niet alleen maar 'ups' wil plaatsen.. :D

Wie heeft er zin in een broodje frikandel van Latino?

Echt.. -:(-
Ik was er vanochtend vroeg, ik dacht heerlijk! Lekker rustig, kunnen we even in de bak aan het [***] zonder dat er vanalles om ons heen gebeurt. Nou, dat had ik gedacht.

Hij had z'n halster afgeschuurd en ik zag het al aan z'n blik dat hij er geen zin in had. Prima, maar hij moest wel weer even zijn halster om, ook voor de staleigenaar om hem 's avonds op stal te kunnen zetten.

Ik ben 2,5 uur (!!!!!!) bezig geweest. Eerst had ik die bruine gepakt en in de paddock gezet, interesseerde hem niets. Hij heeft 2 uur rondjes lopen rennen. Zeiknat van het zweet, maar nog niet komen he?

Uiteindelijk heb ik een bak slobber gemaakt, hier een halstertouw omheen gelegd, deze kon ik toen over zijn hals schuiven en uiteindelijk een halster omdoen.

Ik verlies niet snel mijn geduld maar ik was er nu echt helemaal klaar mee. Ik snap het ook weer wel, kan me voorstellen dat hij na de tandarts van woensdag dacht: de ballen!

Maar ik weet wat ik de eerst komende twee weken elke dag ga oefenen. Dat poedersuiker halster omdoen. _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 14:02 



 
Profiel   

Dat gaat je geen twee weken kosten.

Ik had er eentje die geleerd had: als ik volhou niet te komen, gaat ze weer weg.
Dat dacht ie bij mij dus ook alleen was het zaterdagochtend en had ik alle tijd. Heeft 2,5 uur gekost; daarna was het klaar. Hij heeft nog eens een halfslachtige poging ondernomen maar dat gaf ie na een kwartier al op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 115 [ 2872 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen