Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

GLOCK’s Zonik overleden na operatie

 
Profiel   

We rouwen om het verlies van GLOCK ‘ s Zonik”, is het ongelooflijke bericht van GLOCK Horse Performance Center op Facebook… Na een schijnbaar onschuldige blessure waardoor Hans Peter Minderhoud CHIO Rotterdam met hem moest missen, was een operatie de enige optie. Die verliep voorspoedig, maar tijdens het ontwaken uit de narcose ging het mis. Zonik brak beide achterbenen en er zat niet anders op dan de hengst uit zijn lijden te verlossen.

“Het is zo ongelooflijk en zo onwerkelijk. We zijn in diepe shock, vol rouw en gruwel.We hebben onze prachtige hengst verloren, deze uitzonderlijke verwekker, onze sportpartner: GLOCK ’s Zonik. Hij was onze paardenvriend en tegelijkertijd een van onze belangrijkste dek- en wedstrijdhengsten. Zonik werd kort voor CHIO Rotterdam kreupel en na grondig onderzoek besloten we hem te laten opereren in een van de beste klinieken in Duitsland.“De operatie vond daar plaats op 13 juli 2021. De operatie verliep goed, maar in de recovery ruimte verwondde de hengst zich dusdanig dat hij uit zijn lijden moest worden verlost. Hij had zijn beide achterbenen gebroken. “We hebben geen woorden voor wat er gebeurd is en zijn diep bedroefd door het verlies van onze vriend. .Hij had nog zo’n mooie toekomst voor zich. Maar het mocht niet zo zijn … Rust zacht lieve vriend…
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:37 



 
Profiel   

Heftig bericht... ben er stil van Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:41 



 
Profiel   

Ik lees het ook net op instagram, vreselijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:41 



 
Profiel   

Ik ben niet snel stil na een bericht. Maar nu weet ik even niet wat ik moet zeggen Y;( Wat sneu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:42 



 
Profiel   

Ik zag het net op FB en was er ook stil van. Om zo onverwacht je paard te verliezen... Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:45 



 
Profiel   

Wat een heftig bericht. Sterkte voor de mensen die van hem hielden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:46 



 
Profiel   

Zo dat verwacht je ook niet te lezen op een zonnige zaterdagochtend. :oo

Aderlating voor zowel de sport als de fokkerij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:49 



 
Profiel   

Wat een groot gemis… Verschrikkelijk! Dag topper, geniet op de eeuwige velden Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:52 



 
Profiel   

Vreselijk. Onschuldige operatie, alles goed verlopen en dan net op het allerlaatste moment gaat het mis en ben je zomaar ineens je paard kwijt. :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:53 



 
Profiel   

Ongelooflijk triest |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 09:55 



 
Profiel   

Op de voorpagina staat deze mededeling ook inclusief een topic.
Daar is ruimte om verder mee te praten en ik plaats hier dus een slotje :).



Laatst bijgewerkt door balance op 17-07-21 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link toegevoegd

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 10:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen