Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 65 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ALWEER een ritje! (EN BÉREGOED NIEUWS!!!!)

 
Profiel   

Jaja, het zou gaan regenen maar....... geen drup gevallen. Heerlijk weer op Soof (Sofia!) gereden, en deze keer fris en fruitig door het park heen. Want ja, leek me wel leuk! Alleen bij het bruggetje was een beetje afstapwerk want op Soof door het tunneltje heen, nee dat ging niet. Effe onder de spoortunnel heen loodsen anders ging het niet.

Na wat lachende gezichten te hebben gezien (altijd leuk die lachende fietsers die je vriendelijk begroeten) gingen we even langs het dierenweitje bij de kinderboerderij. Nounou mensen... Soof liet even wat fraaie hinnikjes horen en ja: reactie terug! Pony helemaal achterin keek met overduidelijk gespitste oortjes naar ons, Shetlander die erbij stond bokte zowat finaal door het hek heen! :') (bij wijze van spreken dan he?) Liepen we door, ineens zag één van de twee ezeltjes ons, ook met gespitste OREN (jezeus wat een gehoortoestellen hebben ze!) en gelijk een balk/hinnikconcert hahahaha! Soof stond echt te kijken van wat moet jij nou voorstellen met die flappers van je? :')

Even leek het toch wat te regenen, maar toen kwam het goede nieuws!SOOF WORDT MIJN VERZORGPAARD!!! Nou Bokkers, ik zit NÓG in 'juichmodus'! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Of soms een borstel eroverheen (moet wel in de wintermaanden, toch?) of heerlijk rijden. (of beide!?)

Wat een tijd! *\o/*

Ennuh... hierbij nog wat kiekjes!


[ img ]
Sja, samen door de tussel verticaal ging niet, dan maar zo....


[ img ]
Stippestappen... :)


[ img ]
OORTJES!


[ img ]
Proud ME!


[ img ]
Hoe kan je nee hierop zeggen? :D


[ img ]
Oeps, Soof ziet weer wat lekkers grasjes! :Y)


[ img ]

[ img ]
KIJK! Andere beestjes!


[ img ]
Loooooooooooove! :D
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:47 



 
Profiel   

wat een leuk nieuws ! en wat zien jullie er cool uit samen !! ziet er uit als echt een lieverd die soof ! heel veel plezier met haar verzorgen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:58 



 
Profiel   

Wat super leuk voor je! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:58 



 
Profiel   

faunty schreef
wat een leuk nieuws ! en wat zien jullie er cool uit samen !! ziet er uit als echt een lieverd die soof ! heel veel plezier met haar verzorgen !

Ja nu is het ECHT ECHT! *\o/* Ja, Soof/Sofia doet nog geen zier kwaad! Ultrabraaf is ze! :)


Laatst bijgewerkt door CoonArt op 20-10-21 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:59 



 
Profiel   

Super leuk! Ik ben blij voor je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:59 



 
Profiel   

Hé, wat fijn en leuk om te lezen CoonArt! :D Jullie zien er ook uit als een leuke match en volgens mij is Soof maar wat blij met al die aandacht <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:00 



 
Profiel   

Proficiat, jullie zijn een mooi stel samen. Het is je zo gegund! Ik wens jullie een mooie toekomst samen toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:01 



 
Profiel   

NadjaNadja schreef
Hé, wat fijn en leuk om te lezen CoonArt! :D Jullie zien er ook uit als een leuke match en volgens mij is Soof maar wat blij met al die aandacht <3

Jaaa nu gaan we verder dan alleen maar knuffelen! Poep vandaag ook nog uit de bak gehaald! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:01 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Proficiat, jullie zijn een mooi stel samen. Het is je zo gegund! Ik wens jullie een mooie toekomst samen toe.

Bedankt! Ennuhhhhh GEFELICITEERD! :D 2022 wordt trouwens ook het jaar voor Luuk! (Mennen en zadeltraining)


Laatst bijgewerkt door CoonArt op 20-10-21 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:01 



 
Profiel   

Aah wat een onwijs tof nieuws, van harte gegund man :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:02 



 
Profiel   

Yes!! Wat onwijs leuk zeg! Geniet er van *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:05 



 
Profiel   

CoonArt schreef
pien_2010 schreef
Proficiat, jullie zijn een mooi stel samen. Het is je zo gegund! Ik wens jullie een mooie toekomst samen toe.

Bedankt! Ennuhhhhh GEFELICITEERD! :D 2022 wordt trouwens ook het jaar voor Luuk! (Mennen en zadeltraining)


Dank je voor je felecitaties CoonArt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:05 



 
Profiel   

Wow ik snap dat je heel blij bent. Soof lijkt me een top pony daar ga je vast heerlijke ritjes op maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:06 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Wow ik snap dat je heel blij bent. Soof lijkt me een top pony daar ga je vast heerlijke ritjes op maken.

Nou, Soof is geen Pony. Het is een Tinker! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:06 



 

Oh wat bof jij, zeg! Mooie kans krijg je daar. Die foto waarop je wijst is leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:07 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Dank je voor je felecitaties CoonArt.

Ey, graag gedaan! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:08 



 
Profiel   

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:08 



 
Profiel   

Het is je gegund! Superleuk zien jullie er samen uit zeg! Soof is wel een hele knappe dame.
Veel plezier! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:09 



 
Profiel   

Oja totaal vergeten, bij het boerderijtje stond ook nog een vrouw met 2 kindertjes. Dus ik gauw zeggen tegen het meisje dat ze Soof gerust mocht aaien. (niet erg!). Begon ze ineens een pruilgezichtje op te zetten en haar mamma zei dat ze paarden eng vond. Oeps. Kon ik echt niet weten... Gelijk mijn excuus aangeboden en de mevrouw kon het wel begrijpen, kan niet in andermans hoofden kijken. :o (was wel goed bedoeld) Dus bijna onbedoeld een arm meisje laten huilen, maar zover kwam het niet. Toch de drie een fijne middag gezegd. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:19 



 
Profiel   

Superleuk, CoonArt! Op naar veel mooie ritjes samen met Soof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:21 



 
Profiel   

Hilli schreef
Superleuk, CoonArt! Op naar veel mooie ritjes samen met Soof.

Tot op heden ruim 3 achter de rug and many more to go! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:25 



 
Profiel   

OMG ik zie nu pas een typfout. TUSSEL moet natuurlijk TUNNEL zijn! :D (wat in vredesnaam is een TUSSEL??) :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:27 



 
Profiel   

En ja, mevrouw de Snoeperik kon het niet laten om ook in het PARK van de rietstruiken bij de vijvers te snoepen... Beetje stout maar wat doe je eraan? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:30 



 
Profiel   

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! *\o/*
Misschien kun je een mooie tekening maken voor de eigenaresse van Soof als bedankje? <3
En je topic staat ook nog eens op de voorpagina in Uitgelicht! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 05:07 



 
Profiel   

Dat is inderdaad goed nieuws, wat fijn voor jullie samen! Veel plezier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 05:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 65 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen