Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Poetsmiddagje met de paarden...

 
Profiel   

Heerlijk toch? Even je favo paardjes een flinke zalige poetsmiddag bezorgen! Begon al gelijk bij het begin, had bij de Lidl een paar winterpenen gekocht à € 0,25 per stuk (CHEAP!!!!!) en ja hoor, ze roken het al gelijk. Meneer Luuk moest alweer het voortouw nemen, hij kwam zowat óver het hek heen met gestrekte nek! (giraf!?) Dus ik gaf 'm maar gelijk de eerste peen alleen hij wist niet wat hij ermee aanmoest. Dus ik zeggen van bijten joh, bijten! (Hij hield de peen gewoon tussen zijn tanden) maar al gauw begreep hij het blijkbaar en hap! Peen in tweeën met een hoop gekauw. Bij de rest ging het wat makkelijker, scherpe tandjes maken vlot werk van winterpenen! Achos en Roosje stond erbij te kwijlen! :') Zag er zo lekker uit en zij had ook gekregen hoor!

Toen was het poetstijd en Soof was de eerste die aan de beurt was. Even een bak met lekkers klaar gezet om wat te smullen en ik kon aan de slag. Na ruim een kwartier was ze weer helemaal schoon (zat onder de derrie en zand!) en was Luuk aan de beurt. Nou dames, meneer had de hele buitenbak op zijn kont meegenomen! Zijn hele achterste was één zandbak! Poehee! Liggen te rollen zonder je uit te schudden meneertje Tinker? :wow: Maar na wat gestruggle en flink wat poetswerk was ook hij ontdaan van zand en viezigheid. Maar hoelang dat schoon blijft? Wie zal het zeggen?

Wel is één ding zeker, ze zijn helemaal verzot op me! :+:


[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door CoonArt op 10-11-21 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 19:58 



 
Profiel   

Klinkt als een fijn dagje, en een goed plekje waar je terecht bent gekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 20:10 



 
Profiel   

secricible schreef
Klinkt als een fijn dagje, en een goed plekje waar je terecht bent gekomen!

Zekers, ze zijn echt supernice! Op naar December! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 20:27 



 
Profiel   

Leuke update weer op deze somberige grijze dagen (althans, hier dan). En wat een lieve foto's zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 20:41 



 
Profiel   

marley93 schreef
Leuke update weer op deze somberige grijze dagen (althans, hier dan). En wat een lieve foto's zeg!

En nog een veel beter live verslag! Sorry voor al het gebrabbel hahaha! :') Ennuh... met toestemming! :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 08:08 



 
Profiel   

Heerlijke dat geluid van hoe paardenkiezen de winterwortelen vermaalden tussen hun kiezen... Mijn 1,50 meer dan waard en om zulke tevreden dieren te zien... En dan dat HONG-HONG-HONG... geluid erbij! :) Een tevreden paard is een gevuld-met-penen paard. Toch? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 12:15 



 
Profiel   

Mag ik je inhuren om te poetsen _O-.
Heerlijk dat je zo kan genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 06:37 



 
Profiel   

Wat leuk weer zeg!!

Wat fijn ook op bokt dat iedereen begrijpt dat dit zo waardevol is voor je <3

Heerlijk he, Die dankbaarheid van paarden!?


Geniet er maar fijn van!

Je hebt een leuk plekje gevonden waar jij jezelf mag zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 06:41 



 
Profiel   

Mando schreef
Mag ik je inhuren om te poetsen _O-.
Heerlijk dat je zo kan genieten.

Tuurlijk, als je me vanuit ZUID-HOLLAND wil komen ophalen om naar FRIESLAND te komen? Ik doe het graag! :')

Jolliegirl schreef
Wat leuk weer zeg!!

Wat fijn ook op bokt dat iedereen begrijpt dat dit zo waardevol is voor je <3

Heerlijk he, Die dankbaarheid van paarden!?


Geniet er maar fijn van!

Je hebt een leuk plekje gevonden waar jij jezelf mag zijn.

Héél waardevol! :D De dankbaarheid straalde er van af, en ze wisten DONDERSGOED wat er in die poetskist van mij zat behalve poetsspullen... (ze volgden me gewoon hahaha, oortjes naar mij en meewandelen maar!)

Video al gezien hoe druk-doende ik bezig ben? Sorry voor al het geblabber tussendoor! :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 07:56 



 
Profiel   

Kan best, ben toch ook verhuisd 13 jaar geleden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 10:26 



 
Profiel   

Haa wat een leuk filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 10:28 



 
Profiel   

Heerlijk om te zien dat jij en de paarden zo genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 10:29 



 
Profiel   

Echt zo ontzettend fijn dat je dit plekje hebt gevonden, TS. Dit doet je volgens mij ontzettend goed, ook buiten de paarden om.
Leuk filmpje ook! Ik heb hem een beetje doorgespoeld zo af en toe omdat ik niet heel veel tijd had, maar ze genieten er duidelijk van dat je ze zo verwent. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:45 



 
Profiel   

Matheno schreef
Haa wat een leuk filmpje!

Bedankt!!!!! _/-\o_ doe ik het een beetje goed? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:53 



 
Profiel   

De paarden boffen met zo'n toegewijde verzorger. Fijne plek heb je gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 12:13 



 
Profiel   

Die paardjes boffen maar met jou CA, heerlijk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 12:38 



 
Profiel   

Wat heerlijk dat jullie elkaar zo gelukkig kunnen maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 12:43 



 
Profiel   

Moon10 schreef
De paarden boffen met zo'n toegewijde verzorger. Fijne plek heb je gevonden.


Ja echt hé, volgende keer zijn misschien de andere twee aan de beurt! :) (Mien en Roosje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 12:58 



 
Profiel   

STA IK ALWEER IN UITGELICHT!? JA DUS! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 20:54 



 
Profiel   

marley93 schreef
Echt zo ontzettend fijn dat je dit plekje hebt gevonden, TS. Dit doet je volgens mij ontzettend goed, ook buiten de paarden om.
Leuk filmpje ook! Ik heb hem een beetje doorgespoeld zo af en toe omdat ik niet heel veel tijd had, maar ze genieten er duidelijk van dat je ze zo verwent. :D

Ach maakt helemaal niet uit, in december probeer ik iets te doen met kerststijl zoals iets van een fotoshoot met kerstmuts en zo, hopelijk werken ze een beetje mee en zo. :) Rijden is dan iets te glibberig voor de dieren ivm ijzelplekken en zo! Wil OP het paard zitten, niet ERONDER! :oo #) %)

Nee, geen Bambi-Op-Het-IJs-perikelen..........
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen