Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Help, soms ben ik te slim voor mezelf

 
Profiel   

Vorige week dacht ik: oké ik was de staldeken van Aladdin in de wasmachine.
Om de trommel te beschermen haal ik natuurlijk alle metalen clipsen eraf.

En natuurlijk leg ik de losse clipsen op een handige plek, zodat ze niet kwijt kunnen raken.

Je snapt het al.... de deken is nu schoon en droog.

Maar waar heeft de slimme versie van mij de clipsen neer gelegd????

Zoek zoek zoek


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 18:59 



 
Profiel   

I feel you.
Zulke zoektochten heb ik ook iets te vaak :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:01 



 
Profiel   

In een laatje vlakbij de wasmachine? Onderin de wasmand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:01 



 
Profiel   

_O-

Herkenbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:12 



 
Profiel   

Heel herkenbaar dit. Hopelijk krijg je een geniale ingeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:16 



 
Profiel   

Bedankt voor het openen van dit topic, nu ben ik helemaal van slag door de term “clipsen”… :')

Ooit was het leven eenvoudig. Je hebt ‘een clip’, en het meervoud ‘clips’. Maar nu lijkt niets meer zeker. Clipsen? Wat is dat? En dan ga je googlen en zie je dat het woord vaker gebruikt wordt. :oo Hoe dan???? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:23 



 
Profiel   

@jiehaaa
Graag gedaan.binmiddels heb ik de clipsen heel wat meer scheldwoorden gegeven hahah niet voor herhaling vatbaar.

Waar zijn die k@t dingen?

}:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:35 



 
Profiel   

Ik zou ze aan het staartriempje / bilriempje / beenkoordje vastclipsen nadat ik die met de hand heb uitgewassen en dan ze met z’n allen aan de waslijn hangen. Maar ja, dat ben ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:36 



 
Profiel   

Briljant, dit zou mij ook overkomen :') heb je ergens een plek waar je dingen zoals eenzame sokken en losse knopen enzo bewaart, misschien ligt het daarbij? Op de trap? Vlakbij je stalschoenen onder het motto: ze moeten naar stal dus als je je stalschoenen aantrekt dan neem je die dingen ook meteen mee? In je jaszak? Heb je ze al klaargelegd in je poetskist of in de stalkast?

Weet je zeker dat Aladdin ze niet heeft gejat, ik heb ooit eens gehoord dat dat een schooier en een straatrat is >;) en een vlegel, zwerfkat... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:41 



 
Profiel   

Visualiseren wat je toen deed kan vaak helpen, er zijn dagen dat ik niets anders doe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:41 



 
Profiel   

Op de wasmachine gelegd en dat bij het centrifugeren ze achter de wasmachine zijn getrild/gevallen? Heb ervaring helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:41 



 
Profiel   

nimbletje schreef
Op de wasmachine gelegd en dat bij het centrifugeren ze achter de wasmachine zijn getrild/gevallen? Heb ervaring helaas

Ja op deze manier was ik mijn oorbellen kwijt! Die lagen in de rand tussen mijn bed en matras. %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:44 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
nimbletje schreef
Op de wasmachine gelegd en dat bij het centrifugeren ze achter de wasmachine zijn getrild/gevallen? Heb ervaring helaas

Ja op deze manier was ik mijn oorbellen kwijt! Die lagen in de rand tussen mijn bed en matras. %)

Te hard gecentrifugeerd in je bed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:45 



 
Profiel   

nimbletje schreef
Op de wasmachine gelegd en dat bij het centrifugeren ze achter de wasmachine zijn getrild/gevallen? Heb ervaring helaas


Ik weet zeker dat ik ze niet op de wasmachine heb gelegd, want ik heb kittens, die alles kunnen gebruiken. Dus heb ik ze veilig weg gestopt. Maar ja, waar?


[ img ]


De paarden staan aan huis. Paardenspullen slingeren overal

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:46 



 

In je broekzak! En anders heilige Antonius even om hulp vragen, die weet wel waar ze liggen! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:52 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
nimbletje schreef

Ja op deze manier was ik mijn oorbellen kwijt! Die lagen in de rand tussen mijn bed en matras. %)

Te hard gecentrifugeerd in je bed :')


En hier ging ik gestrekt om!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:30 



 
Profiel   

Hahaha dat ook!

Maar nee er staat zo’n kallax kast naast mijn bed en heb denk ik met mijn dekbed de oorbellen van de kast tussen het matras en mijn bed geschoven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:31 



 
Profiel   

:D
Ik leg de clipsen en riemen altijd aan de stal en neem dan het deken mee naar binnen.
Misschien voor de zekerheid toch ook even aan de stallen checken ?

Edit; ik lees net dat het al van vorige week is. Als ze al aan de stal lagen, zijn de kittens er nu wel mee weg vrees ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:35 



 
Profiel   

culaccino schreef
In je broekzak! En anders heilige Antonius even om hulp vragen, die weet wel waar ze liggen! :))


Zo die heb ik lang niet gehoord, zei mn oma altijd :+

Ts, ik zou nieuwe kopen, want altijd als je nieuwe koopt als je iets kwijt bent, vindt je het direct :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:15 



 
Profiel   

Zoooo herkenbaar!
Ik ben opzoek naar 20 papiertjes, al op maat gesneden, voor de traktatie van mn dochter van aanstaande dinsdag.....
Waar het lag was niet handig/logisch, dus ik heb het op een slimmere plek gelegd.
Op de oude plek liggen ze dus echt niet meer, want die weet ik nog!
Waar het

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:17 



 
Profiel   

Tijd om te shoppen voor een nieuw deken. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:44 



 
Profiel   

Mando schreef
Tijd om te shoppen voor een nieuw deken. _O-


Vandaag net bij Epplejeck een Bucas Recuptex gekocht voor Aladdin met 20% korting. Daar zitten alle clips gewoon nog aan hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:06 



 
Profiel   

Je vindt ze op de laatste plek waar je zoekt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:09 



 
Profiel   

Nog niet gevonden ? Ik ben benieuwd waar je ze uiteindelijk vindt
Ik heb weleens een spaarpot met iets van vijf honderd euro verstopt voor mijn man (die haalde er vaak ff wat uit, omdat hij geen zin had in pinnen). Ik heb echt dagen gezocht, toen ik maanden later er wat in wilde stoppen :D

Tot vorig jaar hadden wij een wasservice op stal en liet ik alles er aan.
Nu ga ik naar de Shell, vlakbij mijn huis, daar hebben ze van die grote machines en laat ik ook alles er gewoon aan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:36 



 
Profiel   

IN de koelkast?
Ergens is of op een kastje? Succes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen