Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Na een ongeluk weer verder, en een kleintje op komst!

 
Profiel   

Hey hoi!

Ik ben nu ondertussen ruim 3 maanden geleden van mijn (verzorg) paard af gevallen, flinke smak gemaakt en een zeer complexe breuk in mijn pols opgelopen. :(

Ik heb na mijn ongeluk een paar keer een vriendin gevraagd om te gaan longeren om het paard wel in het werk te houden ( met de gedachte dat ik er na 2 maanden wel weer op zou zitten, nou mooi niet dus)
De merrie in kwestie is drachtig, ik had stiekeme hoop dat ik nog wel even zou kunnen rijden voordat ze te ver in haar dracht zou zijn maar omdat ik zelf nog revaliderende ben heeft dit niet zo mogen zijn.

Het verzorgen kan ik nog niet alleen ivm mijn pols, hierdoor moet er dus altijd iemand mee en dat moet maar net kunnen. Voor het ongeluk was ik er 3/4 keer per week en nu als ik geluk heb 1 keer in de 2 weken ;(

Vandaag ben ik maar even met haar aan de hand een kwartiertje gaan stappen, heb gelezen dat dit goed is voor een drachtige merrie :) In het voorjaar verwachten wij haar veulentje, dat wordt echt mijn lichtje in de duisternis! :D

Ergens komt het dus wel goed uit dat ze drachtig is, haha. had beter iets later in het jaar kunnen vallen want wanneer ik weer mag gaan rijden, heeft zij d'r een kleintje bij staan :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:18 



 
Profiel   

Ahh wat balen zeg! Je geduld wordt uiteindelijk wel beloond ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen