Eerste galop, op buitenrit, van mijn draver!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Darliiing7
Berichten: 332
Geregistreerd: 22-01-19

Eerste galop, op buitenrit, van mijn draver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-22 21:17

Wat ben ik trots op mijn knappe man!!

Ik heb sinds een klein jaartje een superlieve Franse draver ruin ban 7 jaar. Hij komt uit de drafsport en is helaas in beslag genomen bij de vorige eigenaar wegens verwaarlozing.

Na dagen, weken, zelfs maanden weigeren om te galopperen, heeft hij deze week het genot van galop onder het zadel ontdekt!
En dus gingen wij vandaag op buitenrit met ons rijmaatje en ja hoor, meneer liet heel trots zijn galopje zien!! *\o/* _/-\o_

Zowel het aanspringen als de galop zelf zijn nog vrij slordig en ongecontroleerd, maar ik ben al zo trots op hem dat hij het al doet! En nu gaan we daar rustig aan verder werken zodat hij leert rustiger en gecontroleerder te galopperen!! :D


Maar ik ben echt supertrots op mijn knapperd! En onze rijmaatje vond het ook echt geweldig om hem er zo van te zien genieten!! <3
Dat verdiende een paar lekkere suikerklontjes voor Raijin en een lekker drankje voor het vrouwtje, na de rit!! :9

Afbeelding

Afbeelding

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Eerste galop, op buitenrit, van mijn draver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:49

Wat goed! Je ziet jou helemaal stralen! :D

kally
Berichten: 5253
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Eerste galop, op buitenrit, van mijn draver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 00:06

Daar mag je rustig trots op zijn, om je geduld om hem zover te laten komen, je ziet er super trots uit en op naar nog meer mooie ritjes samen…...

marley93

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Eerste galop, op buitenrit, van mijn draver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 06:43

Superleuk! Op naar nog veel van dit soort trotse momenten :D

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 06:50

Wauw wat een overwinning <3

Spoiler:
(En hopelijk vat je dit niet als kritiek op, maar ik vind hem wel erg kort staan voor. Aangezien ik daardoor zelf heel lang getobd heb, wijs ik je er toch even op :) )

Darliiing7
Berichten: 332
Geregistreerd: 22-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 13:29

lies_sparkle schreef:
Wat goed! Je ziet jou helemaal stralen! :D


Ja was ook echt een supertof moment en ik ben ook echt enorm trots op hem <3

Darliiing7
Berichten: 332
Geregistreerd: 22-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 13:31

kally schreef:
Daar mag je rustig trots op zijn, om je geduld om hem zover te laten komen, je ziet er super trots uit en op naar nog meer mooie ritjes samen…...


Ja, is ineens een hele andere ervaring nu hij durft en kan en wil galopperen :9 een stuk aangenamer en ik ben ook gewoon supertrots ophem, geeft me nog meer het gevoel dat onze band echt supersterk is geworden <3

Darliiing7
Berichten: 332
Geregistreerd: 22-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 13:32

Simbaa schreef:
Wauw wat een overwinning <3

Spoiler:
(En hopelijk vat je dit niet als kritiek op, maar ik vind hem wel erg kort staan voor. Aangezien ik daardoor zelf heel lang getobd heb, wijs ik je er toch even op :) )



Ja, echt hé :9 na bijna een jaar proberen en aanmoedigen, vertrouwt hij me eindelijk genoeg om het te doen! Dit maakt me nog duidelijker dat onze band steeds beter en beter wordt <3 en dat het vertrouwen echt enorm sterk is tussen ons :knuffel: