Bijna gedekt door langslopende hengst!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amillion

Berichten: 113
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Bijna gedekt door langslopende hengst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 20:01

Ik heb het opgepakt met de verantwoordelijke deze pakt dit met de betreffende mevrouw op. Heel fijn gesprek gehad.
Hier kan een slotje op

Wish23
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 20:21

Wat ontzettend gevaarlijk zeg! Voor de paarden, maar zeker ook voor jouzelf!!
Lastig dat het verder een fijne stal is, maar je bent daar nu niet meer lekker ontspannen met je paard bezig lijkt me.

amillion

Berichten: 113
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 22:34

Wish23 schreef:
Wat ontzettend gevaarlijk zeg! Voor de paarden, maar zeker ook voor jouzelf!!
Lastig dat het verder een fijne stal is, maar je bent daar nu niet meer lekker ontspannen met je paard bezig lijkt me.


Tja ik hoop dat iedereen hier van geleerd heeft en er gelukkig nu geen schade is aangedaan. Ik hoop dat de mensen beter gaan opletten en bewust is van de risico’s als je met een hengst gaat lopen

Wish23
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 23:43

Ja dat zou wel fijn zijn, maar dat heb je niet altijd in de hand. Hoe is het voor jou nu daar op stal dan? Blijf je daar wel staan?

amillion

Berichten: 113
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-23 14:17

Wish23 schreef:
Ja dat zou wel fijn zijn, maar dat heb je niet altijd in de hand. Hoe is het voor jou nu daar op stal dan? Blijf je daar wel staan?


Dat heb je nooit in de hand waar mensen zijn zullen zeker fouten gemaakt worden. Deze mevrouw was gewoon niet capabel om met zo een hengst te lopen dat is zeker waar. Ik zal in de toekomst meer bewust zijn van de risico’s. Het is zeker een eye opener voor iedereen. Maar ben al bij dat er geen schade aan mijn paard of de hengst is aangedaan en een excuses van het management die verantwoordelijk was van de mevrouw was zeker op zijn plaats. Die heb ik wel gekregen dus ik ben gekalmeerd. Ook geven ze aan dat mevrouw hier op aangesproken gaat worden.


Er kan een slotje op dit topic

DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Bijna gedekt door langslopende hengst!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-23 14:24

Fijn dat het uitgesproken is. :j
Slotjes worden zelden geplaatst hiervoor.