Wat!? JIJ hier!? Mini-boktmeetje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Wat!? JIJ hier!? Mini-boktmeetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-23 17:10

Ja was dat even een surprise! Wilde ik op de Rijnstone Ranch bij H'wijk vragen naar tarieven, wordt ik naar de kantine gestuurd... waar bokker Chamion staat!! Ze vroeg 'Jij bent toch CoonArt van Bokt? Ik ben Chamion!'. Zooo! Leuk!

Gelijk een hele tour over het terrein gehad van haar, en ook even HOI (dikke knuf!) aan haar pony gegeven. Wat een dótje! :knuffel:

Maar het is een heel groot terrein met hele aardige mensen. Maar leuk zeg. Totale verrassing!

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Wat!? JIJ hier!? Mini-boktmeetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 17:16

Wat leuk, dan ben je op het terrein geweest waar ruim 40 jaar geleden mijn liefde voor de paarden is begonnen. Toen heette het nog De Bronkhorst.
Woon je fijn in Harderwijk? Daar heb ik ook jaren gewoond, nu gelukkig in de Achterhoek.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-23 17:18

suffie schreef:
Wat leuk, dan ben je op het terrein geweest waar ruim 40 jaar geleden mijn liefde voor de paarden is begonnen. Toen heette het nog De Bronkhorst.
Woon je fijn in Harderwijk? Daar heb ik ook jaren gewoond, nu gelukkig in de Achterhoek.

Héél (dol)fijn! (sorry, pun kon ik niet laten haha!) maar gewoon aardige nette mensen die steeds even met je willen babbelen! Véél meer open dan waar ik eerst woonde... :)