Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 18:31

1 voordeel.
Bokkers die nu lekker katten tegen elkaar. Zo komt er vast wel een slotje :D

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 18:35

Koper schreef:
cursebreaker schreef:
Misschien is het idd niet privé meer maar ze beslist nog steeds dan zelf wat ze wel en niet verder bespreekbaar maakt nog erover en dat kan een ander niet voor haar invullen of verwachten dat ze meer vrijgeeft - hoe nieuwsgierig sommige ook zijn ernaar en hoe oprecht die interesse dan ook mag zijn. Ze heeft aangegeven dat de bijrijder gestopt is dus in principe is de kwestie waarvoor het topic geopend werd nu klaar toch.

Tuurlijk, niemand betwist dit ook. Alleen is het ook helemaal prima als mensen in dit topic aangeven het jammer te vinden dat er geen uitgebreidere update is gekomen. Als mensen dat aangeven is daarmee namelijk niet bedoeld dat TS dat móét doen. Maar wie weet bedoelen mensen wel gewoon dat ze het jammer vinden dat haar bericht zo summer is :)*


Ja, snap ik- ik zou het zelf ook interessant hebben gevonden hoor om meer te horen, al was het alleen al voor TS om misschien d’r ei kwijt te kunnen. Maar snap ook dat ze het om wat voor reden dan ook niet wilt. En mij was het wel duidelijk an zich dat voor nu, TS er niet op in gaat/wil gaan en dan kan dat ook wel geaccepteerd worden Ipv dat het meermaals gezegd word dat het toch wel zo jammer is dat er geen uitgebreider bericht komt.

Maar tja, geschreven woorden kunnen dan ook nog anders overkomen idd, want sommige opmerkingen kun je best met een verkeerde toon lezen/opvatten waardoor het best drammerig/eisend over kan komen bv. dat maakt het altijd lastig online. Maar met dit denk ik persoonlijk: let it be. Ze heeft gereageerd en er is een conclusie op het probleem gekomen. Maar ja ik snap zeker ook de vragen wel, alleen hebben die denk ik op dit punt weinig nut :)

sasja0705
Berichten: 1981
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 18:41

DuoPenotti schreef:
1 voordeel.
Bokkers die nu lekker katten tegen elkaar. Zo komt er vast wel een slotje :D


Geweldig _/-\o_

Maar wel op het punt :)

VuurVleugels
Berichten: 1765
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 19:18

DuoPenotti schreef:
1 voordeel.
Bokkers die nu lekker katten tegen elkaar. Zo komt er vast wel een slotje :D


My thoughts exactly :')

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 19:20

Is het echt nodig dat t allemaal zover komt ...
Het is duidelijk dat ts niet meer wil reageren, speculeren waarom niet heeft weinig nut.
Wie weet komt er ooit een update en miss ook niet. Maar met dit gedoe zeker niet.

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 19:33

Dat slotje komt zo wel :=

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 19:37

Wat een uit de hand gelopen topic. :=
Fijn TS dat ze gestopt is, hopelijk ben je nu van het gedoe af.

Jolien87

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 20:03

Is het al in een aantal op gekomen dat het ook wellicht door hun reacties komt dat TS er geen trek meer in heeft om nog uitgebreid te reageren?

Dat ze hulp vraagt maakt niet dat ze ons ook maar iets van een verklaring verschuldigd is.
Die keuze is nog altijd aan haar.

imaudy
Berichten: 5046
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 21:06

Mondy schreef:
Is het echt nodig dat t allemaal zover komt ...
Het is duidelijk dat ts niet meer wil reageren, speculeren waarom niet heeft weinig nut.
Wie weet komt er ooit een update en miss ook niet. Maar met dit gedoe zeker niet.


Dan zeg je, misschien komt er ooit wel een update. Ik was idd best nieuwsgierig, maar dit is toch hopelijk niet zo belangrijk voor ons dat wij een uitgebreide update nodig hebben met liefst een filmpje van de eerste reactie van de bijrijdster :')

Maartje1990

Berichten: 22283
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 21:24

Ik zie toch geen gekat of uit de hand gelopen topic? Enkel gewoon normale reacties.

paars

Berichten: 5564
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:21

Natuurlijk is de keuze aan TS. Maar verwachten kan altijd hè. En ik verwachtte iig niet dat TS er een slotje op wil gooien. De wereld draait gerust door. Bij de volgende hulpvraag van TS echter doe ik een stapje opzij, dat weet ik wel. Want zo werkt het wat mij betreft hier niet.

VuurVleugels
Berichten: 1765
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:36

Jemig mensen doe even niet zo respectloos!

Ik weet íets meer dan jullie en het ging er heftig aan toe. Jammer dan dat jullie bevrediging niet verzadigd wordt, maar TS heeft andere dingen aan d'r hoofd.

Doe even niet zo enorm respectloos allemaal, met recht hebben op antwoorden en "nou de volgende keer weet ik het wel" _-:(

Ga maar eens in TS d'r schoenen staan, kijken hoe dat is.

(edit: uiteraard niet bedoeld naar de mensen die het jammer vinden maar volledig accepteren dat er geen verdere uitleg komt.)
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 16-10-23 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Phonix
Berichten: 1099
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:36

Wat een gezeur zeg. Niet raar dat er oorlog is in de wereld.

Ts is niemand iets schuldig. Soms kan je ook iets geven zonder iets terug te verwachten. Laat mensen in hun waarde…

VuurVleugels
Berichten: 1765
Geregistreerd: 07-06-19

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:38

Mooi gezegd Phonix. Soms mag je best geven zonder terug te verwachten. Wordt de wereld een stuk leuker van.

Celebi
Berichten: 3657
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:57

TS, mocht je dit nog lezen: Wat naar dat het onprettig verlopen is. Ik hoop dat het iets is wat je uiteindelijk wel goed achter je kunt laten en daarna weer volop kunt gaan genieten van je paard. Ondanks dat er hier allerlei reacties nog komen die je op elke manier kunt interpreteren hoop ik vooral dat het je steun kan bieden dat iedereen blijkbaar zo betrokken was bij je situatie. Ik denk dat het meerendeel geschrokken was en je advies wilde geven om er het beste van te maken. Dat die betrokkenheid nu ook resulteert in een (onbewust) verlangen om de ontknoping te horen, hoort daar misschien een beetje bij. Dat zit in de mens..

Ik schrijf dit overigens nog in de hoop dat het topic met of zonder slotje in ieder geval positief opgevat kan worden. Ik denk namelijk dat we allemaal op 1 lijn zitten daarin, maar de uitvoering is soms wat plat. :o

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 22:58

Juist uit zo’n kort antwoord kun je met het hele verhaal in je achterhoofd nemend zelf ook wel concluderen dat het geen fijn gesprek is geweest. Ontzettend vervelend voor ts en toch vind ik het heel erg goed van haar dat ze voor zichzelf, haar paard en het fijne plekje waar ze nu staat is opgekomen. Dat vereist moed wanneer je dit eerder om wat voor reden dan ook niet deed, durfde of kon.
Dus compliment, knap gedaan +:)+

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Bijrijder problemen, hoe vertellen dat ik wil dat ze stopt .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 23:02

Ts fijn dat ze gestopt is. Maar zal vast geen gemakkelijk gesprek zijn geweest.

Verder heeft het hopelijk geen verdere gevolgen voor je stalling en kan je lekker onbezorgd genieten van je eigen paard.