Noble Touch @ Springwork (parcours)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brittje88
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-03-07
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:51

vind toch ook wel dat je beter die spoortjes af kan doen. Lachen Als jij je voeten zo erg naar buiten wijst kan het gewoon niet anders dan dat die sporen tegen die buik zitten.
Ben ook meer van mening dat je sporen moet gebruiken om je hulpen te verfijnen en die heb je volgens mij bij springen dan niet nodig. Maar goed dat ben ik. Lachen

Replay

Berichten: 442
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Wijchen

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:35

Een goede, allround, instructrice kan je met zowel dressuur als springen een heel eind op weg helpen. Als je idd je eigen manier niet echt wilt veranderen, dan is het moeilijk een geschikte voor jou te vinden.

Wel moet je eraan denken dat zij al heel wat ervaring hebben en dat hun manier echt niet fout is (mits je een goede hebt natuurlijk).
Fouten durven toegeven is het belangrijkste en instructies aannemen en gebruiken komt daarna.

Probeer het eens bij een vereniging in je buurt of zet ergens een advertentie!

Anoniem

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:18

Replay schreef:
Een goede, allround, instructrice kan je met zowel dressuur als springen een heel eind op weg helpen. Als je idd je eigen manier niet echt wilt veranderen, dan is het moeilijk een geschikte voor jou te vinden.

Wel moet je eraan denken dat zij al heel wat ervaring hebben en dat hun manier echt niet fout is (mits je een goede hebt natuurlijk).
Fouten durven toegeven is het belangrijkste en instructies aannemen en gebruiken komt daarna.

Probeer het eens bij een vereniging in je buurt of zet ergens een advertentie!


nouja ik wil best dingen veranderen maar wat ik vaak spring instuctrices hoor en zie doen is paarden voor de hindernis laten zetten en dan zo hard mogelijk slaan en stampen dan opnieuw aanrijden en het paard er over heen slaan... Dat soort dingen en geloof mij maar die instructeurs/instructices zitten al vrijlang in het vak en springen vaak ook hoog in de top... En dat soort dingen wil ik gewoon écht niet.

SpeedyValena

Berichten: 58
Geregistreerd: 18-07-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:27

Heey !

Dit is bij Truus hofs.
Ik heb daar mijn pony 4 jaar gestalt.
En ben er sinds een half jaar weg.
Staat jou paard daar ?

Yelske
Berichten: 35
Geregistreerd: 28-05-07

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:36

Heey,

Zoals als al genoemt is. Vooruit kijken op de sprong. En probeer em iets later te laten springen. Probeer iets langer te wachten. Dan zal hij waarschijnlijk ook beter uitkomen. En die cavalettie met gemak springen. Met spoortjes kan je best rijden. Ik heb ze ook nodig om me been te verfijnen. Alleen probeer ze dan wel van de buik af te halen. En probeer soms iets meer je hand mee te geven. Niet losgooien. Maar los contact.
Veel suc-7 ermee!

Anoniem

Re: Noble Touch @ Springwork (parcours)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 07:25

SpeedyValena schreef:
Heey !

Dit is bij Truus hofs.
Ik heb daar mijn pony 4 jaar gestalt.
En ben er sinds een half jaar weg.
Staat jou paard daar ?


Nee, mijn paard staat daar niet, we rijden daar zo nu en dan eens Knipoog