Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat!! Nog eens springen met Diallo

 
Profiel   

Hey, leuk dat je even komt kijken :D

Diallo is 6 jaar in mijn bezit geweest en ken hem intussen alweer meer dan 10 jaar.
Hij is inmiddels al 3 jaar geleden verkocht aan 1 van mijn beste vriendinnen waardoor ik zo af en toe nog eens van hem kan genieten :j En springen deden we toch altijd het liefste.. hij is niet de gemakkelijkste, maar ik ken dat paard intussen wel goed genoeg :Y) Genoeg om er na 1 jaar terug op te stappen en een paar sprongetjes te nemen. Mijn houding.. is niet alles nee, maar hou het even in gedachten dat ik al 2,5 jaar niet meer intensief rijd, hooguit eens een paard uitstappen :') En ja sneakers is inderdaad niet de beste en meest veilige optie maar het was nu zo


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Superblij uiteraard
[ img ]

[ img ]

Dat het lang geleden is :')
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hoe hoger we gingen, des te beter het eruit zag :Y)


[ img ]
De allerknapste <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-18 19:32 



 
Profiel   

Het lijkt wel alsof hij dezelfde afstand af wil leggen, dus bij een lage sprong maar een hele lange sprong ervan maakt, haha. Ziet er leuk uit, leuk ook dat t mogelijk is :)

(Oh en maar goed dat je zweep niet 10cm langer is, dan had ie wat bakjes geraakt := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-18 19:35 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Het lijkt wel alsof hij dezelfde afstand af wil leggen, dus bij een lage sprong maar een hele lange sprong ervan maakt, haha. Ziet er leuk uit, leuk ook dat t mogelijk is :)

(Oh en maar goed dat je zweep niet 10cm langer is, dan had ie wat bakjes geraakt := )

Waren een paar ongelukkige momenten dat we niet goed uitkwamen, het is immers ook lang geleden voor hem dat hij nog intensief heeft gesprongen! :D

En ja weet dat het niet ideaal is om met een dressuurzweep te springen maar ik heb in die 6 jaar niet anders gedaan en het is gelukkig nog nooit misgegaan :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-18 19:46 



 
Profiel   

Woahh dat is lang geleden! Super leuk dat je dit weer eens kon doen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 09:36 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Woahh dat is lang geleden! Super leuk dat je dit weer eens kon doen! <3

Nu wel enorm stijf _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 10:28 



 
Profiel   

Toppers <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 11:37 



 
Profiel   

xTitanic schreef
theadora99 schreef
Het lijkt wel alsof hij dezelfde afstand af wil leggen, dus bij een lage sprong maar een hele lange sprong ervan maakt, haha. Ziet er leuk uit, leuk ook dat t mogelijk is :)

(Oh en maar goed dat je zweep niet 10cm langer is, dan had ie wat bakjes geraakt := )

Waren een paar ongelukkige momenten dat we niet goed uitkwamen, het is immers ook lang geleden voor hem dat hij nog intensief heeft gesprongen! :D

En ja weet dat het niet ideaal is om met een dressuurzweep te springen maar ik heb in die 6 jaar niet anders gedaan en het is gelukkig nog nooit misgegaan :P


T was ook niet als aanval hoor Haha, ik vond t grappig :) super leuke foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 13:03 



 
Profiel   

Ook niet zo opgevat *\o/*
dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-18 13:09 



 
Profiel   

Wat gaaf! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 10:19 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-18 11:42 



 
Profiel   

Dankjewel nog :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 16:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen