Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

1e keer springen

 
Profiel   

Halloo allemaal!

Vandaag voor de eerste keer gesprongen met mn nrps pony merrietje. Ze is net 5 jaar en zijn begin mei begonnen met zadelmak maken nadat we haar als doodsbange pony gekocht hebben in september. We hebben er nu ongeveer 15 keer mee gereden en ze pakt alles super op. We hebben haar al een aantal keer vrij laten springen en dit vond ze erg leuk. Dus toen er vandaag een hindernisje in de bak stond maar is gekeken of ze het onder het zadel net zo leuk vond. Eerst wat balkjes gestapt en gedraaft en daarna een laag kruisje wat helaas nie op de foto staat. Maar wel de foto's van het wat "hogere" hindernisje waar ze dan toch echt over moest springen ipv draven. Nou genoeg gepraat nu de foto's


[ img ]


[ img ]


[ img ]



[ img ]



[ img ]


Zoals te zien op de foto's hebben we het kort en laag gehouden maar vond ze t heel erg leuk. En ben ik een super trots baasje <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 00:05 



 
Profiel   

Leuke pony, ziet er erg braaf uit. Jij bent er alleen wel echt te groot voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 05:42 



 
Profiel   

Wat een mooie pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 08:34 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Leuke pony, ziet er erg braaf uit. Jij bent er alleen wel echt te groot voor.


Vind dat wel meevallen, dit gaat nog wel.
Van wat ik op de foto's kan zien zit je de pony niet in de weg en rijd je hem netjes ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 11:08 



 
Profiel   

Leuke pony hoor! :) Veel plezier met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 11:10 



 
Profiel   

Enorm knap ding!!! Vind ook niet dat je te groot bent. Misschien voor het plaatje, maar zoals hierboven ook vermeld zit je hem niet in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 11:11 



 
Profiel   

Wat een leuke pony en zo te zien doet ze het super goed.

Is het de bedoeling dat jij haar blijft rijden of rijd je haar alleen in? Want voor inrijden snap ik wel dat jullie kiezen voor een handige ruiter die aan de grote kant is. Jonge kids missen toch vaak de handigheid om een pony in te rijden. Ik zou zelf niet te lang doorrijden op deze pony. Ik vind je niet alleen voor het oog te lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 11:30 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Wat een leuke pony en zo te zien doet ze het super goed.

Is het de bedoeling dat jij haar blijft rijden of rijd je haar alleen in? Want voor inrijden snap ik wel dat jullie kiezen voor een handige ruiter die aan de grote kant is. Jonge kids missen toch vaak de handigheid om een pony in te rijden. Ik zou zelf niet te lang doorrijden op deze pony. Ik vind je niet alleen voor het oog te lang


We gingen eigenlijk voor een paard kijken, maar toen we daar waren stond er een pony'tje die bang achterin de stal stond. Dus toen maar besloten dat we haar kochten. Met de bedoeling veel grondwerk, het vertrouwen geven in mensen want je kon dr nog geen halster aan doen en later op t gemakje inrijden. En als ze braaf genoeg is een fijn huisje zoeken waar ze een kindje heel blij zou gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 12:47 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Leuke pony, ziet er erg braaf uit. Jij bent er alleen wel echt te groot voor.


Ik ben idd een beetje lang voor haar gelukkig ben ik maar 45kg en is ze een stevige pony. En zoals hier boven al gezegt hebben we haar gekocht omdat ze heel bang was en ik haar t vertrouwen in mensen terug wilde geven, inrijden en een fijn huisje met kindjes die haar helemaal geweldig vinden voor haar te gaan zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 12:52 



 
Profiel   

Dat is een mooi streven. Fijn om te horen dat je zelf beseft dat je wel te groot bent en dat het rijden alleen voor het inrijden is. Hopelijk kunnen jullie de pony en kindjes blij maken. Ze is sowieso al erg mooi dus jullie vinden vast een goed huisje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 12:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen