Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

2de manche clubkampioenschap.

 
Profiel   

Hallo iedereen.
Op stal waar ik sta is er 3 keer per jaar een manche van het clubkampioenschap. Dit was de 2de manche.
Normaal doe ik cavaletti en 50cm mee, maar deze keer onder lichte dwang 50 en 70 meegesprongen.
Mijn houding trekt op niet veel, maar hier word hard aan gewerkt. Ik kom van blijven zitten constant.

50cm:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

70 cm

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Oh wat was ik blij.

[ img ]

Ik wil er 1 in groter formaat willen laten afdrukken. Maar welke?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 06:45 



 
Profiel   

Laatste foto. Daar sta je blij op. Probeer iets meer naar voren te gaan maar oefenen baart kunst.

Is dat op horsehotel Wouterse velden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 09:05 



 
Profiel   

Ja klopt, is horsehotel de wouwerse velden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:04 



 
Profiel   

Leuk zeg! Maar wat zit je er gespannen op! Vind je het ook echt spannend of lijkt dat zo. Volgens mij wil je paardje graag springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:09 



 
Profiel   

Ik zou ook voor de laatste gaan! Daar kijk je blij en die foto oogt het fijnst.

Persoonlijk zou ik als ik jou was even wachten met hoogtes springen en het bij cavaletti's houden. Corrigeer me als ik het fout zie, maar ik krijg het idee dat je moeite hebt met je balans boven de sprong. Het kan helpen om tussen je normale training door regelmatig even de verlichte zit mee te pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:17 



 
Profiel   

Leuk paardje heb je braaf dier .
Ik zou toch je niet meer laten dwingen om hoger mee te doen .
Ziet er niet prettig uit voor het paard als je zo gespannen (en in de weg ) erop zit .
Altijd je eigen gevoel volgen moet wel leuk blijven paardrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:19 



 
Profiel   

ik doe het in men broek als ik hoger dan 50 moet, paardje vind het meer dan leuk, ik heb er vroeger ook 90 mee gesprongen. Het vreemde is hoe hoger ik ermee spring hoe meer ik eraan te zeggen heb in het parcours, de 50 cm had ik er totaal niets aan te zeggen, gewoon leunen om bochtjes te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 10:48 



 
Profiel   

Ik vind het er niet heel prettig uit zien helaas. Oefen je veel met de verlichte zit, kan iemand je daar misschien mee helpen?

Paard lijkt het heel erg leuk te vinden maar je zit nu behoorlijk in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 09:36 



 
Profiel   

veel blijven oefenen met je lesgever op een onafhankelijke zit en je verlichte zit. ook veel balkjes en lage hindernissen. Voorlopig is de hoogte niet belangrijk gewoon op een leuke ontspannen manier de kneepjes van het vak leren! veel succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen