Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Springen met Bowlers Baby

 
Profiel   

Na [SPR-ITP] De springontwikkeling van Bowlers Baby werd het wel eens tijd voor een nieuw topic.

November 2018 pakten we het parcoursspringen weer op na dik 2 maanden geen parcoursjes gesprongen te hebben. Daar voor hebben we her en der wat lage parcourtjes geoefend.
We gingen naar showjumping with Pieter Kersten in Deurne waar Baby erg enthousiast was haha.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

In januari begonnen we met onze eerst BB rondjes 70/80 cm.
https://youtu.be/9Vjzo0uN9yY

Die gingen naar 80 en in maart onze 1e x 90 cm
[ img ]

Tot onze eerste B wedstrijd waarin ik een fout maakte waardoor Baby onzeker werd en ik besloot af te groeten, even wat lage sprongetjes op het losrijterrein te maken en thuis verder te trainen. Vooral op de afstanden die ik echt een stuk beter moest gaan zien.
[ img ]

Veel geoefend en sinds kort hebben we een stuk regelmatiger springles. De controle gaat een stuk beter en ik begin wat fatsoenlijk te kunnen spelen met de afstanden.

Deze maand hebben we bij Outdoor Geldrop gestart bij het oefenspringen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We mochten de 5e prijs in de 80 cm ophalen en een 3e prijs in de 90 cm! :D
[ img ]

En afgelopen weekend waarbij we in de 90 cm met een foutloze ronde en een ronde met een balk met de langzaamste tijd toch nog de 1e prijs hadden :') *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We trainen rustig door naar de meter en zien wel wanneer we daar echt klaar voor gaan zijn. Veel plezier, geen haast :D.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:06 



 
Profiel   

Jullie zijn zo leuk! :j

Gefeliciteerd met de eerste prijs *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:14 



 
Profiel   

Leuke combi! Paard heeft een sympathieke uitstraling *D
Zeer geconcentreerd op jou

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:21 



 

Wat een geweldig blij paard! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 12:04 



 
Profiel   

Wat een magische energie hebben jullie samen! Ziet er echt onwijs leuk en vrolijk uit! <3


Vraagje: Met watvoor sjaaltje rij je? Hoe houd je die zo netjes op zijn plaats tijdens jullie rit? :D
(Heb ik nooit aangedurfd tijden het rijden wegens veiligheid enzo, maar wie weet heb jij dé truc in pacht dat het wel kan!) :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 17:13 



 
Profiel   

Hee Patty, je staat in uitgelicht wat leuk! Ik wist niet dat je ook op Bokt actief was haha. Ik baal nog steeds dat ik jullie niet in actie heb kunnen zien in Sevenum :( Ik blijf jullie in ieder geval volgen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 17:58 



 
Profiel   

Dankjullie! :D

Wat een gaaf compliment Canon! :D
Mijn sjaal wappert ook wel eens half af met rijden omdat ik hem meestal niet vast maak. Maar vaak werkt gewoon ergens goed in stoppen voldoende. Als ik twijfel maak ik een knoop in de 2 uiteindes van de sjaal, dan kan die nooit af gaan. Over die knoop laat ik dan een deel van de sjaal vallen zodat je dat niet ziet.

Haha ik wist ook niet dat jij op bokt zat Elli! Wie weet een volgende keer ;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 16:16 



 
Profiel   

Wat een slimme manier om de sjaal zo weg te stoppen! Als het weer kouder wordt toch weer eens proberen! Het geeft zo'n kleurrijke uitstraling bij jullie. Dat draagt heel erg bij aan de vrolijkheid die jullie samen uitstralen. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen