Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oefenspringen bij Stal de Kruishorst

 
Profiel   

*\o/*
Phoee dat was zeker een ervaring rijker gister.
Gisteravond mogen oefenspringen bij Stal de Kruishorst 1 woord WAUW wat een accomodatie ❤ voelde me zo vereerd dat ik daar een rondje mocht rijden haha.
Zelf lag mijn verwachting iets te hoog omdat brummen zoo goed ging! Maar na de 1e hindernis met matjes eronder stopte maddam ermee en deed niks meer... 2 matjes weg gehaald en nog niks pff toen zakte de moed ff in me schoenen.. Maar uiteindelijk deed ze het weer en hebben we de helft van het parcour kunnen springen zo ongeveer her en der even wat weg gehaald lees matjes waterbakken ect Maar op het einde toch een mat geprobeerd maar toen helaas weer een stop en weer even terug bij af.. Hier tussen door sprong ze super! Nu ik nog wat meer lef krijgen. Maar ook de mat heeft ze gesprongen en hebben we het dus goed afgesloten Al met al een HELE ERVARING Maar wat ben ik trots op der zeg! ❤

Even inrijden.
[ img ]
En dan springen. ;) Na deze was ze dus gepikeerd en deed ze niks meer.
[ img ]
Uiteindelijk deden we het weer samen :P

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

en nog een FAIL plaatje uiteindelijk heeft ze hem wel gesprongen :D
[ img ]

Reactie is Lief :j <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 09:26 



 
Profiel   

Dat ziet er inderdaad uit als een prachtige accomodatie! Fijn dat het uiteindelijk goed ging. Mooie fotos zijn er gemaakt ook. Erg leuk paardje heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 09:34 



 
Profiel   

Wat gaaf!! Mooie locatie he! Ik spring er zelf ook maandelijks onder begeleiding van Annette Elmendorp.
Elke hindernis heeft wel uitdagingen daar maar je hebt het goed kunnen eindigen dat is het belangrijkste toch!
Leuk paard ook <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 09:37 



 
Profiel   

_karin_ schreef
Dat ziet er inderdaad uit als een prachtige accomodatie! Fijn dat het uiteindelijk goed ging. Mooie fotos zijn er gemaakt ook. Erg leuk paardje heb je!


Dankjewell *D Jaa heeft me vriend gemaakt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 10:36 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Wat gaaf!! Mooie locatie he! Ik spring er zelf ook maandelijks onder begeleiding van Annette Elmendorp.
Elke hindernis heeft wel uitdagingen daar maar je hebt het goed kunnen eindigen dat is het belangrijkste toch!
Leuk paard ook <3 <3


Nou zeg dat wel idd hahah :') Super leuk!
En dankje well *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 10:37 



 
Profiel   

Wow, ik benijd je !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 13:34 



 
Profiel   

Wat leuk! Zo te zien kan ze best goed springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 14:02 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Wat leuk! Zo te zien kan ze best goed springen!


Hihi jaa echt wel een springkanon :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 09:58 



 
Profiel   

Wat een mooie locatie om zo een rondje oefenspringen te doen +:)+

Wat fijn dat ze de hindernissen zo hebben aangekleed met matjes/banden/planken etc.. Tegen de tijd dat jullie dan eens echt officieel gaan springen heeft ze dat allemaal al eens gezien en is ze niet gelijk overdonderd :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:37 



 
Profiel   

Apple schreef
Wat een mooie locatie om zo een rondje oefenspringen te doen +:)+

Wat fijn dat ze de hindernissen zo hebben aangekleed met matjes/banden/planken etc.. Tegen de tijd dat jullie dan eens echt officieel gaan springen heeft ze dat allemaal al eens gezien en is ze niet gelijk overdonderd :-)


hihi dat was ze nu wel.. en ik zelf ook wel een beetje dacht Creppp misschien was dit iets to much van het goed zegma..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 18:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen