Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De kabouter op crossles

 
Profiel   

Afgelopen zondag was het zo ver, ik kon mijn geluk niet op *\o/* *\o/*

Beauty aka leprechaun/kabouter is mijn 13 jarige connemara merrie die 2 jaar geleden helaas niet fit de ring uit kwam.

Vele onderzoeken, fotos, scans, kreupelheidsonderzoeken verder bleek nieuwbotvorming klasse 2 rechts en links klasse 1 op het SI gewricht.
Revalidatie verliep moeizaam; weke delen probleem beide achterknieën en uiteindelijk door opjagen in de wei nog een verstuiking van collaterale bandje linksvoor. Al met al ellende, second opinions en met 2 hoeven in haar pensioen.

Sinds januari dit jaar, ging ze met het huidige samengestelde beleid en management in een gigantische stijgende lijn omhoog en durfde ik het aan na bijna 2 jaar (18/8/2019) haar weer mee te nemen naar een crossles bij Hanneke H.eld in Lunteren.

Het is allemaal niet spectaculair qua beeldmateriaal. Maar ik zweef nog op mn roze wolk. <3

Even een kleine inspectie :+

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En klaar.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 18:31 



 
Profiel   

Wat tof! Ik heb jullie medische traject als meelezer deels gevolgd, petje af hoor! Ik vind het zo'n leuke merrie, dat koppie op alle foto's <3 Het lijkt erop dat ze het wel leuk vindt om samen zo'n omgeving te ontdekken en uit te proberen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 19:12 



 
Profiel   

Ach dit is toch een cadeautje zo samen! Wat heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:48 



 
Profiel   

Oh wauw wat geweldig dat na alle pech en ellende jullie weer lekker een crosslesje hebben kunnen doen! Wat moet dat ontzettend genieten zijn geweest! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:54 



 
Profiel   

Naast dat het inderdaad echt een enorm feestje was. Ik kan er nog van rond stuiteren.

Ben in ook enorm opgelucht dat ze er boven verwachting van hersteld is. Weinig klachten qua stijfheid oid. Hopelijk blijft dat zo.

Het zal geen wekelijks uitje zijn. Maar hooguit eens in de 2/3 maanden het crossen zelf *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:25 



 
Profiel   

Wat moet het heerlijk voelen om dit eindelijk weer te kunnen doen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:30 



 
Profiel   

Oh wat super fijn!! Ik kan me de roze wolk helemaal voorstellen!!(Die les 2 jaar geleden reden wij samen in een groep toch??)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 14:12 



 
Profiel   

esje007 schreef
Oh wat super fijn!! Ik kan me de roze wolk helemaal voorstellen!!(Die les 2 jaar geleden reden wij samen in een groep toch??)


Volgens mij was die les in het voorjaar. Ergens maart/april!

Ze heeft de laatste BB cross gelopen in Renswoude op 17 aug 2019

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 14:29 



 
Profiel   

Zo fijn dat jullie dit soort dingen weer kunnen doen *\o/*
Op naar nog vele mooie avonturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 14:53 



 
Profiel   

Wat een fijn nieuws dat ze weer zo herstellende is dat dit weer kan! Kan me voorstellen dat je daar even van stuitert van blijdschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 19:15 



 
Profiel   

Oh... wat bén ik blij voor jullie! Dit is jullie zo ongelofelijk gegund!!
Het plezier spat van de foto's!! Wordt er helemaal blij van!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen