Quintania, het springende dressuurpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lightninggg

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-03-13

Quintania, het springende dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-22 15:42

Quintania is een dressuurpaard, ale toch op papier. Het is een For Romance x Gribaldi merrie van bijna 6 jaar. Vandaag liep ze haar eerste jumping 1m10. Top prestatie van haar, domme fout van de ruiter -O-

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Quintania, het springende dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 15:48

Het ziet er simpel uit. Alleen mag je nog wel werken aan je communicatie tussen de hindernissen, vooral in het ritme. Iets meer rijden op zit, iets minder op hand wellicht want het lijkt alsof je soms ivoor haar doen iets te heftig in komt ofzo.

Lightninggg

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-03-13

Re: Quintania, het springende dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-22 16:14

Ja, dat is inderdaad zo. Mijn ander paard is heel sterk en daar moet ik veel bij doen om hem terug te pakken, gevolg ik dat ik zo gewend ben veel te doen dat ik voor dit paard al snel te veel doe

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Quintania, het springende dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 22:08

Knap hoor! Zeker voor een ‘dressuurpaard’ :) Ik vond dat je best snel je rondje begon. Ik zou zelf eerst nog een extra volte hebben gereden om het goede ritme te krijgen. Verder proberen om tussen de hindernis weer dressuur te rijden. Zelf zitten, ritme houden, hand ontspannen en om je binnenbeen laten buigen. Maar volgens mij gaat het zeker goed komen!

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Re: Quintania, het springende dressuurpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:38

Die piste herken ik uit de 1000 hihi :D Leuk gedaan ! Niet slecht voor de eerste keer hoor