Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rachel_
Berichten: 2015
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:17

Ik vind Ami echt zo'n leuke haf Dees. Lovers
Probeer meer mee te geven en meer voorover te gaan in plaats van staan. Misscchien dat als je je beugels nog een gaatje ofzo korter doet dat het dan al veel meer lukt met voorover mee gaan.

Anoniem

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:33

Dankjulliewel Haha!

Vandaag heb ik springles gehad en op de tips proberen te letten en ook mijn beugels een gaatje korter gedaan en het ging heel goed Lachen. Uiteindelijk parcoursje 70 cm gesprongen en ze heeft geen 1x geweigerd Lachen.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 22:18

wat goed! Haha!
leuk, ze lijkt zo op mijn merrie Lachen

Anoniem

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 12:01

Ik zal eens kijken, bedankt!

So0p_
Berichten: 2864
Geregistreerd: 17-06-05

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 22:29

Veel succes morgen!
Maar dat komt vast wel goed! Haha!

Anoniem

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:17

Bedankt Lachen

Ik was vandaag aan het inspringen, Amarant komt niet uit en struikelt over de hindernis en toen viel die met mij eronder. Iedereen meteen naar mij & amarant en meteen kijken hoe het ging maar met Amarant ging het goed en met mij ook dus ik wou wat gaan drinken, eigenaresse bellen en d'r weer op. Wordt ik binnen 2 minuten gebeld door de eigenaresse, die had het al gehoord en ik mocht van d'r niet meer springen. Maar er zijn wel vaker dingen geweest dus ons mam was het zat dus die heeft gebeld dat ik niet meer op amarant mag rijden enzo, ben ik het mee eens.
Maarja ik heb best wel springangst en het ging net weer goed maar door die val helemaal niet meer dus ik had zoiets ik moet nou meteen weer springen met een paard anders durf ik nooit meer. Dus gevraagd of ik op een manegepaard mocht en dat mocht en dan zou ik na de wedstrijd nog wat rond mogen springen in het parcoursje. Dus ik in de andere bak ingereden en met inspringen ging het heel geod en toen riepen ze aan het eind van de 2e groep(80 cm) om of het nou de bedoeling was dat ik ook nog startte in die groep of niet. Dus toch maar gedaan en ging wel goed, wel wat weigeringen met oefenen en met de echte 3x weigering op hindernis 5 dus uitgebeld maar dat maakt niet uit Lachen, uiteindelijk gedeeld 7e(laatste) geworden maar ik heb wel lekker gesprongen Lachen

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Amarant(Haflinger) @ 'springen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:35

oh jammer hoef nu geen commentaar meer te geven toch?
naja anders meer meegaan met je pony dus meer verlichte zit.

Maar jammer dat het vandaag zo is gelopen volgende keer beter en super goed dat je er weer bent opgegaan