Bálkjes?! Wat een belediging!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Bálkjes?! Wat een belediging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:05

Je hack hangt echt te laag. Een gaatje of 2 hoger zou wel goed zijn.

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: Bálkjes?! Wat een belediging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 21:21

Love_Romeo schreef:
Bij dat filmpje licht er toch een drafbalk voor? en je gaat in galop Tong uitsteken?

Er zit een galopbalk voor. Lachen

ponyta

Berichten: 1666
Geregistreerd: 12-11-05

Re: Bálkjes?! Wat een belediging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:18

Whahaha rek en strek.. naja goed dan! Dat heb ik nog nooit gedaan maar is wel grappig!
Je zit een beetje naar voren .. in het filmpje kun je het heel goed zien en in de foto’s ook!
2 stappen voor je de balkjes in gaat zit je al naar voren! Meegeven mag maar zoveel? Hoeft ook wel weer niet! En waar de balken wat breder worden.. klopt de maat volgens mij niet! .. de pony zit hele maal in de knoop als ik het goed heb! Je voeten zitten trouwens ook veel te ver in de beugels!
En je mag ook wel even de teugels wat oppakken! En je handen iets naar voren doen!
En je handen liggen op je paard probeer ze net boven je paard te houden!
Dit zijn alle maal kleine dingentjes waar je op moet letten!

Veder ziet het er leuk uit hoor!.. alleen even op de dingentjes hier boven letten!.. het is een rustig paardje :p hij valt er bijna mee in slaap! Ook een echt leuk beestje ga zo door!!

Maar lieve schat.. dit zijn sprongentjes tot 50/60 .. geen 1.20?

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: Bálkjes?! Wat een belediging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:25

ROFL Nee dit noem ik inderdaad geen 1.20, waar heb ik dat gezegd?! Hahaha, ik heb absoluut veel fantasie, maar ik zou niet durven beweren dat dit 1.20 is. Zoals je al zegt, het is hoogstens 60 cm. Ik heb alleen gezegd dat we gewoonlijk tot de 120 gaan, maar deze keer niet omdat het alleen om techniek en houding ging.
Bedankt voor alle tips en ik zal er aan denken, maar de maat klopt volgens mij wel hoor! We hebben het heel precies zitten uitmeten en dit was de lengte waarop hij met een normale galopsprong goed uitkwam. Met 4 balken achterelkaar op deze lengte kon hij in galop moeiteloos erover heen gaan.
Enneh.. rustig paardje, inderdaad. Tot je hem mee naar buiten neemt, dan is het een bonk temperament en vrolijkheid. Haha!