Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vrijheidsdressuur ala lol met je knol

 
Profiel   

Tja, koude dagen, lange nachten en een rare periode met het corona.

Je moet toch iets met je paarden doen, 1 van mijn vrienden wilde filmen voor haar insta en ik kon nog niet zo veel door een leuk ongevalletje met mijn paard een paar weken geleden (goede hersenschudding en flink uit de running. Ik adviseer ook bij deze ga niet samen met je paard het asfalt goed bekijken. Het is prima :j )

Nu hebben we 2 dagen voor het "ongevalletje" een pony erbij gekocht *\o/* ! De knappe Phoenix. Nu is phoenix drachtig en 3,5 jaar oud. Dus wat ga je doen? Met de dames aan de vrijheidsdressuur.

Roos, die toevallig ook een palomino heeft (die zeker ook wel heel knap is, zelfs met een beetje modder :o ) Heeft al een paar keer les van Jesse drent gehad en ik zelf ben al hier en daar een beetje aan het spelen met mijn paardenkids. Dus vrijheidsdressuur is redelijk bekend maar nog zeker amateurtjes :P Niet dat het ons veel uitmaakt 8)7

Dersina kan al redelijk wat en is dan ook wel de prof van de 3 merries!
[ img ]

Dersina vindt het ook erg leuk en mag dan ook regelmatig oefenen. Nu laten we binnenkort Jesse ook weer een keer langskomen en gaan we kijken of ze nog meer in petto heeft **\O/**

Maar dat mag de pret voor nu niet drukken en ik moet ook zeggen dit is dan ook 1 van mijn favoriete foto's! <3

[ img ]

Hebben we haar ook nog een stiekem in kerst outfit gehad {:)


[ img ]


Maar goed terug naar waar we waren, het leuke van onze groep dames is dat we het niet alleen doen. Roos en greta kunnen er ook echt heel wat van dus een poging tot groepsfoto moet toch niet zo moeilijk zijn?


[ img ]

Nou greta had zoiets van tillen jullie zelf maar je been op :=

Het favoriete speelgoed van greta is het blok! En dat dat kon ze heel maar dan ook heel goed, ze stond en tata het was meteen een modelletje *-:) *-:) *-:)


[ img ]

En zijn ze niet leuk samen!

[ img ]

Maar ja als Dersina en Greta het kunnen kan die pup het dan ook?

Toen was Phoenix aan de beurt :)

Maar ja wat ga je met een 3 jarige merrie doen die het nooit heeft gedaan? Nouja gewoon doen toch?!

Ze had eventjes wat hulp nodig maar wat deed ze het snel!

[ img ]

Kijk haar knap zijn <3


[ img ]

[ img ]

Ik heb alleen af en toe moeite met het opstappen en goed zitten

Éen of vage manier eindig ik altijd andersom op Phoenix


[ img ]

Het is zo leuk om zo met je paard bezig te zijn en niet altijd te "moeten" rijden. Ze kunnen hier ook zo van genieten zonder dat ze fysiek erg zwaar worden belast.

Dit zijn van die momenten dat je geniet van je hobby en trots mag zijn op wat we kunnen en mogen doen met de paarden :wow:


[ img ]

[ img ]

En ja op de foto's zit ik zonder cap (was eigenlijk niet de bedoeling dat ik überhaupt op zou stappen. Maar ook vrijheidsdressuur erop is veel te leuk) ik ben niet zo van het zonder cap rijden etc. Ik was daarom ook heel blij met de val dat ik hem op had _/-\o_ Maar af en toe vergeten we eventjes de problemen en de val was gewoonweg pech door glad asfalt en de verkeerde draai maken ;(

Gelukkig gaat het goed en is dit weer een dag die we niet snel zullen vergeten <<)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 22:07 



 
Profiel   

Leuke foto’s, super leuke paardjes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:17 



 
Profiel   

zat de cap niet onder de muts ;-) hey kei toffe foto's ... leuk om te zien voor een standaard dressuurmuts als ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:28 



 
Profiel   

Wat zijn jullie leuk bezig!
En die rose laarzen zijn echt geweldig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:00 



 
Profiel   

truus1957 schreef
Leuke foto’s, super leuke paardjes!!


Dankje wel we zijn ook zo blij met ze allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:05 



 
Profiel   

ins_vanbree schreef
zat de cap niet onder de muts ;-) hey kei toffe foto's ... leuk om te zien voor een standaard dressuurmuts als ik


Ja eigenlijk wel hahaha, maar het is een beetje stom om te zeggen dat je cap onder je muts zit (sshhs :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:05 



 
Profiel   

Clasical schreef
Wat zijn jullie leuk bezig!
En die rose laarzen zijn echt geweldig :)


Dankje wel! Het is ook super leuk en die laarzen zijn zo leuk (zit nog een mooi verhaal aan vast ook <<) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:07 



 
Profiel   

xDersina schreef
Clasical schreef
Wat zijn jullie leuk bezig!
En die rose laarzen zijn echt geweldig :)


Dankje wel! Het is ook super leuk en die laarzen zijn zo leuk (zit nog een mooi verhaal aan vast ook <<) )


Nou ben ik wel nieuwsgierig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 12:25 



 
Profiel   

Hele leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 14:03 



 
Profiel   

Super leuke foto's!! En wat zijn ze toch knap! Dersina, Phoenix en Greta!! <3 <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 15:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen