Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Horse Agility, wie is er nog verliefd op deze sport?

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben Kay en samen met mijn mini Honey heb ik letterlijk en figuurlijk al heel wat hindernissen overwonnen.
Zelf ben ik erkend instructrice van The International Horse Agility Club en ik ben dan ook heel benieuwd naar wie er naast mijn leerlingen nog allemaal onze favoriete sport uitoefent. <3

Meer info kan je over mij en mijn paarden vinden op mijn website!
Daar zijn ook de linkjes naar sociale media.
http://www.honeytheagilitypony.be



Het zou nog fijner zijn als je er nog enkele vraagjes bij zou beantwoorden voor mijn marktonderzoek *\o/*

- Stel even jezelf en je paard(en) voor met een leuke agility foto/filmpje!
- Hoe heb je de sport leren kennen?
- Hoe lang doe je het al?
- Heb je al lessen genomen?
- Ga je te werk met een bepaalde trainingsmethode?
- Doe je deze tak van de sport uitsluitend of eerder als afwisseling?
- Begrijp jij het verschil tussen schriktraining en Horse Agility?
- Zou je er beter in willen worden of vind je het beheersen van de basis voldoende?

Enorm bedankt alvast, ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 15:56 



 
Profiel   

Ik ook! <3
Maar volgens mij was dat al bekend haha! :D

Samen met Mini en Roos was ik sinds december 2019 actief bij the international horse agility club, daarvoor deden we wel al jaren samen horse agility maar niet zo actief als nu. Helaas heb ik Mini drie weken geleden moeten laten gaan. ;(

Ik heb de sport jaren geleden leren kennen in 2009 via bokt maar het heeft een poosje geduurd voordat ik me daar zelf heb aangemeld. We werken eigenlijk niet met een specifieke trainingsmethode maar wel voornamelijk R+. Lessen hebben we tot nu toe nog niet echt genomen, vooral het zelf uitgezocht haha. Met Mini ben ik wel samen naar een extreme mountain trail clinic geweest en met Roos in het verleden wel trail workshops gedaan.

Eigenlijk doen we momenteel voornamelijk horse agility, naast het fietsen en wandelen.

Mijn ultieme doel is toch wel om uiteindelijk de platinum liberty course mee te kunnen doen, maar daar zijn we vooralsnog nog lang niet. Maar het belangrijkste vind ik eigenlijk om gewoon samen plezier te hebben en te genieten en al het andere is daar ondergeschikt aan. :o

Foto of filmpje heb ik zo snel even niet bij de hand en helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-20 11:56 



 
Profiel   

Hoi
Ik heb geen pony’s/paarden en rijd niet op de manege. Dat komt omdat ik rijden niet zo vind. Nu ik dit zie denk ik “stel ik heb een Shetlander of een Mini pony, zou ik dit willen doen”. Dit lijkt mij echt gaaf om te doen als ik een pony had. Even op een vraag: ik zou nadat ik de basis kon verder willen gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 20:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen