Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shows geven

 
Profiel   

Ik vraag me dus af, hoe kom je in een netwerk terecht in de paardenwereld. Om dus shows te geven, clinics. Ik doe fanatiek NH met mijn paard, clickertraining, grondwerk en vrijheidsdressuur... Het lijkt mij ontzettend leuk om eens ergens op te mogen treden in de toekomst. Mijn paard is ook gek op aandacht en nieuwsgierig dus ik denk dat hij dat wel leuk vind. Maar ja, wij zijn niet 'bekend', ik heb wel een instagram van hem gemaakt maar ook die is niet professioneel (zelfgemaakte foto's, geen shoots od.) en ook heb ik daarop niet super veel volgers. Ik ben geïnspireerd geraakt door al die open manege dagen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:20 



 
Profiel   

op equiday staan vaak dit soort demonstraties, kun je niet een filmpje maken van wat je kan laten zien en naar ze opsturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:27 



 
Profiel   

Dan zul je bekendheid moeten opbouwen. In de eerste instantie door mooie filmpjes te schieten en online te plaatsen. Lokale maneges benaderen of zij bij bijv open dagen nog mensen zoeken voor een demonstratie. Benader collega trainers, wellicht hebben zij eens een sidekick nodig of een groom zodat je ervaring kan opdoen (meekijken is ook al heel veel waard). Reken maar dat daar wel veel tijd in gaat zitten en dat jij echt wat te bieden moet hebben. Maak een show die meer is dan een serie achter elkaar geregen kunstjes (er zijn veel mensen die dat kunnen), zorg dat er passende muziek bij is en maak er een verhaal van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:32 



 
Profiel   

Een leuk foto topic op Bokt openen? Misschien kom je dan in uitgelicht en kan je meteen een linkje plaatsen naar Instagram ect.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen